Recente inhoud door -Wittuh-

  1. -Wittuh-

    IDEE! Online status zien van medespelers,vrienden. (offline)(online)

    Naar aanleiding van dit bericht, heb ik mijn stem aangepast. Op de pc heb ik ook FoE altijd op de achtergrond aan staan. Dan hebben de argumenten voor het idee naar mijn mening ook geen toegevoegde waarde meer.
  2. -Wittuh-

    Geen Bug Mail gaat ineens snel naar oudere berichten

    Net de app kunnen updaten en deze vervelende 'functie' is gelukkig verdwenen.
  3. -Wittuh-

    Geen Bug Mail gaat ineens snel naar oudere berichten

    Dank voor de reactie en het doorgeven. Hopelijk doen ze snel iets aan deze "feature"
  4. -Wittuh-

    Geen Bug Mail gaat ineens snel naar oudere berichten

    Ik heb hier ook last van. Dit speelt op de app (android en volledig up to date)
  5. -Wittuh-

    FoE-Loterij

    1112
  6. -Wittuh-

    Johannes de Wittuh

    A3, A7, B1, H10, G5, J2, A8, F4, I9, C6
  7. -Wittuh-

    Goederen voor Arc

    Tuurlijk. Stuur maar een berichtje op cirgard naar mij ;)
  8. -Wittuh-

    Weg naar de overwinning feedbacktopic

    Dank je wel :cool: Jij bent bij deze mijn FoE-held van de dag!
  9. -Wittuh-

    Weg naar de overwinning feedbacktopic

    Welke toren bedoel je? De verdedigingsbonus is voor het aanvallende leger.. is er een toren die verdedigingsbonus geeft voor het aanvallende leger?
  10. -Wittuh-

    Discussietopic 1.180

    Op de pc geeft het envelopje nu geen licht meer als er een nieuw bericht binnen is gekomen... hebben jullie daar ook last van?
  11. -Wittuh-

    Boosten vs treintjes (draadjes)

    Dit is altijd zo geweest. Je zult alle leden van het boostgroepje, die niet in jouw gilde of vriendenlijst staan, moeten toevoegen als vriend om te kunnen boosten.
  12. -Wittuh-

    Activiteit vriendenlijst

    De tactiek van felair werkt op de app ook prima. Ik speel op beide platformen en doe precies zoals felair beschrijft, ook via de app :cool:
  13. -Wittuh-

    Discussietopic 1.173

    Bij mij is de omschrijving nu ook 5 maart 2020
  14. -Wittuh-

    Discussietopic 1.173

    Daarnet weer een update vanuit de playstore. En inderdaad de versie omschrijving in de playstore geeft 20.02 aan.. o_O
  15. -Wittuh-

    Discussietopic 1.173

    Ik heb daarvoor handmatig naar updates gezocht via de playstore...
Bovenaan