Recente inhoud door Beeblebrox

  1. Handel en koersen

    Die factor is feitelijk geen begrenzing, die factor (koers) is complete onzin omdat die zelfde koers ook geldt tussen brons en Venus tijdperk. En je ziet ook echt vaak handel op de markt met 4 a 5 tijdperken verschil, dus die koerst die er nu staat, zegt in feite helemaal niets.
  2. Handel en koersen

    L.S., Handel is belangrijk onderdeel van t spel, en al jaren lang zie je berichten over eerlijke handel of scheeve handel. Maar meer realistisch zou zijn een echte commerciële markt/handel, dus vandaar een beter idee (nee ik vraag niet of het beter is, dat is een feit!) :P - FOE moet de...
  3. Stadsschild, PvP toren, en hele laffe top 10 spelers.

    Het moet me echt even van het hart. Ik begrijp dat FOE misschien niet een keiharde battle van wil maken in termen van PvP. Er is nu een zogenaamde PvP toren, maar laten we eerlijk wezen, er is eigenlijk niemand die in de PvP toren (Player Versus Player) ook echt spelers (Players) aanvalt. We...
  4. fontsize chat

    Ik ben redelijk slechtziend en ik erger me al jaren aan t zelfde probleem. Ik kan een beetje inzoomen/uitzoomen in t spel, maar de fontgrootte van de chat gaat dan mee. Normaal heb ik het grote scherm liefst op t kleinste formaat, maarja dan kan ik de tekst in de chat niet meer lezen. Het zou...
  5. Stadsschild uitschakelen na aanval.

    Zou trouwens ook top zijn als je niet wil vechten en je stadschild aanzet dat je dan ook niet op GS kan vechten. T is t een of t ander wat mij betreft.
  6. Stadsschild uitschakelen na aanval.

    Dat is onmogelijk. Als na implementatie van jouw idee een soort reset is, dan heeft niemand nog iemand aangevallen, en dan kan dus ook niemand iemand aanvallen :) Vind het ook niet niet goed dat het stadsschild dan gratis is.
  7. Marktaanbiedingen niet of minder snel laten verlopen

    Geen goed plan, markt is al vol genoeg
  8. Keuze geven Bonus!

    lekker belangrijk die bonus :P
  9. Stadsschild uitschakelen na aanval.

    Ik vind t prima als mensen een stadsschild willen zetten, maar eerst een schild aan en dan wel zelf aanvallen is toch wel een beetje laf. Voorstel : als je een buur aanvalt gaat je stadsschild uit als dat aanstond en je kan het dan ook 2 weken niet meer aanzetten. Lijkt me een eerlijke deal toch...
  10. Vervelende 'pop-up' regeltjes voor afkopen met diamanten

    Kunnen we die vervelende regeltjes die automatisch opkomen om een GG, voorraadgebouw of een gevechtje voor special goedjes af te kopen dumpen aub. Ik vind het extreem storend, ik klik er nooit op, d.w.z. niet bewust. De indruk ontstaat echt dat foe dit alleen doet om geld binnen te harken, qua...
  11. Open spel clash of countries

    90 (ben NL maar steun die belgen) :P
  12. NL6/Wereld F traag

    nee als t animaties waren dan was t constant traag, dit is bij vlagen...
  13. Open spel Tellen tot 500

    499
  14. NL6/Wereld F traag

    Ik ervaar de laatste tijd veel vertraging op wereld F. Soms duurt t gewoon 5 hele seconden voor t berichtencentrum opent bijvoorbeeld... of ik oogst iets en dan duurt t 5 seconden voordat t maantje verschijnt dat ie geoogst is... Verder geen vertraging op internet, ik merk t alleen bij FOE.
  15. Wanneer begint t nieuwe event ?

    Zitten al tijden zonder voetbal dus hop vooruit met die geit :P
Bovenaan