Besloten spel RPG Game

DeletedUser93

Guest
Rabbid, woeste wolf kan jouw wel vermoorden hoor als je mij niet mag, ik maak ook wat wapens hoor, maar dan speciaal voor mij voor de jacht:p
 

DeletedUser

Guest
Rabbid, woeste wolf kan jouw wel vermoorden hoor als je mij niet mag, ik maak ook wat wapens hoor, maar dan speciaal voor mij voor de jacht:p

Meer niet houden van in de zin van concurrentie ;)
Jij maakte toch ook wapens, niet ?
 

DeletedUser

Guest
*Kuck* *kuch*

Mike, mss een deadline ?

Deadline voor deze lijst is zaterdag 26 Mei.. Staat letterlijk in de eerste post.
Oh trouwens het is nogal onduidelijk in welke stage in de prehistorie dit zich nu afspeelt, gezien sommige wapens dan niet gemaakt kunnen worden etc.
Meest gebruikte wapens voor de jacht waren speren en slingeraars.
 

DeletedUser93

Guest
Deadline voor deze lijst is zaterdag 26 Mei.. Staat letterlijk in de eerste post.
Oh trouwens het is nogal onduidelijk in welke stage in de prehistorie dit zich nu afspeelt, gezien sommige wapens dan niet gemaakt kunnen worden etc.
Meest gebruikte wapens voor de jacht waren speren en slingeraars.

Jup, daarom heb ik gewoon jager neergezet, en er nog geen wapen bijgezet.
 

DeletedUser

Guest
Ah ik las al dat het zich afspeelt in het einde van de steentijd. Hm, wel jammer vind ik, had het leuker gevonden als het eerder was. Maar gezien deze game (FoE) snap ik het ook wel weer!
 

DeletedUser

Guest
Ah ik las al dat het zich afspeelt in het einde van de steentijd. Hm, wel jammer vind ik, had het leuker gevonden als het eerder was. Maar gezien deze game (FoE) snap ik het ook wel weer!

Ik kan altijd na dit potje een RPGtje maken van het begin van de prehistorie, met aapmensen.
Ben alleen bang dat dat een apenboel gaat worden;)

Anyway,
veel van jullie zitten vol spanning te wachten tot ik jullie mailtjes beantwoord. Ik heb het echter momenteel erg druk met school. Ik zal echter alvast proberen om de simpele vragen nu te beantwoorden, en die met een wat uitgebreider antwoord later.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb besloten dat er geen dieren mogen worden gespeeld in de RPG, op 1 na.
Killer Gast zal een draak spelen. Daar het stamdier/stamwapen ook een draak is, lijkt het mij niet zo storend
smooch.gif



Edit: ik heb dit besluit inmiddels teruggedraait.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Algemeen
Naam: Editor der Lapidem
Leeftijd: 34
Geslacht: man
Klasse/ beroep: zeer begaafd steenhouwer/smid in verdere ontwikkeling

Uiterlijk
Bouw: Groot en gespierd, met fijne handen
Haar: blond, met een ringbaard
Ogen: blauw als de lucht
Kleding: Lendendoek en een zak waar zijn werktuigen inzitten
Algemene eerste indruk: Hij is nors, en teruggetrokken

Innerlijk
Karakter Introvert, trouw en nors, zonderling
Houd van: steenhouwen, personen die hun dromen najagen, die zich niet in een hoekje laten dringen door de maatschappij
Houd niet van: bazige en opschepperige mensen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stuur hem de volgende keer naar mij op Wardos, zoals ik in het begintopic heb gezet.

Smeden bestonden in deze tijdsperiode nog niet. Dus die zal ik wel weglaten. Verder wel een grappig karakter
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
Ik wacht nog op de karakters van 3 mensen. Zodra ik deze binnenheb, ga ik verder met het uitwerken van het verhaal. Indien deze beschrijvingen morgen al komen, kunnen we misschien al in het weekend beginnen.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil graag ook meedoen, ik zal morgen mijn personage inleveren.
Ik zit nu te denken aan een oude vrouw zonder familie....
 

DeletedUser

Guest
Toch maar gelijk mijn karakter uitgewerkt, ik was een beetje enthousiast :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb besloten dat er geen dieren mogen worden gespeeld in de RPG, op 1 na.
Killer Gast zal een draak spelen. Daar het stamdier/stamwapen ook een draak is, lijkt het mij niet zo storend
smooch.gif

Niet dat ik een draak erg vind ofzo.. Maar het past gewoon totaal niet in het totaal plaatje! O: Ik bedoel het is in de prehistorie/oudheid en dan komt een fictionele draak aanwandelen? (Hoezo weird xD).

Eigenlijk vind ik dit niet zo'n goed idee, iedereen houdt het nogal realistisch en dan ineens een draak? (Nogmaals ik heb niets tegen draken, zijn best stoere beesten :))...
 

DeletedUser

Guest
Tja, ik let meestal niet op zulke dingen, aangezien ik veel op Fantasyfora zit.

Maar je hebt eigenlijk wel gelijk... Een draak is misschien niet echt op zijn plaats hier...
 
Bovenaan