Stadsschild uitschakelen na aanval.

Ik vind t prima als mensen een stadsschild willen zetten, maar eerst een schild aan en dan wel zelf aanvallen is toch wel een beetje laf.
Voorstel : als je een buur aanvalt gaat je stadsschild uit als dat aanstond en je kan het dan ook 2 weken niet meer aanzetten.
Lijkt me een eerlijke deal toch...
 

DarthRonin

Actief lid
Ik heb een betere suggestie.
Als je een buur aan valt kun je een maand aangevallen worden.
Val je nooit buren aan, dan kunnen andere buren je ook niet aanvallen.

Als je niet aan valt heb je dus ook geen stadsschild meer nodig en kun je ook niet meer klagen over mensen die aanvallen vanachter hun stadsschild.
Val je wel aan....dat is dan je eigen keuze en loop je het risico aangevallen te worden...
 
Dat is onmogelijk. Als na implementatie van jouw idee een soort reset is, dan heeft niemand nog iemand aangevallen, en dan kan dus ook niemand iemand aanvallen :)

Vind het ook niet niet goed dat het stadsschild dan gratis is.
 
Zou trouwens ook top zijn als je niet wil vechten en je stadschild aanzet dat je dan ook niet op GS kan vechten. T is t een of t ander wat mij betreft.
 

DarthRonin

Actief lid
Als na implementatie van jouw idee een soort reset is, dan heeft niemand nog iemand aangevallen,

Waarom zou er een reset moeten zijn?
Wie aangevallen heeft mag gewoon aangevallen worden en wie niet aan valt is een maand na de laatste veilig.
En als je aan wilt vallen kun je altijd nog een optie toe voegen in je instellingen dat je aan wilt kunnen vallen en dus ook aangevallen kunt worden.

Ik zie geen enkel probleem.
Knokkers kunnen knokken, al dan niet vanachter het stadsschild en wie niet aangevallen wil worden vanachter een stadsschild kan dat regelen door zelf niet aan te vallen :D

En iedereen die graag sim city speelt kan lekker simmen.
Ik heb er helemaal zin in.:cool:
 

Graecus 002

Actief lid
Als je niet wil aangevallen worden had je militaire tactieken in ijzertijd maar niet moeten onderzoeken. Vanaf dan moet je er maar tegen kunnen dat er af en toe eens iemand langskomt.

Over aanvallen terwijl je een stadsschild hebt: op zich heb ik er geen probleem mee, maar is wel een beetje raar dat dat kan. Maakt mij eigenlijk totaal niet uit...
 

DarthRonin

Actief lid
maar is wel een beetje raar dat dat kan

Wat is daar raar aan dan?
Zo vochten de Vikingen destijds ook in wat nu Engeland is.
Ze plunderden de gebieden om hen heen en als er een leger aan kwam trokken ze zich terug in een stad achter de stadsmuur.
Volkomen logische gang van zaken dus, historisch correct.
 

Felair

Actief lid
Het werkt al jaren goed zoals het werkt dus zie de nood niet zo om het aan te passen buiten dat Inno er vermoedelijk toch niets aan gaat doen.
Sowieso de NL forums zijn een bodemloze put die niet bijgehouden word qua ideeën getuig de 25 pagina's topics in dit forum die zover teruggaan als 2016...

En als je dit wil implementeren, wat is dan de volgende stap, jou Galata toren werkt alleen tegen mensen die ook een Galata toren hebben en anders niet? Je krijgt alleen maximaal de Arc bonus terug die de persoon heeft waarbij je vult heeft die persoon geen Arc jammer dan dan moet je maar gelijkwaardige transacties doen of zo. Beetje onzin allemaal natuurlijk.

Het spel is gewoon niet eerlijk en daar gaan ze echt niet veel aan veranderen, je hebt inmiddels al een galata toren om iets aan plunderen te kunnen doen dus het is wel iets verbeterd voor de slachtoffers zogezegd op de momenten dat je niet op tijd kunt oogsten of geen schild hebt gezet omdat je het niet gaat redden als dat van voren niet kon inschatten(shit happens).
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan