Spel is verpest... door grote gebouwen

DeletedUser

Guest
Tja er moet toch verschil zijn, niet iedereen kan de beste zijn.

Menselijke factor, niet iedereen kan in alles even goed zijn.
get over it.

En dit zegt een speler die pas begonnen is en ook last heeft van sterkere dorpen die mij aanvallen!
 

DeletedUser

Guest
Tja door de grote gebouwen heeft mijn grote buurman met meer dan 200000 punten 40% verdediging en 20% aanval erbij.
Daar is weinig tegen te beginnen,en best oneerlijk.
Maar wie staat er op nr 1 in het toernooi met nu al 150000 verschil hahahahaha.
Want je kunt diamanten en grote gebouwen kopen wat je wilt,dan kun je nog in de pan gehakt worden door een persoon die dat niet heeft.
Als je goed bent met je legers en je weet hoe je dingen aan moet pakken,dan kom je heel erg ver.

En ik wacht heel graag af tot ik de blauwdrukken kan ruilen.
Als ik die grote gebouwen te pakken krijg,dan lachen ze niet meer lol.
 

DeletedUser

Guest
Op de voorgaande discussie ga ik maar niet meer in, maar wat me wel stoort is het feit dat je heel moeilijk aan die blauwdrukken komt (zonder diamanten) en dan bovendien nog es vele dubbelen hebt, die je niet kunt ruilen......de mogelijkheid tot ruilen zou een extra dimensie aan het spel geven.
 

DeletedUser4145

Guest
over dat hacken zou ik niet doen (internet regels zijn verandert) het bedrijf mag via jou ip gegevens opvragen worden doorgestuurt naar de politie die krijgt een aderes en alle gegevens
vervolgens politie voor je deur cel straf van 3 jaar (jonger dan 16 of 18 6 jaar toezicht stelling en een boeten mag oplopen tot 25 duizend euro

@marcus niks omeerlijk als jij gewoon net zo actief bent en gewoon aan je groepje vraagt of wij jou helpen heb je zo ook een groot gebouw

En wat betreft die dias wees blij dat een brouwser game NU nog gratis is in de toekomst zal dat het geval niet meer zijn( over 15 jaar of zo ) bedrijven maken minder reclame op internet
om dat het te duur word inkomsten voor site's weg afgelopen gratis spellen (over een paar jaar wil steam alle brouwser games via hun laten draai en dan is het afgelopen met gratis spellen (een spel dat ik speelde eerst gratis gaat naar steam gelijk 15 euro om dat ik een acount had 85% korting )ik ben bang dat over max 15 jaar geen gratis brouwser games meer zijn

dus minder klagen meer speelen en plezier hebben
 

DeletedUser330

Guest
Ik will ook maar even zeggen dat ik voor een groot gebouw ging, er echt veel tijd en moeite heb in gestoken om aan die blauwdrukken te geraken...
Wel ik heb voor het gebouw dat ik wou (Notre Dame) 4x het oostelijk en 2x het zuid-oostelijk en voor de rest géén ander blauwdruk voor dit gebouw, het is alsof ze er mee aan het lachen zijn......

Voor mij is het genoeg geweest...

Merci en de kost...
 

DeletedUser4145

Guest
Ik will ook maar even zeggen dat ik voor een groot gebouw ging, er echt veel tijd en moeite heb in gestoken om aan die blauwdrukken te geraken...
Wel ik heb voor het gebouw dat ik wou (Notre Dame) 4x het oostelijk en 2x het zuid-oostelijk en voor de rest géén ander blauwdruk voor dit gebouw, het is alsof ze er mee aan het lachen zijn......

Voor mij is het genoeg geweest...

Merci en de kost...

