markt aanbiedingen

Fdm1407

Actief lid
Ik snap er niks van, als ik een markt aanbieding aan neem moet ik altijd een fp betalen ook bij vrienden of gildeleden, maar als mensen mijn aanbiedingen aan nemen krijg ik nooit een fp????
 

DeletedUser

Guest
Als alles goed is kun je binnen de handel opties gilde-aanbiedingen selecteren en die kosten je geen FP.
Aanbiedingen aannemen van vrienden en anderen wel.
Je krijgt alleen geen FP als je handel door wie dan ook afgenomen wordt.
Het systeem beloont dus eigenlijk om bij een groot, actief en behulpzaam gilde te zitten
 

DeletedUser

Guest
Je krijgt geen fp's voor handel die je plaatst. Handel aangeboden door gildeleden is gratis voor jou. Handel aangeboden door buren of vrienden kost je een fp als je die aanneemt.
 

Fdm1407

Actief lid
Je krijgt geen fp's voor handel die je plaatst. Handel aangeboden door gildeleden is gratis voor jou. Handel aangeboden door buren of vrienden kost je een fp als je die aanneemt.

Maar om het zonder fp van gildeleden aan te nemen moet ik dus hokje van gilde handel aanvinken? want eerder heb ik van gildeleden aangenomen maar moest toch betalen.
 

Mr.Quib

Actief lid
Ok eerste deel antwoord duidelijk, maar deze zin begrijp ik niet van wie krijg ik dan wel fp???
Via handel krijg jij geen FP. Die FP betaal je in feite aan FoE, niet aan de betreffende speler.

Maar om het zonder fp van gildeleden aan te nemen moet ik dus hokje van gilde handel aanvinken? want eerder heb ik van gildeleden aangenomen maar moest toch betalen.
Dat vinkje is enkel om de handel te sorteren. Bij handel met gildeleden hoef je nooit te betalen, dus dat is erg vreemd. Als dat nog eens gebeurt kun je het best contact met support zoeken.
 

Fdm1407

Actief lid
Via handel krijg jij geen FP. Die FP betaal je in feite aan FoE, niet aan de betreffende speler.


Dat vinkje is enkel om de handel te sorteren. Bij handel met gildeleden hoef je nooit te betalen, dus dat is erg vreemd. Als dat nog eens gebeurt kun je het best contact met support zoeken.

Oh nou snap ik het dus die andere speler betaalt ook fp alleen zie ik dat niet en merk er niks van.

Ja, dat zal ik dan zeker doen.
 

DeletedUser10111

Guest
Geen idee, wat is APP?
Joey bedoelt, speel je op je mobiel? Die heeft blijkbaar een bug die net doet alsof er een fp af gaat als je koopt van gildeleden.

Maar bij mij gaat de fp er vanaf want ik koop ze, heb zelden een fp op voorraad
Ik hou vaak een fp op de balk voor deze reden.
Wat ook goed werkt is je 2FP-pakketjes hiervoor gebruiken. Een pakketje is klein genoeg om aan te breken ook als je maar 1 fp nodig hebt, en groot genoeg om de handel te kopen die je hebben wilt. Ik probeer altijd een aantal 2FP pakketjes te hebben voor het geval er een interessante aanbieding langskomt en ik niets op de balk heb.
 

Fdm1407

Actief lid
Joey bedoelt, speel je op je mobiel? Die heeft blijkbaar een bug die net doet alsof er een fp af gaat als je koopt van gildeleden.

Ik hou vaak een fp op de balk voor deze reden.
Wat ook goed werkt is je 2FP-pakketjes hiervoor gebruiken. Een pakketje is klein genoeg om aan te breken ook als je maar 1 fp nodig hebt, en groot genoeg om de handel te kopen die je hebben wilt. Ik probeer altijd een aantal 2FP pakketjes te hebben voor het geval er een interessante aanbieding langskomt en ik niets op de balk heb.

Oh haha een app op mobiel, nee doe ik niet.

Is een idee
 
Bovenaan