Boosten vs treintjes (draadjes)

DeletedUser13612

Guest
Ik gebruik dit topic terug om geen nieuwe te beginnen.
Ik ben aangesloten bij een boostgroep, voorlopig enkel met mijn Arc.
Ik was van plan om een plek bij iemand te claimen (p5), maar het systeem verbood me om bij deze persoon te storten.
Enkel bij vrienden of gildeleden mocht dit, is dit altijd zo geweest of is er iets veranderd dat boosten moeilijker gaat maken?
 
Dit is altijd zo geweest. Je zult alle leden van het boostgroepje, die niet in jouw gilde of vriendenlijst staan, moeten toevoegen als vriend om te kunnen boosten.
 

Atokirina

Actief lid
Mochten ze je buur zijn, dan kan je alsnog storten.

Maar van zodra je weer in een andere buurt zit, zal je niet meer kunnen storten.
 
Ik ben maar een beginneling, en ik probeer et ook allemaal alleen maar te snappen, maar kan iemand mij vertellen wat boosten is?
Ik zit in een gilde van 5 leden, en ook daar zijn treintjes. Zit me steeds al af te vragen wat het voordeel daarvan is. Je geeft de laatste in de rij 10 fp, en je krijgt er 10 fp voor terug. Tsja, nice. En ik doe et dan ook braaf, maar eerlijk gezegd gooi ik liever soms wat fp in GG van buren of vrienden in gebouwen waar ik graag BD van wil.
Ik weet alleen niet of dat op prijs wordt gesteld, of dat et gewoon not done is, omdat ik me dan mss binnendring in iets wat alleen voor die gildeleden bestemd was?
En @ Miepie, speel jij mss toevallig ook nog een ander spel wat ik ook speel? haha, je onderschrift komt me bekend voor ;-)
 
Bovenaan