Je moet ook ruilen het systeem is niet ontworpen dat je binnen 7 dagen al een gebouw hebt bij grepolis heb je ook geen wereldwonder in 7 dagen op lv 4
als je er geen moeiten in steekt en geen gedult hebt dan houd het idd op voor jou en voor andere die daar geen zin in hebben
je moet niet verwachten dat je alles binnen een korte tijd kan bouwen daar zijn dezen spellen niet eens voor ontworpen

ik zie vaker klachten dat iets te lang duurt als je er niet tegen kan begin er dan uberhoud niet aan word zo moe van dat gezeur altijd ergens ben ik blij
als team over max 15 jaar alle brouwser games via hun laat draai en het niet meer gratis is stuk minder gezeur op het forum (je betaal natuurlijk niet voor een spel dat je niet leuk vind )
 

DeletedUser4145

Guest
Je moet er niet zo mee bezig zijn dat verpest alleen de plezier maar gewoon verder spelen en als je een blauwdruk krijgt leuk een aardig
ik hou me er niet mee bezig als ik hem kan bouwen zie ik dat zelf wel ik ga niet iedereen dag 100 spellers motiveren voor een blauw druk
hoewel 85% dit wel doet en daarom gaat iriteren een tip concentreer je gewoon op het spel en niet zo op een gebouw je ziet van zelf wel waneer je hem kan bouwen
 

DeletedUser

Guest
We moeten de blauwdrukken kunnen ruilen.
Die mogelijkheid is er, alleen de spel makers wachten daarmee.
De rede is simpel,anders zouden diamant gebruikers geen voordeel meer hebben, en kan iedereen die grote gebouwen zo neer zetten.
Dus daarom wachten ze zo lang mogelijk met die update.

De grote gebouwen vind ik niet zo erg zoals diegenen die extra tevredenheid,populatie,producten,forge punten,goud,en grondstoffen opleveren.
Waar ik me aan stoor zijn de gebouwen die zoveel % aanval en verdediging geeft aan je troepen.
Dan heb je namelijk een verstoord balans,en dat is niet eerlijk.
Mensen gaan dan geld uitgeven om ook die gebouwen te kopen,en dat is precies de bedoeling van de spel makers.
En dat er dan mensen over gaan klagen vind ik niet raar,en zeer terecht.

Ik zie wel hoe het loopt,ik ga weer verder met de toernooien en op naar de 150000 punten(algemeen)

gr marcus
 

DeletedUser1037

Guest
We zijn allemaal met 0 begonnen en zijn ook allemaal groot en sterk geworden, gewoon de ontwikkelingen vlot doorlopen, aansluiten bij een goede gilde, die kunnen je aan de goederen helpen en steeds je leger versterken als je in een andere tijdperk bent gekomen.
De groten zouden het fatsoen kunnen hebben om kleintjes niet te plunderen omdat de kleintjes de producten harder nodig zijn dan de groten. Of het plunder knopje inactief maken voor grote spelers bij kleintjes :)
 

DeletedUser

Guest
We zijn allemaal met 0 begonnen en zijn ook allemaal groot en sterk geworden, gewoon de ontwikkelingen vlot doorlopen, aansluiten bij een goede gilde, die kunnen je aan de goederen helpen en steeds je leger versterken als je in een andere tijdperk bent gekomen.
De groten zouden het fatsoen kunnen hebben om kleintjes niet te plunderen omdat de kleintjes de producten harder nodig zijn dan de groten. Of het plunder knopje inactief maken voor grote spelers bij kleintjes :)

of zorgen dat de buurten beter worden ingedeeld, zodat de verschillen tussen de spelers in een buurt minder groot zijn.
 

DeletedUser

Guest
of zorgen dat de buurten beter worden ingedeeld, zodat de verschillen tussen de spelers in een buurt minder groot zijn.

kijk, dat probeer ik nou ook al een tijd te zeggen. Gewoon 1x alles goed door elkaar husselen en iedereen op tijdperk indelen, is voor iedereen leuker (behalve voor de lafaards die nieuwe spelers plunderen).
 

DeletedUser

Guest
Daar ben ik ook wel een voorstander van. Maar waarom slechts een keer? Doe het elke maand ofzo.
 

