Bevestiging om te onderhandelen.

Joey-the-king

Actief lid
Hoi,

Was net lekker provincie's aan het veroveren :cool:... Maar klikte i.p.v op 'aanvallen' op 'onderhandelen'... dom dom dom :wacko::eek:..

Mijn idee is dus, dat er een bevestigingsknopje komt als je op onderhandelen klikt zodat je zulke domme:eek: dingen voorkomt :)..


Groetjes,
Joey
 

DeletedUser

Guest
Hetzelfde zou dan kunnen gelden voor het per ongeluk klikken op aanvallen of automatisch vechten.

Zulke zaken zijn al eerder voorgesteld en het grootste bezwaar is dan dat spelers zich gaan ergeren aan steeds maar weer die bevestigingsschermpjes.
 

Joey-the-king

Actief lid
Ja, maar dat is wat anders..
Je raakt niks kwijt.. :p

Als je diamanten uit geeft krijg je ook bevestigingsmelding..
Dus om te onderhandelen met een sector kan ook wel, denk :)..
 

DeletedUser

Guest
Het zal ook best kunnen, maar of het ook een breed draagvlak heeft? Er worden nu juist voorstellen aangenomen om die bevestigingsschermpjes te verwijderen.
 

Joey-the-king

Actief lid
Welke dan :eek:?

Sommige kunnen wel vervelend zijn, maar als je wilt aanvallen en dan op onderhandelen klikt ben je meteen tig goederen kwijt ( als je wat verder bent..)..
Da's dan toch niet vervelend als je dan een bevestiging krijgt..?
 

DeletedUser

Guest
Die bevestigingschermpjes kan je toch uitzetten daar bij die instellingen dacht ik? Zolang je ze kan uitzetten is het geen slecht idee. Niet dat ik daar veel problemen bij heb, maar kan mij wel voorstellen dat het wat frustratie kan geven als je te snel geklikt hebt.
 

DeletedUser

Guest

Bevestiging bij afbreken van missies.

Sommige kunnen wel vervelend zijn, maar als je wilt aanvallen en dan op onderhandelen klikt ben je meteen tig goederen kwijt ( als je wat verder bent..)..
Da's dan toch niet vervelend als je dan een bevestiging krijgt..?

Is het ook niet. Ik zal ook niet tegenstemmen. Ik heb alleen mijn twijfels of het belangrijk genoeg gevonden wordt. Stel het wordt aangenomen. Op welke plek op de stapel gaat het dan komen?

Meer dan 3 jaar geleden is een idee doorgegeven om aan te geven uit welke barak legereenheden komen, zodat je eenzelfde eenheid uit meerdere barakken kan selecteren als je die hebt staan. Ontwerpers zijn er mee aan de slag gegaan, maar 3 jaar later is er nog steeds niets.

Ik zou dus niet te veel hoop hebben.
 

DeletedUser6951

Guest
Ik heb het nog nooit gehad dat het mij overkwamen als het gebeurd dan tsja eigen schuld..
 

DeletedUser

Guest
Bij automatisch vechten kun je eenheden verliezen wat soms een stuk vervelender kan zijn dan wat goederen. Daar is ook geen bevestiging. Wat maakt die goederen dan zo belangrijk?
 

DeletedUser

Guest
Bij automatisch vechten kan je het gevecht nog afbreken. Die goederen is onherroepelijk.
 

DeletedUser

Guest

Nee, eigenlijk niet. Ik lette even niet op.

De keuze die je hebt is onderhandelen of vechten. Kies je voor onderhandelen dan ben je direct je goederen kwijt. Kies je voor vechten dan kan je je nog terugtrekken. Murdocku heeft het over automatisch vechten. Dat is al weer een stap verder en dus eigenlijk niet vergelijkbaar. Je hebt dan al de keuze voor vechten gemaakt.
 

DeletedUser9480

Guest
Geen slecht idee, je kunt bij een sector al snel 200 goederen kwijt zijn met handelen en daar meerdere dagen mee bezig zijn om dit bij elkaar te harken, dan is dat een duur foutje dat op deze manier goed kan worden voorkomen. Ik ben ervoor.
 

DeletedUser2772

Guest
Bij automatisch vechten kan je het gevecht nog afbreken. Die goederen is onherroepelijk.

Volgens mij is dat afbreken niet mogelijk. Maar mischien denk jij aan iets anders dan Murdocku bedoelt. automatisch vechten is de knop in een gevecht en niet dat je in een sector kiest voor vechten.
 

DeletedUser

Guest
Sl8yer geeft in zijn volgende post al aan dat dat niet kan en dat hij even niet oplette.
 

DeletedUser

Guest
Joey, heb je na de gekregen feedback nog iets toe te voegen? En wil je een samenvatting van je idee geven?
 

Joey-the-king

Actief lid
Samenvatting?
Geen idee hoe ik het moet samenvatten. Is toch gewoon bevestiging om te onderhandelen met sectoren.
Verder niks, word hem ook niet dus mag geargiveerd worden.
 

DeletedUser

Guest
Samenvatting?
Geen idee hoe ik het moet samenvatten. Is toch gewoon bevestiging om te onderhandelen met sectoren.
Verder niks, word hem ook niet dus mag geargiveerd worden.
Het is toch geen slecht idee? Zolang je die bevestigingen uit kan zetten... Lijkt me dit geen probleem. Want bij de diamanten kan je dit ook uitzetten bij instellingen.
Zowel diamanten als goederen zijn waardevol, diamanten kosten geld dus logisch dat er een bevestiging tevoorschijnkomt. Goederen duren uren tot je een groot aantal bij elkaar hebt verzameld en als je dan één verkeerde klik hebt gedaan bij een sector ben je die goederen onherroepelijk kwijt.
Ik ben sowieso voor!
 

DeletedUser

Guest
Idk, waaarschijnlijk ben ik de enige domme die ipv aanvallen op onderhandelen klikt...
Ach, domme mensen bestaan niet. Verkeerd klikken kan iedereen voorkomen. De knoppen onderhandelen en aanvallen liggen ook dicht bij elkaar, dus een foute klik is snel gebeurd. Waarom zou het bij diamanten wel mogen en bij goederen niet?
Zelf sterker nog, bij marktplaats vind je bv wel een bevestigingsscherm, of je zeker bent dat je die goederen wil ruilen.
Dus waarom bij de sectoren dan niet, daar ruil je in feite goederen voor een sector.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan