Zijn blauwdrukken s'avonds op ofzo?

DeletedUser974

Guest
Motiveer al 3 dagen na 21:00 bij over de 100 buren en gildeleden hun gebouwen maar vind geen enkele blauwdruk.
Hoe groot is de kans dat je er 1 vind op die manier? Heb ze alleen nog maar via kerst missie en helpen bij grote gebouwen van anderen.

Ondertussen al 4 dagen nix :-(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

-REX-

Lid
Ik ervaar hetzelfde. Ik heb zowel gisteren als vandaag alle gildeleden (bijna 80) gemotiveerd of opgeknapt. Daarnaast ook nog gisteren en vandaag bijna al mijn buren aangevallen. Maar helaas 0 blauwdrukken. Ik had er wel een paar eergisteren, maar nu lijken ze op...
 

DeletedUser

Guest
Ik ervaar hetzelfde. Ik heb zowel gisteren als vandaag alle gildeleden (bijna 80) gemotiveerd of opgeknapt. Daarnaast ook nog gisteren en vandaag bijna al mijn buren aangevallen. Maar helaas 0 blauwdrukken. Ik had er wel een paar eergisteren, maar nu lijken ze op...

ik heb een gehad met de december actie vaan een gebouw en een bij de eerste motivatie van een gilde lid maar van een ander gebouw
bij de een heb ik 50 en bij de andere 40 forgepunten maar hoe kom ik aan 40 of 50 als je maar 10 in je balk kommen en niet meer
 

DeletedUser1798

Guest
Je zou eens even in je inventaris kunnen kijken.
 

FantasyFan

Actief lid
maar hoe kom ik aan 40 of 50 als je maar 10 in je balk kommen en niet meer

Je het de de 9 blauwdrukken en de vereiste goederen nodig om het gebouw neer te zetten. Het gebouw is dan level 0, en dan kun je er vervolgens forgepunten aan besteden of een hoger level te bereiken. Net als bij onderzoeken heb je niet al die forgepunten in een keer nodig.
 

DeletedUser130

Guest
Motiveer al 3 dagen na 21:00 bij over de 100 buren en gildeleden hun gebouwen maar vind geen enkele blauwdruk.
Hoe groot is de kans dat je er 1 vind op die manier? Heb ze alleen nog maar via kerst missie en helpen bij grote gebouwen van anderen

:wacko: ben al drie dagen bezig - heb een grote alliantie en veel buren die ik kan motiveren - maar alleen de eerste dag heb ik zo een blauwdruk gevonden - eentje via de kerst actie en eentje door een kasteel een level hoger te brengen - maar verder noppe , niets - al drie dagen niets - en ik motiveer wel 150 keer per dag

zo verlies je wel weer de interesse als je verder niets kunt doen
 

Seconddream

Actief lid
De belangstelling is groot als ik kijk naar de vele reactie`s, uiteindelijk zal je er wel komen alleen moet je wel even geduld hebben, als je elke dag een standaard 1 of 2 printjes had kunnen verkrijgen was je zo klaar met alles en dat is uiteindelijk ook niet leuk.
Neem het zo als het is, dat is het spel en maakt er wat moois van. :)
 

DeletedUser807

Guest
Ja, dat vind ik ook Reddog, al begrijp ik de teleurstelling van velen wel. Ik heb ook al 3 dagen geen motiveer/plunder blauwdrukken gehad. Maarja, ik doe die dingen toch wel, dus uiteindelijk komt het vanzelf aanwaaien. Als je maar niet stopt met de activiteiten ;-)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al 12 blauwdrukken..
Ik heb mijn pharos paleis al bijna af.. Heb alleen al in pharos 6 blauwdrukken + 1tje dubbel
dus heb nog 3 nodig :)

Alleen gisteren kreeg ik geen blauwdruk..
optie is nu al 4 dagen aan de gang..
Heb er 12

dus 4x3 = 12
Gemiddeld 3 blauwdrukken per dag :)
 

DeletedUser

Guest
Oja..

Als je een paleis uit de ijzertijd wilt moet je vooral ijzertijd producten motiveren of opknappen of plunderen.
Zelfde geld voor Vroege, hoge, late en kolo tijdperk.
 

