Feedbacktopic Herfstfestijn

DeletedUser5435

Guest
Een opmerking over de beloningen: er is nu een beloning waarmee je event gebouwen in je inventaris kunt plaatsen... wat als dat ook met GG's zou kunnen?
 

DeletedUser7156

Guest
Bij vorige evenementen hadden we geen achterlijke blauwe pijl of pop-up bij elke keer inloggen nodig, zou graag die onzin verwijderd zien.
Forge of Events...
 

DeletedUser10486

Guest
37 kisten moeten opendoen alvorens ik een verbeterkit had, en ik heb er dan maar meteen 20 genomen.
Er er meteen 2 gebruikt om gebouwen te upgraden naar het industriële tijdperk.
 

DeletedUser6877

Guest
Niet zon handige actie, je had beter renokits kunnen proberen ;p
 

DeletedUser1072

Guest
37 kisten moeten opendoen alvorens ik een verbeterkit had, en ik heb er dan maar meteen 20 genomen.
Er er meteen 2 gebruikt om gebouwen te upgraden naar het industriële tijdperk.

Ik had hem meteen de eerste keer :p Ik hoef dat ding niet eens
 

DeletedUser10553

Guest
ik zoek naar een overzicht van de opdrachten, weet er iemand waar ik die kan vinden?
 

DeletedUser2470

Guest
Waarom kan je met zo'n gebouw-opslag-dingetje geen Schurkenplekjes en Wensputjes naar je opslag brengen? Dat zijn toch ook evenementengebouwen?!
 

DeletedUser

Guest
Waarom kan je met zo'n gebouw-opslag-dingetje geen Schurkenplekjes en Wensputjes naar je opslag brengen? Dat zijn toch ook evenementengebouwen?!

Ik heb het vermoeden dat het is omdat die niet tijdperkgebonden zijn.
 

DeletedUser10486

Guest
Het zou toch op iets moeten werken... Nutteloze gebouwen sloop je toch gewoon in plaats van ze terug in de inventaris te zetten.
 

Mr.Quib

Actief lid
wekrt het wel op kampioenenbarakken die opslag?
Yep, het werkt op alle gebouwen waar je een Renokit op kunt gebruiken (het werkt dus ook niet op de Overwinningstoren). Weet niet of dat een bewuste keus is van Inno of iets met de software. Hou er wel rekening mee dat je evt. vrijgekochte slotjes bij de kampioenen kwijtraakt.
 

midas89

Actief lid
De bedoeling is dat je het op alle evenementgebouwen kan gebruiken.
Dat het niet werkt bij een wensput/drummerschool/schurkenschuilplaats, is niet de bedoeling.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Momenteel is er bewust voor gekozen om het niet te laten werken op schurkenschuilplaatsen e.d., omdat het anders te lang zou duren om het te implementeren, we hopen het echter ook in de toekomst voor die gbouwen mogelijk te maken.
 

DeletedUser4100

Guest
Als je een event mil. gebouw opslaat en daarin slotjes hebt vrij
gespeeld (bv. met diamanten) en deze later weer in je stad plaatst,
ben je alle slotjes verloren. Misschien willen ze niet dat mensen
hier tegen aanlopen en hebben het daarom beperkt. Immers, bij
de kampioenen kun je ''maar'' 1 slotje vrij spelen.
 

DeletedUser3976

Guest
Pffff....wat een ellendig evenement zeg, waardeloos!!

:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Je krijgt elke dag enkele honderden appels, dus elke dag enkele manden gratis en voor niets.
Maar als je persé 10 kennisaltaren wil, dan zal je stevig in je portemonnee moeten tasten.
 
Bovenaan