[Mobiel] Diverse foutjes

Joey-the-king

Actief lid
Gebruikersnaam: Joey-the-king
Wereld: Android app


Hey,

Paar foutjes ontdekt :)

1) Als je ene prijs wilt kopen staat er 'Would you like to buy ... for x Eggs?'
xfnmmf.png


2) Als ik een gevechtje doe met koloniale eenheden en win, zie ik i.p.v koloniale tijdperk industriële tijdperk
2urmkid.png

Punten komen wel gewoon naar de juiste PvP toren..

3) Nederlands en Engelse tekst, 'Tower' 'Colonialage' .
15fkb9y.png


4) Punten zijn niet duidelijk bij te veel punten (+ miljard)
2rh606r.png



5) Als je inlogt en een wereld wilt selecteren staat er onder 'afmelden' een streep onder melden
2r42ah0.png


6) Goederen met een te lange naam zijn niet duidelijk
awumx0.png


7) Als je 7 fps hebt, en je wilt er 4 innen krijg je een melding dat dit niet kan.
r0ax3o.jpg



Groetjes,
Joey
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb je post aangepast en de fouten genummerd. Op die manier is het iets makkelijker om dit af te werken. :)

1) De string is wel vertaald maar is door een miscommunicatie niet meer meegenomen in de vertalingen. Dit wordt opgelost met de eerstvolgende update voor de app.

2) Dit is inderdaad een foutje: de toren uit het tijdperk waarin je momenteel zit wordt getoond i.p.v. de toren van de hoogste eenheid. Ik heb de fout doorgegeven aan onze ontwikkelaars. FOE-24495

3) Beide foutjes zijn doorgegeven aan onze ontwikkelaars. (Tower: FOE-18998 en Tijdperk: FOE-24190)

4) Ook dit is doorgegeven aan de ontwikkelaars. FOE-24499

5) Dit is doorgegeven aan de ontwikkelaars. FOE-21683 & FOE-21736

6) Ook bekend bij onze ontwikkelaars. FOE-24402

7) Dit is inderdaad een fout. Zie daarvoor ajb dit onderwerp.

Bedankt je oplettendheid! :)
 

DeletedUser

Guest
Nog een foutje
Als ik op een speler klik en dan op die paasei verstoppen knop druk staat er bij het balkje --1
Maar moet denk ik -1 zijn
 

DeletedUser

Guest
8) Doorgegeven. FOE-24591

9) Dit zou normaal opgelost moeten zijn in de komende versie van de app. :) FOE-24264

10) Jup, dit kan inderdaad gebeuren. Er is beslist om daar geen tijd meer in te steken. Het Paasevenement eindigt toch binnenkort. :) FOE-24293

Nogmaals bedankt beide!
 

DeletedUser

Guest
nog een 11, je kan FP's onbeperkt innen, maar als je over de 11 heen gaat dan moet je opnieuw je stad laden omdat die vastloopt.
 

DeletedUser

Guest
11) Dit is ook reeds bekend bij de ontwikkelaars. FOE-23664

Bedankt beide! :)
 

DeletedUser

Guest
12) Bedankt! Ook deze is nu doorgegeven aan de ontwikkelaars. :)

FOE-24761
 

DeletedUser

Guest
13) Ik kan dit niet reproduceren. Bij mij worden alle eenheden correct getoond. Heb je hier altijd last van of was dit eenmalig?

14) Dit is bekend bij onze ontwikkelaars. FOE-24277

15) Ook dit is doorgegeven. FOE-24276 & FOE-24471

Bedankt! :)
 

Joey-the-king

Actief lid
16) Hele irritante foutje,, ik speel op mn mobiel FoE,, stop met spelen en ff later wil ik weer spelen log ik in, staat er dat ik de bonodige inhoud nog een keer moet downloaden, doe ik dat.. En ja hoor, foetsie mijn stad is weg.. Alleen wegen zijn zichtbaar :(.. Enige manier om dit oplossen is, verwijderen en opnieuw downloaden,, maar dit gebeurd echt elke dag, elke keer... En dat meen ik, niet overdreven ofzo...
 

DeletedUser

Guest
16) Hele irritante foutje,, ik speel op mn mobiel FoE,, stop met spelen en ff later wil ik weer spelen log ik in, staat er dat ik de bonodige inhoud nog een keer moet downloaden, doe ik dat.. En ja hoor, foetsie mijn stad is weg.. Alleen wegen zijn zichtbaar :(.. Enige manier om dit oplossen is, verwijderen en opnieuw downloaden,, maar dit gebeurd echt elke dag, elke keer... En dat meen ik, niet overdreven ofzo...

Dergelijke problemen zijn bekend. Er worden nog verbeteringen aan de downloader doorgevoerd die dat hopelijk zouden moeten oplossen. Sowieso is het niet slim om de app cache te legen omdat veel data momenteel nog daarin wordt opgeslagen. Ook dat zal worden aangepast. :)
 

Joey-the-king

Actief lid
17) Wensput icoontje klopt niet.
Er is altijd een hamer icoontje, ook als je munten ofzo krijgt..

18) Diamanten kopen staat in het Engels.
 

DeletedUser

Guest
17) Wensput icoontje klopt niet.
Er is altijd een hamer icoontje, ook als je munten ofzo krijgt..

18) Diamanten kopen staat in het Engels.

17) Dit is een bekende fout, die niet enkel in de mobiele apps voorkomt. We hebben deze fout al doorgegeven aan de ontwikkelaars, zie hier. :)

18) Dit kan ik niet reproduceren. Welke tekst is niet vertaald? Kan je ajb ook een screenshot doorgeven? (Privé-informatie kan je uiteraard weglaten.)
 
Bovenaan