Discussietopic 1.180

DeletedUser10267

Guest
Toch niet nog eens 2 weken naar een bouwput kijken....... zal toch niet?:eek::oops:
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het nieuwe uiterlijk is nu op beta actief, dus het lijkt erop dat het met 1.181 ook hier actief wordt.
 

DeletedUser10267

Guest
Ik heb het gezien Leones...... Best wel blauw... hahahahha :p :p
Ach ja een leuk kadootje op onze 12 jarige huwelijksdag zullen we maar zeggen. ;)
 

DeletedUser3895

Guest
Hahaha ik mis nog het zinnetje dat er heel veel spelers gaan stoppen als dit niet heel snel verholpen wordt.:p:D

Maakte er onlangs een grapje over dat ik bouwketen bij FOE voor de deur kom afleveren.
Bericht verdwenen !!
Moderatoren met de vinger op de delete knop nodigen niet uit hier op het forum om ook maar iets te schrijven.
 

Felair

Actief lid
Voor de duidelijkheid, nieuwe looks van de truus toren komen dus met update 1.181 (daar zit het volgende event ook bij dan?)

In ieder geval dus niet met de update 1.180 van vandaag xD geniet nog even van jullie bouwplaats... :-D
 

Wildstorter

Actief lid
Je weet dat er aan gewerkt wordt, op beta (pc versie, app nog niet) is het nu ingezet. Waarachijnlijk nog wat feedback krijgen en eventueel aanpassen voordat het naar de live servers gaat.

Als er niks aangepast hoeft te worden is het er waarschijnlijk eerder, anders duurt het langer.

Dus "under construction" tot nader bericht as usual. Als ze (zowel developers als moderators) een exacte datum zouden hebben dan zou die wel gecommuniceerd worden neem ik aan. Kan me niet voorstellen dat ze die alleen zouden geven als spelers er hier om vragen;)

Vervelend maar geduld is het enige wat je nu nodig hebt.
 
voske je hebt veel verbeelding, maar we vallen zo wel een beetje in herhaling ;)

bedankt Leones voor de info, zal deugd doen als die toren eindelijk uit de steigers komt!
 
Laatst bewerkt:
Untitled.png
 
Op de pc geeft het envelopje nu geen licht meer als er een nieuw bericht binnen is gekomen... hebben jullie daar ook last van?
 

DeletedUser1700

Guest
Ik krijg telkens een zwart beeld als ik inlog. Dit doe ik op de vijf eerste werelden met Firefox en met toestaan en activeren van Adobe Flash.
De flash gebruikte ik omdat met HTML-5 de tekst niet goed werd weergegeven, en ook kopiëren ging er veel moeilijker mee.
Nu ben ik via google chrome hier met HTML-5, de tekst van het spel ziet er nu wel beter uit, maar tekst selecteren voor kopiëren is nog steeds lastig.
Via het normaal door mij gebruikte Firefox wil ik eventueel wel via HTML-5 inloggen, maar met een zwart beeld lukt dat niet.
 

DeletedUser1700

Guest
Bij Google Chrome kan ik kiezen of ik HTML-5 of Adobe Flash gebruik. Als ik daar voor HTML-5 kies, kan ik bij Firefox voor desbetreffende wereld ook met HTML-5 beginnen. Ik zie nog wel mankementen bij de tekst, maar wel minder dan voorheen.
 

DeletedUser1700

Guest
Nadat ik vanmorgen via HTML-5 redelijk normaal heb kunnen spelen, lukt het me niet meer om te spelen.
Omdat ik deze site niet had afgesloten kan ik nu wel mijn ondervonden mankementen hier doorgeven, maar dat ik misschien helemaal niet meer kan spelen, kan ik niet aan gilde-genoten en spelvrienden doorgeven.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zou je daarvoor de support kunnen contacteren? Dan kunnen we je daar beter mee helpen.
 
Bovenaan