Besloten spel Speeltopic, WvW#5, de wraak van de doldwaze zombies!

DeletedUser

Guest
lol rabbid, als je er vanavond uitgaat en je bent goed, dan stemmen we er morgen gewoon skoopy uit ofzo :p

Wat hij hierboven zegt ;)
Maar als jullie per se overtuigt zijn, ga je gang ;)
Hopen dan dat skoopy wel wolf is .
 

DeletedUser

Guest
en als die ook goed is? waar slaan deze theorien op? het is dag 2, dan weet je meestal 0... ik zeg inactieve. mensen die nog niks hebben gedaan zullen we ook niet missen. als we rabbid killen missen we weer een actieve mee denker. in dit spel zijn er ook mensen die nog niks hebben gepost. die zouden we eigenlijk weg moeten doen. want daar hebben we 0 aan. ze zitten alleen maar in de weg.

Er hebben 6 mensen gestemd en één daarvan is geluncht. Dan hou je nog 5 mensen over. Ik ga er vanuit dat er toch zeker 2 wolven mee hebben gestemd. Dus 40% is wolf en met wat geluk 60%. Als we een inactieve gaan lynchen dan heb je een grotere kans dat je dus zelf wordt geluncht. Waarom zouden we dus in godsnaam zoiets doen? Of probeer je nu gewoon om nog een dagje verder te leven :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
gelukkig leven we allemaal nog een dagje langer, daar er geen lunch is vanavond:)

mmm... op wie zou ik eens gaan stemmen...
 

DeletedUser665

Guest
Er hebben 6 mensen gestemd en één daarvan is geluncht. Dan hou je nog 5 mensen over. Ik ga er vanuit dat er toch zeker 2 wolven mee hebben gestemd. Dus 40% is wolf en met wat geluk 60%. Als we een inactieve gaan lynchen dan heb je een grotere kans dat je dus zelf wordt geluncht. Waarom zouden we dus in godsnaam zoiets doen? Of probeer je nu gewoon om nog een dagje verder te leven :rolleyes:

we zijn nu met 8 mensen... 2 wolven + een infectie wolf :s dat is kloterig.

maar waar leid je aan af dat er 2 actief zijn?
 

DeletedUser

Guest
we zijn nu met 8 mensen... 2 wolven + een infectie wolf :s dat is kloterig.

maar waar leid je aan af dat er 2 actief zijn?

1 wolf heeft sowieso gestemd aangezien er ook een lunch was. Het niet lynchen in het begin van het spel en wel een lunch insturen, kan altijd, maar wordt zover ik weet bijna nooit gedaan als tactiek op dag 1. Daarbij gok ik er op dat er ook nog wel een andere wolf heeft meegestemd. Dus aan jou de keuze :)
 

DeletedUser93

Guest
Srr dat ik niks heb gezegd, maar ik had er geen reden in om het te doen, want ik zou niet bedenken wat ik eraan toe zou kunnen voegen.
En morgen kan ik sowiezo niet posten, dus ga ervanuit dat ik dan random ga en niet kan meespelen met de gebeurtenissen.
 

DeletedUser61

Guest
Excuus er waren wat onverwachte activiteiten buitenshuis en ben nu pas thuis. Tevens is de aktiviteit wat stemmen betreft bedroevend ook al was ik er niet, misschien zat mijn inbox vol? De mensen die overigens wel hebben gestemd of mij een pm hebben gestuurd met een vraag voel je niet aangesproken.


In elk geval laat ik deze dag wat langer duren zodat de mensen die vragen hadden ook nog de gelegenheid hebben na mijn antwoord te stemmen, ik stel het dus uit tot morgenochtend 11 uur. Uiteraard mogen de mensen die al wel hebben gestemd 1x hin stem wijzigen indien gewenst.
 

