Activiteit vriendenlijst

Als ik zou kunnen zien wie in mijn vriendelijkst inactief wordt en voor hoe lang, dan kan ik die verwijderen en plaats maken voor nieuwe vrienden.
 

Felair

Actief lid
Hoe ik het doe is via het stadhuis naar geschiedenis, filter aanknallen op vrienden links, rechts op sociale interacties.
(staat die filter optie nog niet aan dan moet je dat linksboven in dat geschiedenis scherm bij die streepjes aanzetten overigens).

Dan ga ik vervolgens terugbladeren tot 2-3 dagen terwijl ik op helpen klik bij iedereen welke ik tegen kom.
Daarna ga ik door de vriendenlijst om de tavernes te doen en terwijl ik dat doe gaat iedereen (behalve mijn dealmaatjes van crossdeals) waar helpen nog actief staat eruit.

Ik denk dat als je dit eens in de 2 weken doet op vrijdag of elke week als je wil je aardig filtert en zo de profiteurs eruit haalt.
Werkt in ieder geval zo op de pc, wellicht ook op de app, die gebruik ik zelf niet veel.
 

Biervent

Actief lid
Tja, ikzelf doe het M/O en de taveerne in een keer. Als de taveerne nog vol is of ik zit er nog steeds laat ik het M/O nog even zitten. Na 2 a 3 dagen heb je wel in de gaten dat je wel heel lang bij iemand in de kroeg zit, dan kijk ik inderdaad ook even in de geschiedenis. Meestal is het dan ook wel einde vriendschap. Ik speel wel op de PC, weet niet of het op de app ook zo simpel te zien is.
 
De tactiek van felair werkt op de app ook prima. Ik speel op beide platformen en doe precies zoals felair beschrijft, ook via de app :cool:
 
Bovenaan