DeletedUser234

Guest
toch raar, heb 2 blauwdrukken, beide van de eerste dag en nog 1 van de winter quest.
Daarna niks meer, heb elke dag elke buur of geplunderd of geholpen en dan nog de gildeleden erbij.

Misschien heb ik gewoon pech en de ander heel veel geluk of de verdeling is wellicht OFF, dus er gaan misschien meer blauwdrukken in de ene buurt en minder in een andere buurt. Of wat er is een vastgesteld aantal per dag wellicht en dan is het cruciaal dat je dus op de juiste momenten online bent voordat ze op zijn......

Voorlopig dus maar even op domme pech houden.
 

DeletedUser

Guest
Geen nood, de blauwdrukken zijn 's avonds heus niet op. In theorie kan je de blauwdrukken van een heel groots gebouw vinden op 1 dag. De kans daartoe is echter gigantisch klein. Dat is uiteraard ook logisch, aangezien het grootse gebouwen zijn. Zo'n majestueuze gebouwen zijn geen dingentjes die je even op een dag of 2 moet kunnen bouwen. Het zou maar raar zijn als je de Notre-Dame op enkele dagen kan bouwen hé. Laat je niet ontmoedigen en ga op je gemak voort met motiveren/opknappen/plunderen/etc. Het is geen race om ter eerst een groots gebouw hebben, althans wij geven daar heus geen prijs voor uit. Grootse gebouwen zijn projectjes die tijd vergen om te voltooien en die je tussendoor moet bekijken. Je daar constant op blind staren gaat niet lukken, want dan geraak je gefrustreerd. :p

De blauwdrukken zijn niet gebonden aan een tijdstip, buurt, diamant-speler of niet, etc. Het is een simpele kans die voor elke speler dezelfde is.


We laten hier even de mogelijkheid om een specifieke blauwdruk met diamanten te kopen buiten beschouwing. :)
 

DeletedUser266

Guest
Ik heb er 4 gekregen vanmorgend met opknappen/motiveren
en ik heb er een 100 gedaan

1 keer zelfs 2 blauwdrukken na elkaar.
Geluk gehad denk ik
 

DeletedUser2100

Guest
is het mogelijk om dubbele blueprints te ruilen, weg te geven, verkopen. heb van colloseum 2 dezelfde.
 

DeletedUser275

Guest
Nee, dat kan nog niet. Later zou je wel iets kunnen doen met die dubbele, maar geen idee wat.

@ Mafzor: Jij hebt heel veel geluk.
 

DeletedUser

Guest
op deze manier begin ik het niet leuker op worden ik zit van het begin af aan te motiveren en krijg maar geen gebouw af terwijl bij mijn buren er al twee zijn die al 1 en 2 gebouwen hebben gebouwd en af zijn
 

DeletedUser266

Guest
op deze manier begin ik het niet leuker op worden ik zit van het begin af aan te motiveren en krijg maar geen gebouw af terwijl bij mijn buren er al twee zijn die al 1 en 2 gebouwen hebben gebouwd en af zijn

Het is ook niet de bedoeling om deze gebouwen al te hebben als je er geen geld tegenaan smijt.
Ik vind dat het redelijk vooruit gaat zonder diamanten
 

DeletedUser275

Guest
Dat is waar. Sali, als je al buren hebt die met zo een gebouw dan kun jij daar ook van profiteren. Als je forgepunten doneert aan hun gebouw dan maak je kans om nog een BD (van dat gebouw) te krijgen + forgepunten en medailles. Je moet gewoon naar dat gebouw gaan en er op klikken.
 

DeletedUser

Guest
Dat is waar. Sali, als je al buren hebt die met zo een gebouw dan kun jij daar ook van profiteren. Als je forgepunten doneert aan hun gebouw dan maak je kans om nog een BD (van dat gebouw) te krijgen + forgepunten en medailles. Je moet gewoon naar dat gebouw gaan en er op klikken.
Zo simpel is het helaas niet. Alleen diegenen (de top drie) die het meeste forge punten 'doneren' krijgen wat terug, de rest heeft het nakijken en profiteert helemaal niet, maar verliest.
 
Bovenaan