Besloten spel [Speeltopic]WvW #4 Weerwolven van Rome

DeletedUser

Guest
Gaat er ook nog wat interessants gezegd worden, anders kunnen we de wolven/slechteriken er natuurlijk nooit uithalen :eek:
 

DeletedUser

Guest
marco
Wrong was ziener en in haar afscheidspost stond zo van
neem alles letterlijk en wie had er ruzie met Marco?
 

DeletedUser

Guest

Love is in The air | Beulactie



De klokken luidden als teken dat het 11de uur van start was gegaan, treurend vanwege de dood van Skoopy zochten de meeste troost bij hun mede Romeinen. Anderen waren gewoon te bang om alleen naar huis te gaan, Arianalover was de uitzondering op de regel, hoevaak had hij niet geprobeerd Araluen te versieren door te zeggen dat hij zelfs de man met de bijl met twee vingers in de neus aankon.
Zichzelf dit vertellend begon hij weer met borst vooruit te lopen, hij was echter niet de enige die nog op was, een stem in de bosjes mompelde net zoals Arainalover iets té hard. Arianalovers hart zat hem bijna in zijn keel toen hij het hoorde 'Moest je die opschepper eens zien, ik moet bijna kotsen van hem.''W-ie w-ie WIE IS DAAR?' schreeuwde ArianaLover toen hij zijn moed weer had gevonden,'Laten ik hem eens leren waarom er niet met me te spotten valt.' ging het door, ondertussen sprong er een gedaante op uit de bosjes, eentje op hem.... Als een echte Romein hield ArianaLover ook nu zijn zwaard goed vast, met een uithaal hield hij de man met de bijl van zich af.'Je kan beter opscheppen dan vechten.' ging degene die ArianaLover in gedachten 'de leider' noemde verder.'Dat is niet...' verder kwam ArianaLover niet, zijn rug werd door iets doorboord, en zijn schreeuw zou maar één iemand bereiken, Araluen was van plan om Arianalover te verleiden toen hij opeens een schreeuw hoorde. Rennend naar de afkomst van het geluid wist hij het eigenlijk al, zijn geliefde was dood. Hij haalde van zijn rug zijn geweer en schoot in het wilde weg, niet wetend wie hij heeft geraakt... Eerst zag hij het bloed, toen het lichaam, toen hij zag dat hij nog langzaam ademde ging ze boven op hem liggen.'Jij bent de enige bij wie ik wil sterven.' dat waren de laatste woorden voordat hij met ArianaLover's zwaard het eind maakte aan zowel zijn als ArianaLover's leven, ze zouden eeuwig bij elkaar blijven aan het zwaard van ArianaLover...

ArianaLover & Araluen waren geliefden.
ArianaLover was Burger
Araluen was jager
Asherali is bewezenbeul
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Komaan Jagertje, maak een einde aan de lange serie van dode goedjes. Schiet een wolf !
 

DeletedUser

Guest
Hmm, er is vandaag niet veel gebeurt, ik zal alles nog even een keer doorlezen, en anders gaat de lynch weer random.
Wel jammer dat dat wss weer nodig is :(
 

DeletedUser

Guest
Hmm, er is vandaag niet veel gebeurt, ik zal alles nog even een keer doorlezen, en anders gaat de lynch weer random.
Wel jammer dat dat wss weer nodig is :(

ik ga gwn op knuffel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Om niet 100% random te gaan ga ik maar op onze bm.
Waarom?
Simpelweg omdat hij eerst graag bm wilde zijn, en vervolgens niet echt actief is, als hij goedje was had hij beter geen bm kunnen worden, want aan een inactieve bm hebben we ook niet veel.
(en ja, ik weet dat hij vlak voor mij weer heeft gestemd, maar gister had hij niet gestemd, en ik heb hem vandaag ook verder nog niet gehoord)

BringItOn


Vanwege de post hieronder van Tristan maar mijn stem aangepast, nu wel volledig random:
u mad bro?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser651

Guest
Er is echt te weinig gebeurd om een goede lynchkeuze te maken, dus ga ik random op KingOfOn
 

