Annuleren van productiegebouwen

MvHs

Actief lid
Sinds een van de laatste updates kunnen we men een paar klikken onze productiegebouwen aanzetten met een zoom als laatste erbij :) Is nog een foutje denk ik die zoom.
Is het dan niet handig als je ook je gebouwen met een paar klikjes kan annuleren en opnieuw aanzetten naar behoefte.
Gaarne jullie reactie. ThX!
 

Graecus 002

Actief lid
Dat zou ik ook heel handig vinden. Nu moet je ze eerst allemaal een voor een gaan annuleren en daarna in 1x je producties opstarten. Met dan nog eens die zoom ook idd
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Hoe zie je dit precies werken? Momenteel gaat het spel al jouw inactieve gebouwen af en kan je ze starten, wil je dan een extra knop om alle productie te annuleren, of moet het spel dan alle actieve gebouwen af gaan zodra je er een annuleert?
 

DarthRonin

Actief lid
Misschien de optie om alle gebouwen van een type tegelijk te cancellen?
Type aanvinken en hoppa.

Moet zeggen dat ik sinds het zeer gewaardeerde allemaal achter elkaar starten ook paar keer een fout heb gemaakt en dan was het cancelen een hele opgave.
Kan me wel voorstellen dus dat iemand dit graag zou zien.
 

nietje52

Actief lid
Moet zeggen dat ik sinds het zeer gewaardeerde allemaal achter elkaar starten ook paar keer een fout heb gemaakt en dan was het cancelen een hele opgave.
Kan me wel voorstellen dus dat iemand dit graag zou zien.

Ook even de kans geven om eraan te wennen toch?
 

MvHs

Actief lid
Ik denk dat het wel fijn zou zijn als het annuleren op dezelfde manier gaat werken zoals het nu doet met inactieve productiegebouwen maar dan de andere kant op. De actieve productiegebouwen dan annuleren. Op die manier blijft het allemaal hetzelfde en kan je kiezen, beginnen met produceren of annuleren.
 
Sinds een van de laatste updates kunnen we men een paar klikken onze productiegebouwen aanzetten met een zoom als laatste erbij :) Is nog een foutje denk ik die zoom.
Is het dan niet handig als je ook je gebouwen met een paar klikjes kan annuleren en opnieuw aanzetten naar behoefte.
Gaarne jullie reactie. ThX!

Dat zou inderdaad erg fijn zijn. het is vooral in de app best een gepriegel om 14 gebouwtjes van 2x3 af te gaan om de productie te annuleren.
 

*oele*

Lid
Zoals we nu productie gebouwen starten zou inderdaad ook kunnen werken voor annuleren.
Met als optie om dan ook in 1 keer alles te annuleren.

Ik zie dan ook graag de zelfde functionaliteit terug komen voor het recruiten van eenheden.
Wat vinden jullie?

mvg Fox
 
Bovenaan