DeletedUser61

Guest
Onder leiding van de nieuwe hoofdonderzoeker werd er deze avond weer een nieuwe bijeenkomst gehouden. Iedereen mocht zijn verdenkingen uiten. Deze ging als volgt:

1. Asherali --arianalaover
2. Niels546 --skoopy
3. arianalover--skoopy
4. kingmike -- loveme2
5. rabbitrobin--
6. Wardos-- loveme2
7. skoopy--loveme2
8. loveme2--

Loveme2 werd het meest genoemd. Ze pakte hem vast om het gif te laten drinken, nog voor hij een slok had genomen liet hij zijn ware aard zien, hij was een zombie.
 

DeletedUser

Guest
Zo, dat was 1.

Effe de lynches van eergisteren:
1.Asherali
2.Niels546 --Arianalover
3.Arianalover --Loveme2
4.Kingmike50
5.Dutchtime
6.RabbitRobin --Dutchtime
7.wardos
8.Skoopy --Rabbitrobin
9.batbeetje --Dutchtime
10.Loveme2 --Dutchtime


Nu is het alleen jammer dat er gisteren geen lunch was. Mijn voorkeur gaat nog naar Rabbit, maar het gedrag van Rabbit lijkt me niet echt op een wolf, dat was bij loveme wel het geval.
 

DeletedUser61

Guest
Door mijn afwezigheid gister zou vandaag een erg korte dag zijn. Ik verschuif de deadline dan ook met een uur. vanaf morgen gewoon weer om 20.00 uur. Het is vandaag de 3e dag!
 

DeletedUser

Guest
Nu is het alleen jammer dat er gisteren geen lunch was. Mijn voorkeur gaat nog naar Rabbit, maar het gedrag van Rabbit lijkt me niet echt op een wolf, dat was bij loveme wel het geval.

Wtf waarom wil jij per se een lunch ?
 

DeletedUser

Guest
Dat is inderdaad nogal vreemd. Heb je jezelf zojuist versproken? Ik kan er in elk geval geen sluwigheid/slimmigheid in ontdekken
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat skoopy nu gewoon zijn mening wil staven met bewijs, want hij had tenslotte gelijk toen hij zei dat loveme2 een zombie was

Wtf waarom wil jij per se een lunch ?

Dus als je je direct aangevallen voelt, hij kiest gwn voor jou bij gebrek aan een beter alternatief, want je gedrag met loveme2 was wel verdacht en is het nog meer omdat nu is gebleken dat het een zombie was
 

DeletedUser93

Guest
Door mijn afwezigheid gister zou vandaag een erg korte dag zijn. Ik verschuif de deadline dan ook met een uur. vanaf morgen gewoon weer om 20.00 uur. Het is vandaag de 3e dag!

em wrong choice, ben je er dan wel ff voor 9 uur, ik wil nog wat vragen, maar dat heeft niet veel zin als het na de tijd van lynchen is.
 

DeletedUser

Guest
Wtf waarom wil jij per se een lunch ?

Het feit is dat je MET een lunch een wolf veel makkelijker kan ontmaskeren. Met enkel wat lynchstemmen zal je niet zo ver komen en tja, ik probeer wat denkwerk te verrichten. Als jij je daarom al aangevallen voelt? Slecht geweten? Of kan je me een andere manier zeggen hoe ik nog een wolfje kan vinden?
 

DeletedUser

Guest
Het feit is dat je MET een lunch een wolf veel makkelijker kan ontmaskeren. Met enkel wat lynchstemmen zal je niet zo ver komen en tja, ik probeer wat denkwerk te verrichten. Als jij je daarom al aangevallen voelt? Slecht geweten? Of kan je me een andere manier zeggen hoe ik nog een wolfje kan vinden?

Sorry hoor, vind het alleen beetje raar dat jij per se een lunch wilt ;)
 

DeletedUser

Guest
het kan ook wel een taktiek zyn, de mensen hebben geen enkel spoor om de wolven te vinden, lynchen ze rustig elkaar waarna de wolf de laatsten opeet
 
Bovenaan