Besloten spel WvW # 6: Duivelse Demonen

DeletedUser

Guest
geen theorie dus hou ik me bij men gok van gisteren snicksie
 

DeletedUser1000

Guest
vandaag ga ik voor niels546 omdat zodra ik hem beschuldig dat ie een wolfje is schiet ie uit ze pentie.
 

DeletedUser665

Guest
ik heb 0. daarom volg ik onze BM maar.

tenzij er betere argumenten komen?
 

DeletedUser

Guest
Vrij weinig aantekeningen die wijzen dat dutchtime een wolf is, Niels. Ik zie nergens een post waarin ik kan zeggen dat hij wolf is. Ga ik dus verder ook geen tijd aan besteden.

Weinig aanwijzingen in de posts :s

Niels546
 

DeletedUser

Guest
Ik moet ook weg en aangezien er niet veel gebeurd is ga ik maar op mijn gevoel af.
Snicksie
 

DeletedUser

Guest
Te weinig aanwijzingen gezien vandaag, een goede theorie maken zit er dus niet in :( KingOfOn dan maar weer, je hebt jezelf in mijn ogen niet voldoende onschuldig verklaard...
 

DeletedUser

Guest
Dag 2


SpelerStem
SkoopyNiels
DutchtimeNiels
wardosSnicksie
KingOfOnSnicksie
SnicksieKingOfOn
Loveme2Niels


Dutchtime sprong recht. Na een uur lang bedenken naar de beste oplossing had hij een geweldig idee gevonden. Hij zou als lokaas dienen, hij zou immers niemand anders tot die taak dwingen. Dan lieten ze de demonen komen. En op dat moment zou degene die ze het minst vertrouwde bewaken, mocht die dan proberen te ontsnappen, dan wisten ze dat ze een demoon te pakken hadden. Dutchtime overliep alles, alles was zeer goed geregeld. En hij liet KingOfOn zijn touwen aanspannen. Ze waren zo aangespannen dat iedereen zag dat ze aangetrokken waren. Iedereen dacht dat namelijk ook, behalve KingOfOn natuurlijk. Zo zou een demoon in hun midden de truk niet direct door hebben. Ze besloten te stemmen wie de demoon zou zijn. Ze besloten dat het Niels zou worden. Iedereen verliet het plein en in een van de huisjes zat Niels met 2 wachters. Niels zag DutchTime vanuit die positie heel goed. En zo zag hij dat de demonen hem langs achter bestormden. Hij riep naar DutchTime:’Pas op, demonen’. De wachters namen dit als een teken dat hij een demoon was en sneden onmiddellijk zijn keel door. Vanaf de paal zag DutchTime triomfantelijk hoe de eerste demoon geveld werd. Door het felle geluid werden de demonen opgeschrikt en vluchtten ze snel weg. DutchTime maakte zich los van de paal en triomfeerde. Alleen wist hij toen niet dat hij een burger had vermoord….

De Demonen hoorden de jongen roepen, ze konden jammer genoeg niet tegen lawaai. Ze vluchtten weg op zoek naar een nieuw slachtoffer. Toen ze terugkwamen naar het plein zagen ze dat alle burgers in hun huisje vredig lagen te slapen. Ze grinnikten, kon het nog gemakkelijker? Ze gingen richten het huisje van hun slachtoffer. Maar een onbekende kracht verhinderde hen van toetreden. Daarna gingen zij ook rustig slapen.

-Niels is lynch en was burger
-Er was geen lunch
 

DeletedUser1000

Guest
das minder dat er weer een goedje uit is, heeft iemand een idee /theorie want ik kom niet verder dan KingOfOn omdat dat de enigste naam is die verders voor komt in Rabbidrobin ze verhaal.
 

DeletedUser

Guest
das minder dat er weer een goedje uit is, heeft iemand een idee /theorie want ik kom niet verder dan KingOfOn omdat dat de enigste naam is die verders voor komt in Rabbidrobin ze verhaal.

Er staan btw geen hints in de verhaal ;)
Toch niet bewust :S
 

DeletedUser

Guest
Te weinig aanwijzingen gezien vandaag, een goede theorie maken zit er dus niet in :( KingOfOn dan maar weer, je hebt jezelf in mijn ogen niet voldoende onschuldig verklaard...
Snicksie, waarvoor moet ik mij onschuldig verklaren? Ik zie niet waarom ik al schuldig wordt bevonden. Ik zie jou meer als wolf.
 

DeletedUser

Guest
ja, bij gebrek aan een beter alternatief, en wrs heb ik het mis, maar als je een geargumenteerde theorie hebt doe ik graag met je mee
 

DeletedUser665

Guest
ja, bij gebrek aan een beter alternatief, en wrs heb ik het mis, maar als je een geargumenteerde theorie hebt doe ik graag met je mee

helemaal niet ;) ben gewoon... verbaasd dat je hele tijd dezelfde neemt en makkelijk meeloopt met een beschuldiging op degene
 

DeletedUser

Guest
ik kies gewoon iemand en als ik op een beter idee kom verander ik gewoon, en totdat dat idee komt doe ik mijn best om die ene persoon eruit te krijgen :p

Maar jij lijkt het wel erg te vinden dat ik snicksie beschuldig!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser665

Guest
erg? x) ik snap je beschuldigingen niet. en als ik rondom ga ga ik echt rondom. (rondom getallen generator) en een uitroepteken maakt je beschuldiging niet echter
 

DeletedUser

Guest
Ik stem op Snicksie omdat hij 2x zonder reden op mij stemde en de 2e keer zegt dat ik me niet genoeg verdedigt heb. En ik zie niet in hoe ik me moet verdedigen op 3 random stemmen die ik krijg in de eerste ronde.
En adi probeer Snicksie niet te veel te verdedigen want daarmee maak je jezelf alleen maar verdacht.
 

DeletedUser

Guest
voor jou misschien niet, maar voor anderen misschien wel, en als wolf komt dat toch niet zo gelegen hé :p
 
Bovenaan