Recente inhoud door MvHs

  1. MvHs

    20:00 uur GvG

    Ach ik hoop gewoon dat we om 20:00 uur iets leuks te doen hebben op FOE. Dat doen we nu al ruim 8 jaar met een groepje dus het zou zonde zijn als dat niet meer het geval is.
  2. MvHs

    20:00 uur GvG

    Aangezien GvG gaat verdwijnen om 20:00 uur. Verwacht ik wel iets terug om 20:00 uur. Hopelijk een Gilde versus Gilde idee van innogames welk minder Bot/Script gevoelig is en/of dat men dat kan handhaven. Alle GvG spelers hebben straks om 20:00 uur niets meer te doen, vandaar mijn comment. Zorg...
  3. MvHs

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Spijtig dat de GvG gaat verdwijnen maar ook wel goed omdat sommige gilde's er flink domineren. Hopelijk komt er iets leuks voor terug om 20:00 uur wat minder bot/script gevoelig is. GvG is wat dat betreft ongestraft bot/script gevoelig. Hopelijk gaat innogames strenger optreden of beter kijken...
  4. MvHs

    Als ik kan meedoen, zal ik het zeker proberen, ik zit niet op iedere social media.

    Als ik kan meedoen, zal ik het zeker proberen, ik zit niet op iedere social media.
  5. MvHs

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Ik vind GSP nou niet echt een verbetering met die grotere kaart. Erestandbeelden zijn verdwenen. Beloningen zijn achteruit gegaan. Tevens zitten we in een hoekje waar totaal geen belegeringskampen te plaatsen zijn. Je hebt nou niet per gilde dezelfde kansen. Kortom, niet echt bevredigend.
  6. MvHs

    Suggestie Gilde Strijdperken.

    Graag wil ik met de deur in huis vallen wat Gilde Strijdperken betreft. Iedereen kan zien hoe snel een sector door een gilde wordt ingenomen. Ook midden in de nacht als ik aanwezig ben. Soms zie ik zelf hoe snel sommige gilde's een sector daar pakken ongeacht het tijdstip. Mijn vraag aan...
  7. MvHs

    Annuleren van productiegebouwen

    Ik denk dat het wel fijn zou zijn als het annuleren op dezelfde manier gaat werken zoals het nu doet met inactieve productiegebouwen maar dan de andere kant op. De actieve productiegebouwen dan annuleren. Op die manier blijft het allemaal hetzelfde en kan je kiezen, beginnen met produceren of...
  8. MvHs

    Annuleren van productiegebouwen

    Sinds een van de laatste updates kunnen we men een paar klikken onze productiegebouwen aanzetten met een zoom als laatste erbij :) Is nog een foutje denk ik die zoom. Is het dan niet handig als je ook je gebouwen met een paar klikjes kan annuleren en opnieuw aanzetten naar behoefte. Gaarne...
  9. MvHs

    Enter knop

    Ja dat is dan eigen risico als je verkeerd stort.
  10. MvHs

    Enter knop

    Het zou makkelijk zijn dat als je in een groots gebouw forgepunten aan het storten bent je ook de <enter> knop kan gebruiken ipv. je muis op het vakje klikken. Misschien kan dat verwezenlijkt worden.
  11. MvHs

    Nieuw troepengebouw net zals de Alcatraz?

    Keuzes maken is niet lastig hoor. Wel als innogames je troepen laat verliezen door hun perikelen elke keer en je er geen troepen (gebouw) voor terugkrijgt.
  12. MvHs

    Nieuw troepengebouw net zals de Alcatraz?

    Er word door innogames steeds meer upgrades en aanpassingen gemaakt die troepen vergen. Echter word er geen groots gebouw vrijgegeven die troepen gaat leveren zoals de alcatraz. Nu met pvp, ge, gs en gvg loopt het helemaal scheef en iedereen verliest meer troepen dan dat ze erbij krijgen of...
  13. MvHs

    Schurken

    Heel veel leden gebruiken schurken om aan te vallen of te verdedigen. Elke keer moeten die leden dan helemaal naar rechts scrollen om bij die schurken uberhaupt te komen. Wellicht is het makkelijker voor iedereen als die schurken voortaan helemaal links in het begin komen te staan?
  14. MvHs

    Kunsttentoonstelling

    Euh kan de kunsttentoonstelling wat vaker langkomen in de antiqair? Vind het maar mondjesmaat wat hij langskomt.
  15. MvHs

    Klickbots

    Het zou innogames hulde geven wanneer de klickbots worden aangepakt zonder dat men een reactie geeft er achteraan te gaan. Je krijgt geen inzage dus is het maar de vraag of dat echt gebeurd. Het zou wel zo netjes zijn als innogames inzage geeft in hun zogenaamde onderzoeken. Voordeel...
Bovenaan