Nieuw troepengebouw net zals de Alcatraz?

MvHs

Actief lid
Er word door innogames steeds meer upgrades en aanpassingen gemaakt die troepen vergen.
Echter word er geen groots gebouw vrijgegeven die troepen gaat leveren zoals de alcatraz.
Nu met pvp, ge, gs en gvg loopt het helemaal scheef en iedereen verliest meer troepen dan dat ze erbij krijgen of behouden.
Dat vind ik oneerlijk van innogames, vandaar mijn oproep voor een ander GG troepengebouw!
 

Felair

Actief lid
Ja maar wat voor mensen die een nieuwe gebouw niet kunnen betalen dan, sommige hebben nog niet eens een Alcatraz!, alles word duurder en duurder dat is toch ook oneerlijk. Kan inno niet gewoon iedereen 500 eenheden naar keuze per dag geven dan, zijn we daar ook weer vanaf ;-) Keuzes maken is zo lastig..
 

MvHs

Actief lid
Keuzes maken is niet lastig hoor. Wel als innogames je troepen laat verliezen door hun perikelen elke keer en je er geen troepen (gebouw) voor terugkrijgt.
 

Atokirina

Actief lid
Bij de egyptische nederzetting kan je een speciaal gebouw verkrijgen die troepen oplevert en binnenkort zal er er hoogstwaarschijnlijk nog eentje verschijnen. :)
 

Bullspirit Dancer

Actief lid
Keuzes maken is niet lastig hoor. Wel als innogames je troepen laat verliezen door hun perikelen elke keer en je er geen troepen (gebouw) voor terugkrijgt.

Hoezo laat Inno je troepen verliezen? Jij wilt toch alle mogelijkheden spelen en vermoed ook nog automatisch waardoor je weet dat je meer verlies draait waar het eenheden betreft.
Keuzes maken is inderdaad niet moeilijk, speel geen PvP, zou niet weten waarvoor met bijna 13 miljoen aan medailles. Speel beetje GE, beetje GS, moet wat meppen voor mijn grondstof in SAAB en krijg iedere week wel wat aan medailles erbij omdat ik nog in een toren wat pak.
Speel graag gewoon handmatig dus troepenverlies is met een Alca welke maar 15 eenheden (ja ja moet zeker omhoog) geeft per oogst geeft, nog quit te spelen ook :p
 

SonnyWeg

Actief lid
Op dit moment is het nog wel te doen, maar als de pvp arena komt dan kan een 2de GG die eenheden geeft best wel handig zijn
 

Bullspirit Dancer

Actief lid
Op dit moment is het nog wel te doen, maar als de pvp arena komt dan kan een 2de GG die eenheden geeft best wel handig zijn
Wat ik tot nu toe weet van dat PvP arena gedoe, gaat het maar mooi mijn deur voorbij. Beetje zinloos de computer tegen de Inno computer laten vechten en waarvoor?
Doe nu al niet aan automatische gevechten, zeker niet van plan dat voor de PvP wat me niet boeit te gaan doen.
 

Wildstorter

Actief lid
Wat ik tot nu toe weet van dat PvP arena gedoe, gaat het maar mooi mijn deur voorbij. Beetje zinloos de computer tegen de Inno computer laten vechten en waarvoor?
Doe nu al niet aan automatische gevechten, zeker niet van plan dat voor de PvP wat me niet boeit te gaan doen.

Je hebt geluk, op Beta is al doorgevoerd dat je handmatig kunt vechten.
 
Bovenaan