DeletedUser

Guest
ik zou het niet op tijdperk doen maar op punten en wel zoals nu, wekelijks opnieuw beoordelen, maar dan echt.
ik zit nog wel in een grote buurt, maar er zijn mensen die in hele kleine buurtjes zitten, als dan ook nog de punten ver uit elkaar liggen en het ongepast wordt gevonden kleintjes aan te vallen, wat moet je dan?
in mijn buurt is de grootste 300.000+ en de kleinste 5.000- dat is toch eigenlijk idioot?
 

DeletedUser

Guest
helemaal mee eens, eerst een keer iedereen opnieuw indelen volgens punten of tijdperk, en daarna elke week kans op promotie naar een hogere buurt.
 

DeletedUser1655

Guest
De kleinste hebben de grootste eenmaal nodig... stel je voor je bent ijzertijdperk en een koloniaal buurtje verdedigd met 2 speertjes... plunderen is dan toch kassa voor kleinere spelers? De iets rijkere spelers zetten snel GB's neer... so what? De kleinere vinden zo gratis puzzeltjes, een vetpot aan medailles waarmee steden als kool kan groeien. Er is helemaal niets mis met het balans van het spel. Dit is een spel van opportunisme, waar je zelf je tempo en spel bepaald. Wil je een gilde joinen kan het bepalend zijn voor je spel en tempo. Jij beslist, en niemand anders. Hoezo diamandspelers zijn rijke spelers? Je kunt iederdag als je uitontwikkeld ben met questees iedere dag zo 40 - 60 diamanten scoren. Gravin Darn zijn de polulaire... Binnen een week heb je er 200 en kan je weer 8 stukjes weg opwaarderen.

Soms begrijp ik de klachten niet. Ja, heel veel mensen hebben hun strategie aangepast op de nieuwste ontwikkelingen. De opportunisten spelen het bovendien verdomd goed uit welke zich vertalen in alle rangen en standen, zelfs tot de GB's aan toe. Het is gewoon een kwestie van uitvogelen of je oude strategie past bij de laatste ontwikkelingen...
 

DeletedUser4162

Guest
Zonder diamant spelers waren er veel minder normale spelers met grote gebouwen geweest!
Denk je eens in hoeveel blauw drukken er al uit "gekochte" grote gebouwen zijn gekomen en uit die gebouwen ook weer enzovoorts.

Maar daarnaast zouden de buurten wel iets beter kunnen worden gemaakt zoals nu. sommige verschillen slaat nergens op natuurlijk.
Als je als speler met 200.000 punten alleen maar mensen onder de 50.000 punten in je buurt heb zitten die niet in koloniale tijdperk zitten is er geen uitdaging meer
En als je andersom altijd door hoge spelers word geplunderd raak je ook gefrustreerd omdat je er niks tegen kunt doen.
 

DeletedUser

Guest
Nou iemand die een leger heeft uit de late middeleeuwen of hoge kan nog best vervelend zijn.
Hoeveel punten iemand heeft maakt mij niks uit,ik vecht en plunder er gewoon op los hebben ze ook gedaan toen ik nog klein was.
Maar dat bleef bij een paar keer,want je past je aan.
Nu zijn de rollen omgedraaid.
En komen er grote buuren bij ook veel diamant spelers.
Het was een zware strijd,maar uiteindelijk heb ik weer 2 toernooien gewonnen en 400 medals binnen gesleept.
Gelukkig kunnen ze niet de overwinning kopen met diamant haha.
De gevechten waar ik 3500 tot 4500 punten voor krijg zijn ideaal.
Ik moest bij 1 toernooi tot 450000 punten gaan,de 2e had er 380000.

Ik hoop dat ik snel de blauwdrukken mag ruilen ,dan wordt het hellemaal leuk haha.
 

DeletedUser2296

Guest
Phoee, bij mij zat een speler die wel in de 1.000.000 gevechtspunten had, een miljoen dus ;)
 

DeletedUser3120

Guest
De kleinste hebben de grootste eenmaal nodig...

Niet waar.

stel je voor je bent ijzertijdperk en een koloniaal buurtje verdedigd met 2 speertjes... plunderen is dan toch kassa voor kleinere spelers?

En hoe vaak komt dat nu voor, in 0,01% van de gevallen.


