PvP gevecht

Fdm1407

Actief lid
Ik heb 2 vragen over PvP gevechten, ten eerste is het een bug of heeft het een reden dat ik geen aantal gevechten meer bijgeschreven krijg (en volgens mij ook geen punten) ik blijf staan op 55 gevechten en bijna 10000 punten.
En waarom verdedig ik maar met 2 speermannen terwijl ik bijna constant mijn eenheid op 8 houd?
Ik vecht in brons pvp
 

Mr.Quib

Actief lid
Ik heb 2 vragen over PvP gevechten, ten eerste is het een bug of heeft het een reden dat ik geen aantal gevechten meer bijgeschreven krijg (en volgens mij ook geen punten) ik blijf staan op 55 gevechten en bijna 10000 punten.
Is lastig te zeggen zonder verdere informatie, hiervoor kan je contact opnemen met support.

Edit: gebruik je die soldatenbarak uit IJzertijd? Gevechten vinden plaats in het tijdperk van jouw hoogste unit, als je dus vecht met IJzertijd units gaat je aantal gevechten en punten ook naar de IJzertijd PvP-toren. Deze zul je dus eerst vrij moeten spelen op de continentkaart.

En waarom verdedig ik maar met 2 speermannen terwijl ik bijna constant mijn eenheid op 8 houd?
Ik vecht in brons pvp
Je moet een apart verdedigend leger aanwijzen, zie dit topic: https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/aangevallen-worden.16275/
 
Laatst bewerkt:

Fdm1407

Actief lid
Ik ben er net zelf achter gekomen waarom ik geen overwinningen krijg bijgeschreven -achteraf ook wel logisch- ik had namelijk een soldaat uit ijzertijd meevechten in brons PvP:D
 
Bovenaan