Vergrendelde items

Is dat wat nieuws? Ik koop op F voor de handel een Paviljoen in de veiling en als ik hem wil verkopen is hij ineens "vergrendeld". Wat is dat voor ongein... Zit ik met een Paviljoen dat ik niet kwijt kan. Is dat tijdelijk? Ik hoop het...
De knop is grijs en heeft een slotje. Er staat bij:
"Vergrendeld item
Vergrendelde items kunnen niet worden verwijderd en worden uitgesloten van de omwissellijst van de antiquair."
Waarschuw dan op z'n minst in de veiling als een item niet verkocht kan worden.
De Klassieke-tuinselectiekit die ik tegelijk op B kocht, geeft dat probleem trouwens niet.
Zijn er nog meer items die niet verkocht kunnen worden? Want je durft nu gelijk niks meer te kopen daar!

1617814006181.png
 

DarthRonin

Actief lid
1. je kan hem gewoon in je stad zetten.
2. je kan dat slotje er gewoon af halen als je wilt verkopen.
3. dit is sinds de laatste update om te voorkomen dat mensen per ongeluk zojuist gewonnen items weer verkopen aangezien het nogal eens is voorgevallen dat iemand per ongeluk een lvl 1 event of nederzetting gebouw te koop heeft gezet en zo kwijt is geraakt.

Prima aanpassing dus, is vermeld in de melding van de update.
Misschien die eens lezen?
 
In m'n stad zetten was dus niet de bedoeling, maar wat je zegt is me wel gelukt; dank je! Ik moet dan inderdaad maar eens opzoeken wat er in de update zo veranderd is.
Dan rest alleen de vraag waarom dit bij het paviljoen wel gebeurde, maar bij de tuinkit niet, maar wellicht staat dat wel in die update uitgelegd.
 

DarthRonin

Actief lid
Dan rest alleen de vraag waarom dit bij het paviljoen wel gebeurde, maar bij de tuinkit niet, maar wellicht staat dat wel in die update uitgelegd.
Het verbaasde mij vandaag ook dat zo'n dierentuin van die historische quest met dat indiaantje een slotje kreeg.
Dat was dacht ik ook een gebouw van voor 2019 terwijl kitjes waar ik het wel van had verwacht dat slotje niet leken te krijgen.
 
1. je kan hem gewoon in je stad zetten.
2. je kan dat slotje er gewoon af halen als je wilt verkopen.
3. dit is sinds de laatste update om te voorkomen dat mensen per ongeluk zojuist gewonnen items weer verkopen aangezien het nogal eens is voorgevallen dat iemand per ongeluk een lvl 1 event of nederzetting gebouw te koop heeft gezet en zo kwijt is geraakt.
Ik snap alleen nog niet hoe je dan dat slotje eraf moet halen.
 
Bovenaan