Zoekresultaten

  1. Slightly Stupified Daze

    Discussietopic herfstevenement 2021

    Wij hebben er zin in en onze bakkersmuts al opgezet. Ben je ook zo nieuwsgierig hoe je dit evenement kunt spelen? Kijk dan eens naar onze guide die wij weer van Genesis hebben gemaakt: https://discord.gg/9nhTjyuq Genesis wenst jullie heel veel plezier! Heb je interesse in meer van dit soort...
  2. Slightly Stupified Daze

    Discussietopic: Fauna Evenement 2021

    We hebben er ook dit keer zin in en hebben het Fauna event al in ons hart gesloten. Wil je hulp en ben je nieuwsgierig hoe je dit event kunt spelen? Kijk dan eens naar onze guide die wij van Genesis hebben gemaakt: https://discord.gg/hmttvnRwRq Genesis wenst jullie heel veel plezier! Heb je...
  3. Slightly Stupified Daze

    Discussietopic: Voetbalbeker 2021

    Wij hebben er zin in en onze voetbalschoenen al uit het vet gehaald. Ben je ook zo nieuwsgierig hoe je dit event kunt spelen? Kijk dan eens naar onze guide die wij van Genesis hebben gemaakt: https://discord.gg/URHchQapWh Genesis wenst jullie heel veel plezier! Heb je interesse in meer van...
  4. Slightly Stupified Daze

    Discussie oplossing Gildestrijdperk (BG)

    Het is überhaupt niet te doen: de rewards die je tijdens de GSP haalt, is de grootste motivatie voor spelers om mee te doen. Dan zou je dus het ene lid de bonussen gunnen en de ander staat aan de zijkant te kijken? Dus kleine gilden hebben alle leen kans op rewards en grote worden gestraft...
  5. Slightly Stupified Daze

    De Arc in steden die nog voor tijdperk de Toekomst zitten; hoe kan dit?

    Dat kan heel goed. Zelfs in tijdperk ijzertijd kan je gewoonten ARC zetten. Wat blafkezegt klopt. Zorg dus dat je in een juiste gilde komt die je hiermee verder kunnen helpen
  6. Slightly Stupified Daze

    Discussietopic: verwijdering Gildeforum

    Er zijn meer mogelijkheden dat het gilde forum. Wij hebben hier helemaal niets instaan en informeren onze leden elke dag weer en kunnen alles bekijken. Van mij mag dat forum verdwijnen... ;)
  7. Slightly Stupified Daze

    Antiek dealer

    He mijn foto komt terug LOL:)
  8. Slightly Stupified Daze

    Ik zak alleen maar in ranking

    Het is een combi van en blijf erbij dat je actief moet blijven spelen en ontwikkelen. Aanvalskracht, fp-productie is gewoon belangrijk wil je hoger in ranking komen. Met een hoge fp-productie en de juiste gilde, krijg je je GG sneller op hoog level en door aanvalskracht te hebben speel je lekker...
  9. Slightly Stupified Daze

    Vergrendelde items

    In je inventaris kan je dit doen. Zie screen
  10. Slightly Stupified Daze

    Gildestrijdperken discussie

    Uiteindelijk komen er steeds meer gilden in diamant en zal er vanzelf meer gemixt worden. Daarbij worden de kleinere ook steeds groter en beter. Ik denk dat daar de focus op moet liggen in plaats van of de grote samenwerken. Wij spelen bij Genesis per GSP en houden altijd de LOL er voor iedereen...
  11. Slightly Stupified Daze

    Overgaan naar volgend TP tijdens event

    Ik zeg altijd dat je nooit over moet gaan tijdens een event. Kans dat je vastloopt is dan altijd aanwezig. Die 2 eken zou ik gewoon even uitzitten, zeker als je al zo ver bent. Dan maken die paar dagen toch niet meer uit.
  12. Slightly Stupified Daze

    Ik zak alleen maar in ranking

    Het voltooien van onderzoek en werelden op continentenkaart neem ik aan? dat is niet het enige at je ranking bepaald. Dus denk dat je minder goede gebouwen hebt staan met minder level, minder vecht etc. Ik weet niet, maar denk dat je misschien naar astroiden gesprint bent?
  13. Slightly Stupified Daze

    De Rechtbank.

    Ik ben het volledig eens met het feit dat punderen a part of the game is. Dat er überhaupt de moeite wordt genomen om lange teksten te schrijven met een idee dat in de praktijk nooit werkt en berust op ontevreden zijn dat je wordt geplunderd (dat kan je zelf ook doen bij buren, dus wat let je...
  14. Slightly Stupified Daze

    Feedbacktopic: Community Suggesties

    Moet je maar net de leiding zijn die juist die mensen roept :eek: En ja begrijp het punt dat ze problemen hebben, maar de wereld is vindingrijk en je kan proberen andere wegen te lopen om het op te lossen LOL. Code opnieu schrijven en dan kan je ook aanpassen hahahha. Darth... ik speel in het...
  15. Slightly Stupified Daze

    Feedbacktopic: Community Suggesties

    Heb nog een idee om in de vriendentaveerne onder het kopje Taveernewinkel een bonus op te nemen die je fp-balk tijdelijk verhoogd. Vaak is 10 te weinig als je langer dan 10 uur niet aanwezig bent (om elke reden dan ook) en je balk vult maar tot 10. Hierdoor gaan kostbare fp's verloren. Maak een...
  16. Slightly Stupified Daze

    Feedbacktopic: Community Suggesties

    Ja en hierdoor komen sommige spelers niet volledig aan het potentieel van dit leuke spel. GvG is geoon een ontzettend leuk onderdeel van FoE en wordt beperkt doordat het op een mobile device niet speelbaar is, mits je dus een browser moet downloaden of via je device moet inloggen op een PC. Dan...
  17. Slightly Stupified Daze

    Feedbacktopic: Community Suggesties

    Waar ik me elke keer weer over verbaas, is de incidenten tijdens een event. Ik weet dat dit random is of je er at uitkrijgt voor het event, maar toch zou het leuk zijn als iedereen hetzelfde aantal krijgt. Nu zie ik verschillen in werelden en spelers. Ben een sociaal dier en vind dat iedereen...
  18. Slightly Stupified Daze

    Feedbacktopic: Community Suggesties

    Eigenlijk wel jammer toch
  19. Slightly Stupified Daze

    Feedbacktopic: Community Suggesties

    Ik zou het erg prettig vinden als de GvG ook op een mobile device speelbaar wordt. Zal waarschijnlijk in deze 2 weken niet mogelijk zijn, maar is zeker een toevoeging dat mag komen. Verder kan in-game gekeken worden dat bij handelen de eerlijke handel wordt aangepast, naar de standaard eerlijke...
Bovenaan