DeletedUser888

Guest
Om niet 100% random te gaan ga ik maar op onze bm.
Waarom?
Simpelweg omdat hij eerst graag bm wilde zijn, en vervolgens niet echt actief is, als hij goedje was had hij beter geen bm kunnen worden, want aan een inactieve bm hebben we ook niet veel.
(en ja, ik weet dat hij vlak voor mij weer heeft gestemd, maar gister had hij niet gestemd, en ik heb hem vandaag ook verder nog niet gehoord)

BringItOn

Meuh Rabbid is te actief over wolven afmaken => verdacht dunno

Rabbid krijgt men stem dus :)
 

DeletedUser

Guest
Prijzenschieten... | Jagersschot


Het zonnetje scheen hoog boven Rome. Waar het eerder op de dag nog koud genoeg was om een jas aan te trekken, kon je nu in je korte broek en gymshirt rondlopen. Ilja en Araluen liepen tevreden terug naar huis. 'Niet zo'n goede dag vandaag hea? Of toch wel voor jou?' Zei Araluen onderweg. 'Wat? Wil je soms zeggen dat ik een lupi ben?!' Antwoordde Ilja licht geïrriteerd. 'Nee, nee, maar ik bedoel, je kan nu niemand vertrouwen..' Een lichte wind rees op en Araluen rilde even van de kou. 'Nee he, jas vergeten! Hoe dom kan je zijn, het was ook zo warm.. Loop je mee?' 'Nee, nee, nog even m'n veters strikken. Ik kom er zo wel aan.' 'Hmm, is goed...' Antwoordde Araluen. Hij keerde zich om en liep terug naar het dorpsplein. Toen hij er was aangekomen, zag hij 3 zwarte schimmen in de bosjes. Araluen bleef stokstijf staan en realiseerde dat dit wel de weerwolven moesten zijn, waar ze eerder nog mee spotte. Zij probeerde nog weg te lopen, maar het was te laat. De weerwolven hadden haar al gespot. Araluen wist dat er geen ontkomen mogelijk was en dat de beste verdediging de aanval was, zelfs als ze met 3 keer zoveel waren. Ze liep er met een vastberaden blik, maar toch knikkend op haar knieën ernaartoe. De wolven zagen hoe zij zich probeerde te vermannen en probeerden hem daarmee te kleineren. 'Hee, daar heb je dat bange burgertje. Moet je niet snel naar mammie toe?' Alle weerwolven schaterden het uit. Maar deze woorden spraken Araluen juist moed in. Hij werd herinnerd aan zijn schiettalent en bedacht dat er nog een kans was. Zij liep niet op de weerwolven af, zoals zij gedacht hadden, maar zij sprong de bosjes in, daar viel hij bovenop Ilja 'Wat doe jij hier!' 'Ik zocht matriaal voor een bijl' zuchtte hij Een weerwolf die nog niet had opgemerkt dat hij niet alleen was spotte daarmee. 'Oh nee, hij is de bosjesman, haha!' 'Doe normaal man, die bestaat helemaal niet. Jammer genoeg wisten die domme burgers dat niet.' 'C-Hero dacht anders van wel.' Merkte de andere weerwolf op. Araluen wist dat hun aandacht was afgeleid en besloot dat dit het moment was. Hij pakte zijn bijl en gooide op de grootste en lelijkste wolf. 'Maar het zat hem niet mee, in plaats van een van de wolven raakte hij zijn burgemeester, die aan was komen lopen omdat hij geluiden hoorde. Toen hoorde Araluen een schreeuw van zijn grote liefde ArianaLover, zijn hart brak toen hij zich realiseerde wat er gebeurde en hij rende op Arianalover af...

Jager Araluen heeft geschoten.
BringItOn was burger.
Er zitten geen hints in het verhaaltje, de namen zijn willekeurig inclusief het feit dat Ilja geen wolf zou zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser910

Guest
Weer een burger eruit...

Misschien is u mad bro? een goede keus?
 

DeletedUser

Guest
Weinig gebeurd qua wolfjes gebied, toch vooral goedjes die elkaar slachten. Daarom volledig random op: Rabbid
 
Bovenaan