Weg naar de overwinning feedbacktopic

DarthRonin

Actief lid
5% verdediging op 6 vakjes....geef mijn portie maar aan fikkie....
Zet wel een toren die ongeveer hetzelfde geeft op 1 vakje.
 

Wildstorter

Actief lid
5% verdediging op 6 vakjes....geef mijn portie maar aan fikkie....
Zet wel een toren die ongeveer hetzelfde geeft op 1 vakje.

Dat zou ik ook doen alleen heb ik die torens niet op voorraad... Dus een vergelijking met iets wat ik niet heb loopt een beetje scheef.

Leuk als overbrugging.
 
5% verdediging op 6 vakjes....geef mijn portie maar aan fikkie....
Zet wel een toren die ongeveer hetzelfde geeft op 1 vakje.

Welke toren bedoel je?
De verdedigingsbonus is voor het aanvallende leger.. is er een toren die verdedigingsbonus geeft voor het aanvallende leger?
 

Azgalaxa

Actief lid
matige bonus.
er mogen wel een paar procentjes bij om het in lijn te laten lopen met andere gebouwen zoals de koninklijke boog of de schaakmat. En dan heb ik het over wat die op SAAB en eventueel andere hoogste tijdperken. Ik snap dat de bonus op lagere tijdperken meer in pas is.
 

Markus

Actief lid
rousioi baan uit voetbal event is beter, die geeft 6% totaal als hij aan beide gebouwen hangt, en is maar 4 vakjes groot :p
 

Wildstorter

Actief lid
Ik snap dat jullie allemaal je opslag ramvol hebben met gebouwen die beter zijn, dan heb je hier dus ook niks aan.

Voor de mensen die nog niet zo lang spelen is het een mooie aanvulling als je ze te pakken kunt krijgen. Liever 2 van deze dan 0 sentinel torentjes denk ik dan maar. Alles staat of valt met een beetje geluk wat je moet hebben om aan gebouwen te komen voor je aanval.

Het liefst gooi ik ook een heel stuk vol met schaakmatten maar antiquair muntjes duurt ook vrij lang om op te bouwen en dan nog heb je stevige concurrentie. Roeien met de riemen die je hebt en liever 1 weg naar de overwinning op zak dan 0 schaakmatten en sentinel torentjes.

Dus ik kan ze vergelijken met die gebouwen en zien dat sie beter zijn maar dan loopt de vergelijking wel een beetje scheef. En later (als je ze wel hebt) kun je die alsnog vervangen.
 
alleen hebben spelers die minder lang spelen meestal nog minder ruimte, dus ook voor hen is misschien aan te raden:
recht naar de antiquair ermee ;)
 

Wildstorter

Actief lid
3x2 en je kunt een tevredenheids gebouw wegdoen, zo slecht is het nog niet als je die fragmenten gewoon gratis krijgt met je gilde.
 
Bovenaan