Contact Support Ipad App

Joey-the-king

Actief lid
Hi,


De Ipad app bij mij crashed telkens..
Hij sluit zich vanzelf tijdens een gevecht/bezoek/onderzoek etc.. Maakt eigenlijk niet uit wat ik doe.. :eek:
Ligt 't aan mijn Ipad of..

Groetjes,
Joey
 

ThaMartin

Actief lid
We hebben hier geen andere meldingen over ontvangen Joey. Wil je hiervoor even een support ticket sturen? Dan kijken we even 1-op-1 met je mee :)
 

DeletedUser10234

Guest
Ik heb precies hetzelfde probleem en heb dit ook al gemeld en kreeg hetzelfde antwoord, dat hier geen andere meldingen over ontvangen zijn. Wat ik vreemd vind, want het wordt dus wel vaker gemeld. Volgens mij is het spel gewoon te zwaar geworden voor bepaalde oudere types van de Ipad, en heeft te maken met het geheugen van de Ipad, die dit niet aankan.
Het zou wel netjes zou als support aan zou kunnen geven dat dit ook het geval is en wat de minimale specs van een ipad moeten zijn om het spel te spelen.
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik heb precies hetzelfde probleem en heb dit ook al gemeld en kreeg hetzelfde antwoord, dat hier geen andere meldingen over ontvangen zijn. Wat ik vreemd vind, want het wordt dus wel vaker gemeld. Volgens mij is het spel gewoon te zwaar geworden voor bepaalde oudere types van de Ipad, en heeft te maken met het geheugen van de Ipad, die dit niet aankan.
Het zou wel netjes zou als support aan zou kunnen geven dat dit ook het geval is en wat de minimale specs van een ipad moeten zijn om het spel te spelen.

Ligt waarschijnleik niet aan je ipad maar aan het spel zelf.. Het is gewoon heel zwaar..
Ik heb de app maar verwiijderd, duurt steeds 10 minuten voordat ik alles kan innen + fp's kan spenderen..
 

DeletedUser7203

Guest
Heb ik af en toe ook joey al geld het bij mij voor de android app.
Spelen op de app gaat nog wel redelijk maar telkens als ik goederen wil aanzetten krijg ik de melding interne fout :(
En indd soms met steden bezoeken sluit de hele app ook automatisch, gellukig valt dit nog mee vind van goederen echt irri !!
 
Bovenaan