Zoekresultaten

  1. Joey-the-king

    App functie

    Nu is natuurlijk wel bekend dat bij de app een aantal functies ontbreken, dat sommige niet beschikbaar zijn ( gvg) begrijp ik wel. Maar, wat ik wel echt mis is de 'automatische in-optie' .. deze is alleen beschikbaar op de browser. Ik kan nu nooit, via de app, mijn hele stad innen zonder mijn...
  2. Joey-the-king

    Fijne feestdagen!

    Fijne feestdagen allemaal! En ik wens jullie allemaal alvast gelukkig, fijn, gezond, prachtig, mooi, liefdevol, gezellig nieuw jaar toe!! Pas op met vuurwerk :D. Op naar 't volgende FoE jaar! :) ~~★ Ho ho ho merry christmass and a ho ho ho h ha happy new year! ★~~...
  3. Joey-the-king

    'Downgrade-kit'

    Downgrade-kit. Tegenovergestelde van een renovatie kit. In plaats van naar het volgende tijdperk kun je een gebouw een tijdperk lager zetten. Dit zou handig zijn voor bijvoorbeeld een kampioenenbarack (wand kampioenen zijn ge-wel-dig ^^), zo kun je hem een tijdperk lager zetten en daarmee...
  4. Joey-the-king

    Relieken niet zichtbaar [APP]

    Op de app is het niet zichtbaar als je een reliek gewonnen hebt in GE.
  5. Joey-the-king

    Contact Support Ipad App

    Hi, De Ipad app bij mij crashed telkens.. Hij sluit zich vanzelf tijdens een gevecht/bezoek/onderzoek etc.. Maakt eigenlijk niet uit wat ik doe.. :eek: Ligt 't aan mijn Ipad of.. Groetjes, Joey
  6. Joey-the-king

    Forgestats.

    Hi, Ligt het aan mij of werkt Forgestats.net niet? :eek::confused: Groetjes, Joey
  7. Joey-the-king

    Bevestiging om te onderhandelen.

    Hoi, Was net lekker provincie's aan het veroveren :cool:... Maar klikte i.p.v op 'aanvallen' op 'onderhandelen'... dom dom dom :wacko::o.. Mijn idee is dus, dat er een bevestigingsknopje komt als je op onderhandelen klikt zodat je zulke domme:o dingen voorkomt :).. Groetjes, Joey
  8. Joey-the-king

    Schurkjes

    Hoi, Geen idee of ik dit hier moest plaatsen of bij foutjes topic, maar het is meer een vraag dus mayb hier... Ik heb een missie dat ik 2 eenheden uit mijn huidige tijdperk moet rekutreren of 4 uit de vorige. Nu heb ik alleen schurken baracken, dus ik krijg uit mijn Alca alleen maar schurken...
  9. Joey-the-king

    Community Manager stopt.

    Hoii,, Misschien hebben jullie t al gelezen,, 3Dimensional stopt met CM zijn van FoE :eek:. 3 Jaartjes lang heeft ie ons geholpen,, FoE NL goed begeleid etc etc,, daar verdiend ie mijn (en vast ook jullie) respect voor :)!! Is natuulk jammer dat ie stopt,, maar ook begrijpelijk.. Maar dus,, 't...
  10. Joey-the-king

    Opgelost FoE- Forum foutje

    Hey, Foutje hier op het forum :D, als je niet hebt ingelogd, staat er een verkeerde tijd bij de reacties, verschilt 1 uurtje (met als je hebt ingelogd..) Groetjes, Joey :)
  11. Joey-the-king

    [Mobiel] Diverse foutjes

    Gebruikersnaam: Joey-the-king Wereld: Android app Hey, Paar foutjes ontdekt :) 1) Als je ene prijs wilt kopen staat er 'Would you like to buy ... for x Eggs?' 2) Als ik een gevechtje doe met koloniale eenheden en win, zie ik i.p.v koloniale tijdperk industriële tijdperk Punten komen wel...
  12. Joey-the-king

    Duplicaat FP's in GG van iemand die niet in je lijst staat doneren

    Gebruikersnaam: Joey-the-king Wereld: / Ipad versie Hey, Als je op de Ipad speelt, en in iemands GG wilt doneren die niet je gilde/vriend/buur meer is maar waar je wel fps in had zitten ken dat niet.. Op de browser versie ken dit wel.. Foutje? Groetjes, Joey
  13. Joey-the-king

    Schurken aanval.

    Hey, Gek vraagje :p, maar wat gebeurd er als je met alleen maar schurken aanvalt en wint? Naar welk tijdperk gaan je punten dan:confused:? Groetjes, Joey :D
  14. Joey-the-king

    Geen Bug Alca innen

    Gebruikersnaam: Joey-the-king Wereld: A Hoi, Ik kon rond 16;00 uur mijn Alca innen, maar ik wachtte tot het 20;36 uur was en inde het pas toen (alle productie klaar), maar toen ik Alca innde, stond er dat ik hem al over 20uur kon innen :eek:.. Als je een gebouw int, staat er toch gewoon...
  15. Joey-the-king

    Buren, gildeleden en vrienden-> Geschiedenis.

    Hoi, Ik zou het handig vinden als je via je geschiedenis kan zien of een speler jouw mede gilde lid is, een vriend of een buur. Dat is handig tijdens het 'helpen' via je geschiedenis, zodat je een buur niet helpt, omdat je die wilt aanvallen. Wat vinden jullie? :) Groetjes, Joey
  16. Joey-the-king

    Opgelost BD foutje

    Gebruikersnaam: Joey-the-king Wereld: Dingue Ik kreeg een BD van Zeus en kreeg dus dit te zien: Maar, waar kruisjes door staan had ik niet.. Dusse, foutje? Groetjes, Joey
  17. Joey-the-king

    Gilde forum

    Hey, Weer een klein ideetje, dit keer voor het gilde forum. Ik zou het handig vinden als er meer opties komen, voor als je een topic aan maakt op het gilde forum. Opties die je ook gewoon hier hebt. Vooral die omcirkeld zijn :p. Wat vinden jullie :)? Groetjes, Joey
  18. Joey-the-king

    Klooster

    Hey, Wanneer krijg je een klooster ( ben 't vergeten :p)? Ik heb die bonus provincies in VME helemaal verovert maar niks gekregen? Had ook geen missies trouwens.. ( denk ik..) Groetjes, Joey :)
  19. Joey-the-king

    Handel sorteren.

    Hoi, Ik zou het handig vinden als je aanbiedingen van de markt kon sorteren. Dat bepaald dus de koers. Dus dat dan alle aanbiedingen met 1-1 koers dan eerst komen, en dat het zo verder gaat. Lijkt me handig, vooral als je goederen wilt scoren met 2-1 aanbiedingen ( wel eerlijk enzo) dan...
  20. Joey-the-king

    Open spel Amazing Pictures

    Hey, Nieuw spel! :D Nu iets creatiefs :cool:. Zoek een leuke afbeelding op Google, of teken er zelf 1! :D Diegene na jou geeft je een cijfer en doet hetzelfde :cool:. Groetjes, Joey
Bovenaan