sabotage

Fdm1407

Actief lid
Ik heb nou al een aantal keer gehad dat ik na een gewonnen veldslag het blokje sabotage niet kon aanklikken omdat het uit stond. Hoe kan dat?

Edit: Nou heb ik het weer begint irritant te worden, ik lijd wel (lichte) verliezen en krijg geen kans om beloning te halen.
 
Laatst bewerkt:

Mr.Quib

Actief lid
Dan valt er niks te plunderen op dat moment. Je kunt alleen gebouwen plunderen waarvan de productie klaar is, als je buren op tijd innen heb jij dus pech. Je hebt wel 24 uur de tijd om alsnog te plunderen.

Gebouwen die zijn gemotiveerd kun je ook niet plunderen.
 

Fdm1407

Actief lid
Dan valt er niks te plunderen op dat moment. Je kunt alleen gebouwen plunderen waarvan de productie klaar is, als je buren op tijd innen heb jij dus pech. Je hebt wel 24 uur de tijd om alsnog te plunderen.

Gebouwen die zijn gemotiveerd kun je ook niet plunderen.

Ja natuurlijk had ik zelf moeten bedenken :oops:alleen in mijn gedachtengang betekende alleen een huis kunnen plunderen al hetzelfde als niet kunnen plunderen vandaar mijn verwarring:D:D

Nu dit onderwerp toch ter sprake is het volgende, is een wachtvuur ook iets wat plunderen onmogelijk maakt ?
 

Ed4now

Lid
Gebouwen die zijn gemotiveerd kun je ook niet plunderen.
Is dat correct?

Wat kan je nog meer doen dan de Basilius en Deal Castle levelen om je stadsverdediging meer aanvalskracht te geven?
 

Mr.Quib

Actief lid
Gebouwen die zijn gemotiveerd kun je ook niet plunderen.
Is dat correct?
Ja.

Wat kan je nog meer doen dan de Basilius en Deal Castle levelen om je stadsverdediging meer aanvalskracht te geven?
Arctische Oranjerie plaatsen. Doet niet direct iets voor je totale aanvalskracht, maar geeft jouw verdedigend leger de kans op Kritieke schade (+50% aanvalskracht).
 
Bovenaan