Zoekresultaten

  1. Fdm1407

    Puntensysteem

    Hoe krijg je punten in dit forum en waar zijn ze eigenlijk goed voor?
  2. Fdm1407

    Vechten In Titan

    Ik baal als een stekker van het vechten in Titan, ik heb jaren lang gewerkt aan een hoge aanval en verdedigingsbonus en heb nu 2000% aanval en 1500% verdediging waarmee ik tot Titan blind kon aanvallen met in ieder tijdperk 1 sterke legereenheid waarvan ik er 3 opstelde aangevuld met schurken...
  3. Fdm1407

    Hernieuwde oproep.......Gilde de Zwervers is op zoek naar jou?!

    Gilde de Zwervers is op zoek naar gemotiveerde GE en BG (GSP) tijgers , ben jij zo’n tijger, zijn we op zoek naar jou en wil je graag (terug) naar een actief gilde? Check dan ons profiel. Vriendelijke groet, Flyingdutchman1407
  4. Fdm1407

    Stadsverdediging

    Ik erger me af en toe kapot aan de knullige om niet te zeggen stomme tactiek van de stadsverdediging, in veel gevallen denk ik die aanval zou geen schijn van slagen hebben gehad als ik zelf de verdediging had kunnen leiden en heb het volgende bedacht....... Op het moment dat iemand mij wil...
  5. Fdm1407

    sport

    Volgens mij worden mensen heel tevreden als er mogelijkheden tot sporten zijn, en tot nu toe heb ik alleen een stadionnetje van geloof ik de ijzertijd gezien ook als ik bij mensen die in de laatste tijdperken zijn kijk zie ik geen sport mogelijkheden, ik denk met name aan een sporthal om te...
  6. Fdm1407

    investering in groots gebouw

    Als ik fp heb geinvesteerd in een GG van een gildelid maar ik verlaat dat gilde wat gebeurt er dan met de fp die ik geinvesteerd heb, blijven die geldig en deel ik nog steeds mee als dat GG een hoger level bereikt?
  7. Fdm1407

    verhogen tevredenheid

    Als je van de verhaallijn de opdracht krijgt om je tevredenheid met 800 te verhogen kan dat dan alleen door nieuwe dingen te bouwen of telt het ook als bestaande gebouwen en versieringen opgeknapt worden?
  8. Fdm1407

    grote gebouwen

    Ik heb net iemand geholpen bouwen, maar ik kan niet meer vinden waar je ook al weer kunt zien wie je helpt met bouwen.:oops:
  9. Fdm1407

    verwarring over verdedigings bonussen

    Ik raak in de war van de (mogelijk) verschillende verdedigings bonussen; Wachtvuur is puur voor de verdediging als je stad word aangevallen toch? En uit de flesjes is puur voor verdediging tijdens je eigen aanval toch? Maar waarvoor is de verdediging bonus die je van gebouwen krijgt bijv...
  10. Fdm1407

    medailles

    Wat kan je met medailles eigenlijk nog meer behalve uitbreidingen kopen?
  11. Fdm1407

    opslag

    Mag je gebouwen en andere dingen uit je inventaris van de ene wereld gebruiken in andere wereld?
  12. Fdm1407

    verdedigings leger

    Ik zag net een filmpje terug van een gewonnen gevecht tegen iemand die wraak op me nam, ik vond het vreemd dat ik gewonnen had omdat ik geen verdediging leger op stel , dus toen ik terug keek was ik heel verbaasd dat er wel een legertje (niet compleet) van voornamelijk boogschutters dit is ook...
  13. Fdm1407

    markt aanbiedingen

    Ik snap er niks van, als ik een markt aanbieding aan neem moet ik altijd een fp betalen ook bij vrienden of gildeleden, maar als mensen mijn aanbiedingen aan nemen krijg ik nooit een fp????
  14. Fdm1407

    vrienden

    Ik heb gelezen dat je maximaal 80 vrienden mag hebben die door jou zijn uitgenodigd maar als je er dan bijv. 20 verwijderd mag je er dan wel weer 20 nieuwe uitnodigen ? En hoeveel uitnodigingen mag je accepteren is daar ook een max aan?
  15. Fdm1407

    bonus

    Als een productiegebouw al gemotiveerd is kun je dan er boven op nog een motivatiekit gebruiken of een voorraden bonus uit je taveerne?
  16. Fdm1407

    sabotage

    Ik heb nou al een aantal keer gehad dat ik na een gewonnen veldslag het blokje sabotage niet kon aanklikken omdat het uit stond. Hoe kan dat? Edit: Nou heb ik het weer begint irritant te worden, ik lijd wel (lichte) verliezen en krijg geen kans om beloning te halen.
  17. Fdm1407

    trofee

    Ik zag bij meldingen dat ik een trofee heb gehad voor mijn eerst bericht hier op het forum, waar is dat goed voor en waar vind ik die? Bovendien zag ik dat ik ook een punt heb gehad, zelfde vraag, wat heb ik daar aan?
  18. Fdm1407

    motiveren

    Ik vraag me na een kleine week spelen plotseling af wat levert het me eigenlijk op als een cultuurgebouw of versiering opgeknapt wordt, wat heb ik aan extra tevredenheid voor een beperkte tijd?
  19. Fdm1407

    huizen en gebouwen

    Ik ben net van brons naar ijzer gegaan, kan ik huizen en gebouwen uit bronstijd verkopen of inruilen om plaats te maken voor huizen en gebouwen uit ijzertijd? Bvd
  20. Fdm1407

    PvP gevecht

    Ik heb 2 vragen over PvP gevechten, ten eerste is het een bug of heeft het een reden dat ik geen aantal gevechten meer bijgeschreven krijg (en volgens mij ook geen punten) ik blijf staan op 55 gevechten en bijna 10000 punten. En waarom verdedig ik maar met 2 speermannen terwijl ik bijna constant...
Bovenaan