Overgaan naar volgend TP tijdens event

Draconius LXXII

Nieuw lid
Ik ben al een hele tijd goederen, FP en voorraden aan het verzamelen om goed voorbereid naar het volgende tijdperk over te gaan. Maar is dat slim tijdens een event ? Of wacht ik beter tot na het event? Bij GE en GS is dat slim want dan heb je sterkere eenheden van je nieuwe TP en je tegenstanders zijn dan nog van je vorige TP, maar krijg je bij een event dan niet toch plots al legers van je nieuwe TP te verslaan ? En worden de resterende opdrachten dan al aangepast aan je nieuwe TP of niet ?
 

Graecus 002

Actief lid
De opdrachten worden idd direct aangepast, je zal dus goedjes uit je nieuwe tp nodig hebben om te onderhandelen en sterkere eenheden voorgeschoteld krijgen.
Op zich zou ik mij er niet te veel zorgen in maken, eenheden van een tp hoger verslaan zou wel moeten lukken, en anders paar dagen wachten tot je nieuwe eenheden hebt...
 

DarthRonin

Actief lid
Volgens mij komen er bij het huidige event niet heel indrukwekkende opdrachten voorbij de komende week.
Anders even checken op de wikia waar alle verwachte opdrachten staan.
Maar als je nu helemaal bij bent zou het geen probleem moeten zijn, ga persoonlijk morgen ook over naar een nieuw tijdperk op een wereld.
 

Draconius LXXII

Nieuw lid
Ben inderdaad bijgewerkt. Maar ik wil naar mars, dus dat is wellicht wel een grote verandering. Ik zal inderdaad de resterende opdrachten even bekijken en dan ga ik idd maar alvast over denk ik. Ik kijk er al een hele tijd naar uit!
 

bonke35

Actief lid
zorg er wel voor dat je ook je continenten kaart hebt afgerond zodat je direct mars kan doen want zonder marscontinent op je kaart kom je niet echt verder
 
Ik zeg altijd dat je nooit over moet gaan tijdens een event. Kans dat je vastloopt is dan altijd aanwezig. Die 2 eken zou ik gewoon even uitzitten, zeker als je al zo ver bent. Dan maken die paar dagen toch niet meer uit.
 
Bovenaan