De Rechtbank.

Mag ik verwijzen naar mijn idee thread over verdediging :)
Een “goede verdediging” is allang achterhaald in dit spel. Wat je ook neerzet, met wat voor hoge verdediging bonus, ze komen er toch wel doorheen, omdat (en dan kom ik bij je punt “speltechnisch uit balans”) dit spel allang uit balans is. In ieder geval qua aanval vs verdediging.

Ik ben het volledig eens met het feit dat punderen a part of the game is. Dat er überhaupt de moeite wordt genomen om lange teksten te schrijven met een idee dat in de praktijk nooit werkt en berust op ontevreden zijn dat je wordt geplunderd (dat kan je zelf ook doen bij buren, dus wat let je dit niet te doen), bedenkt ik mij dat een "rechtbank" een idee is wat ik nooit zal ondersteunen.
Als je dan toch zo actief bent in FoE moet je zorgen dat je op tijd oogst en je gebouwen zo aanzet, dat plunderen bijna onmogelijk wordt. Tevens raad ik aan je vriendenlijst te bekijken, zodat je gebouwen gemotiveerd zijn.
Ga dus je tijd goed besteden om te kijken wat je zelf tegen de plunderingen kunt doen. Dat is mijn oordeel van de rechtbank ;)
 
Bovenaan