De iets rijkere spelers zetten snel GB's neer... so what? De kleinere vinden zo gratis puzzeltjes, een vetpot aan medailles waarmee steden als kool kan groeien.

Zeker niet gratis, want het gaat ten kostte van hun voorruitgang, en als het ijzertijdperk spelers zijn hebben ze op dat moment nog niets aan blauwdrukken van gebouwen in latere tijdperken, want ze kunnen de benodigde grondstoffen nog niet produceren. En de ontwikkeling om dat te doen wordt juist afgeremd omdat ze hun FP spenderen aan GG.

Er is helemaal niets mis met het balans van het spel. Dit is een spel van opportunisme, waar je zelf je tempo en spel bepaald. Wil je een gilde joinen kan het bepalend zijn voor je spel en tempo. Jij beslist, en niemand anders. Hoezo diamandspelers zijn rijke spelers? Je kunt iederdag als je uitontwikkeld ben met questees iedere dag zo 40 - 60 diamanten scoren. Gravin Darn zijn de polulaire... Binnen een week heb je er 200 en kan je weer 8 stukjes weg opwaarderen.

Misschien als je uitontwikkeld bent ja, maar het gaat hier dus om de mensen die nog niet zo ver zijn en die kunnen zeker geen 40-60 diamanten per dag met quests ophalen. Kortom die extra diamanten zijn kennelijk voor de mensen die al uitontwikkeld zijn en op die manier een nog grotere voorsprong op kunnen bouwen (weer een stukje meer onbalans)

Soms begrijp ik de klachten niet. Ja, heel veel mensen hebben hun strategie aangepast op de nieuwste ontwikkelingen. De opportunisten spelen het bovendien verdomd goed uit welke zich vertalen in alle rangen en standen, zelfs tot de GB's aan toe. Het is gewoon een kwestie van uitvogelen of je oude strategie past bij de laatste ontwikkelingen...

Soms begrijp ik de mensen niet die bovenaan staan, en dat ze niet inzien dat voor spelers dielager staan het spel minder aantrekkelijk is geworden. Het zou niet alleen een spel voor super fanatieke opportunisten moeten zijn. Probeer je eens in te leven in iemand die wat lager op de ranglijst staat.
 

DeletedUser1655

Guest
Niet waar. Wacht maar tot je in loondienst bent. Je baas verdient vast wel meer dan jij en betaal bovendien je salaris...



En hoe vaak komt dat nu voor, in 0,01% van de gevallen. Deze berekening van je is nerghens op gebasseerd. Minimum mogelijk in een buurt van 80... 1.25%




Zeker niet gratis, want het gaat ten kostte van hun voorruitgang, en als het ijzertijdperk spelers zijn hebben ze op dat moment nog niets aan blauwdrukken van gebouwen in latere tijdperken, want ze kunnen de benodigde grondstoffen nog niet produceren. En de ontwikkeling om dat te doen wordt juist afgeremd omdat ze hun FP spenderen aan GG. Ooit aan gedacht dat GB's plaatsen vooruitgang is? Ooit gedacht dat een GB vooruitgang versneld?



Misschien als je uitontwikkeld bent ja, maar het gaat hier dus om de mensen die nog niet zo ver zijn en die kunnen zeker geen 40-60 diamanten per dag met quests ophalen. Kortom die extra diamanten zijn kennelijk voor de mensen die al uitontwikkeld zijn en op die manier een nog grotere voorsprong op kunnen bouwen (weer een stukje meer onbalans) Deze mensen verzorgen nu GB's van kleinere spelers, en maak het mogelijk voor kleinere aan puzzels te komen. Lijkt mij gebalanseerd....



Soms begrijp ik de mensen niet die bovenaan staan, en dat ze niet inzien dat voor spelers dielager staan het spel minder aantrekkelijk is geworden. Het zou niet alleen een spel voor super fanatieke opportunisten moeten zijn. Probeer je eens in te leven in iemand die wat lager op de ranglijst staat. Ik stond ook ooit onderaan, dus ik spreek uit ervaring

Zie vetgedrukte gedeeltes hierboven... PC
 
Bovenaan