verhogen tevredenheid

Fdm1407

Actief lid
Als je van de verhaallijn de opdracht krijgt om je tevredenheid met 800 te verhogen kan dat dan alleen door nieuwe dingen te bouwen of telt het ook als bestaande gebouwen en versieringen opgeknapt worden?
 

Fdm1407

Actief lid
Beide methoden werken.
Is dat zo? Voor zover ik weet telt opknappen niet mee, maar moet je iets bouwen.

Ik vraag dit omdat dit in korte tijd de tweede keer is dat ik dat moet doen, vorige keer heb ik gebouwd op een uitbreiding die daar eigenlijk niet voor bedoeld was maar dat kan/wil ik niet iedere keer doen nog afgezien van het feit dat er nauwelijks gebouwen zijn die zoveel tevredenheid geven?
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag dit omdat dit in korte tijd de tweede keer is dat ik dat moet doen, vorige keer heb ik gebouwd op een uitbreiding die daar eigenlijk niet voor bedoeld was maar dat kan/wil ik niet iedere keer doen nog afgezien van het feit dat er nauwelijks gebouwen zijn die zoveel tevredenheid geven?

Decoraties werken ook en die kan je vaak makkelijker ergens tussen proppen.
Het is niet ongewoon om af en toe bijvoorbeeld een gebouw te moeten verwijderen om aan een quest te kunnen voldoen om dat gebouw vervolgens weer opmieuw te bouwen.
Welkom op FoE :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Fdm1407

Actief lid
Decoraties werken ook en dan kan je vaak makkelijker ergens tussen proppen.
Het is niet ongewoon om af en toe bijvoorbeeld een (productie) gebouw te moeten verwijderen om aan een quest te kunnen voldoen om dat (productie) gebouw vervolgens weer opmieuw te bouwen.
Welkom op FoE :D

Lol dat fenomeen van verwijderen om door te kunnen was ik al bekend mee, dat leert FoE je al vrij rap.:rolleyes:
 

DeletedUser10111

Guest
Ik zet altijd een aantal herdenkingsplaatsen neer, en haal ze daarna weer weg, Gaat sneller dan bomen (72 vs 18), en kost ongveer hetzelfde (je krijgt wat terug bij verkopen, zodat de kosten lager zijn dan waar mee geadverteerd wordt :) )
 

DeletedUser

Guest
Ik zet altijd een aantal herdenkingsplaatsen neer, en haal ze daarna weer weg, Gaat sneller dan bomen (72 vs 18), en kost ongveer hetzelfde (je krijgt wat terug bij verkopen, zodat de kosten lager zijn dan waar mee geadverteerd wordt :) )

Maar dan ga je de platinum decoratie prestatie niet snel halen! :(
 

Fdm1407

Actief lid
Ik zet altijd een aantal herdenkingsplaatsen neer, en haal ze daarna weer weg, Gaat sneller dan bomen (72 vs 18), en kost ongveer hetzelfde (je krijgt wat terug bij verkopen, zodat de kosten lager zijn dan waar mee geadverteerd wordt :) )

Ik had het op ongeveer dezelfde manier met een gewonnen gebouw met veel tevredenheid en een paar versieringen gedaan, maar nou krijg ik voor de derde keer kort achter elkaar alweer tevredenheid verhogen eerste twee keer met 800 nu met 700:(daar word ik niet zo tevreden van is ook niet met een paar versierinkjes op te lossen aan de andere kant tweede deel quest kan ik pas doen in volgende tijdperk en daar ben ik nog niet duurt nog een half tijdperk, dus quest heeft geen haast.:D
 

DeletedUser12216

Guest
Nu kunnen we ook de oeroude gezichten en poort van de zonnegod gebruiken toch?
 
Bovenaan