Handel sorteren.

Joey-the-king

Actief lid
Hoi,

Ik zou het handig vinden als je aanbiedingen van de markt kon sorteren. Dat bepaald dus de koers.
Dus dat dan alle aanbiedingen met 1-1 koers dan eerst komen, en dat het zo verder gaat.
Lijkt me handig, vooral als je goederen wilt scoren met 2-1 aanbiedingen ( wel eerlijk enzo) dan hoef je niet de hele lijst af te gaan om het te zoeken.
Dan staan ook de aanbiedingen keurig netjes gesorteerd :).

Wat vinden jullie?

Groetjes,
Joey
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat de knop gildehandel alleen de handel moet laten zien waarbij die door de handelaar is aangevinkt.
Nu zie je alle handel van die handelaar omdat die bij je in de gilde zit.
dus: gildehandel: je ziet alleen de handel waarbij het gildevinkje bewust is aangeklikt. (is doorgaans 1:1 of naar rato bij verschil in tijdperk)
buren/vriendenhandel: je ziet alleen de handel waarbij het gildevinkje niet is aangeklikt.

Daarnaast vindt ik dat je meerdere aanbiedingen tegelijk op de markt moet kunnen gooien EN meerdere aanbiedingen er vanaf kan halen doormiddel van selecteren en dan verwijderen. Nu moet alles 1 voor 1.
 

DeletedUser6867

Guest
Op zich handig maar dit is alleen handig als je alle handel tegelijk bekijkt, want als je per goed kijkt staat het wel 2 1 0,5 etc etc etc
 

DeletedUser5820

Guest
Waarom niet op tijdperk? Je kan zelf kijken of je die aanbieding goed vind of niet, daar hoeft Inno niet over te beslissen.
 

DeletedUser5968

Guest
Beste Joey-the-king

Het idee lijkt een toevoeging te zijn. Jammer dat hieruit weinig discussie is voortgekomen en daarmee je idee niet verder uitgewerkt is.
Hierom moet ik het ook afkeuren.

Groet Gaelwyn
 
Bovenaan