Zijn blauwdrukken s'avonds op ofzo?

DeletedUser

Guest
maakt volgens mij niet of het diamant gebouw is of niet, maar zou ook zo maar kunnen dat het zo ingesteld is dat er bij diamant gebouwen een grotere kans is ingezet, wie zal het zeggen.

Maar om het als bewezen te gaan beschouwen vind ik te overtrokken:

1. hoe vaak zijn gebouwen gemotiveerd/opgeknapt van 1 en dezelfde tijd?
2. hoeveel gebouwen waren hiervan diamant- en hoeveel waren er geen diamantgebouw?
3. na de hoeveelste keer precies met motiveren/opknappen van dezelfde tijdperkgebouwen kwam de BD?
4. hoeveel keer is er in de tijd een soortgelijk tijdperkgebouw geplunderd tot de BD verscheen?

en zo zijn er nog diverse factoren die meetellen om het als een vast gegeven te kunnen gaan zien dat er via diamantgebouwen sneller een BD te verkrijgen is plus dat een en ander over langere tijd bijgehouden zou moeten worden om er wat uit op te kunnen maken.

Daarbij het citaat " misschien puur toeval, misschien ook niet", zegt genoeg over dat er niet genoeg harde feiten zijn die als bewijs kunnen doorgaan.

klopt ben het helemaal met je eens,maar deze stelling had ik al op de eerste dag van deze nieuwe upgrade al geplaatst,maar toen kreeg ik reactie dat ik gek was ofzo,en of ik een nieuwe spel had ondekt of zoiets dergelijk.maar goed,je hebt idd gelijk.

mvg.
 

DeletedUser

Guest
Sorry, maar dat klopt echt niet. Alleen de eerste drie krijgen een gedeelte van hun forge punten terug + medailles + een blauwdruk (of twee) de nr's 4 en 5 krijgen een aalmoes in de vorm van een paar medailles waar je niks aan hebt en de rest die dus de bulk van de forge punten heeft gedoneerd, krijgt niets en is alles kwijt. De enige die er echt van profiteert is de eigenaar v/h gebouw, die lacht in z'n vuistje, want iedereen bouwt mee aan zijn bonussen die hij permanent krijgt. Ik raad dan ook iedereen af om forge punten in die bodemloze put te gooien.

het is ook niet de bedoeling om je f.p in een bodemloze put te gooien,want dan krijg je je groots gebouw niet gebouwt!snap je?
je kan je eigen f.p die je krijgt wel in je eigen gebouw pompen maar dan ben je nog wel fftjes mee bezig hoor en het schiet niet op.,dus doormiddel van leden en of vrienden te helpen met bouwen is goed voor iedereeen,en geen bullshit die in een bodemloze put verdwijnt!.je moet dit zelf allemaal ondervinden om hier over mee te kunnen discuseren.
mvg esco.
 
Bovenaan