Zijn blauwdrukken s'avonds op ofzo?

DeletedUser1939

Guest
@arcanoid: dat is niet waar, hoe hoger het level des te meer mensen een BD kunnen verdienen. We hebben al mensen met een lvl 5 gebouw, waar de eerste 5 mensen een BD krijgen, en de eerste zelfs 2. Dit zal alleen maar verder oplopen net als bij PVP torens.
 

DeletedUser

Guest
Heb nu geluk gehad en vandaag 3 door motiveren maar anders vind ik er pas een na 300 keer motiveren
 

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen dat het totaal niet opschiet met die grootste gebouwen. Motiveren en opknappen laatste tijd veel gedaan. Geen nieuwe blauwdrukken. Diamanten ga ik er niet aan besteden. Waardeloze uitbreiding zo.
 

DeletedUser

Guest
ik heb ook al gemerkt dat je zo een blauwdruk niet om de 5 motivatie's krijgt
ik heb vandaag héél mijn gilde en mijn buurt gemotiveerd,tezamen ongeveer 120 spelers
ik heb maar 1 blauwdruk gekregen,gisteren zelfs geen

MAAR:hierdoor word er wel véél meer gemotiveerd
 

DeletedUser

Guest
@arcanoid: dat is niet waar, hoe hoger het level des te meer mensen een BD kunnen verdienen. We hebben al mensen met een lvl 5 gebouw, waar de eerste 5 mensen een BD krijgen, en de eerste zelfs 2. Dit zal alleen maar verder oplopen net als bij PVP torens.

Sorry, maar dat klopt echt niet. Alleen de eerste drie krijgen een gedeelte van hun forge punten terug + medailles + een blauwdruk (of twee) de nr's 4 en 5 krijgen een aalmoes in de vorm van een paar medailles waar je niks aan hebt en de rest die dus de bulk van de forge punten heeft gedoneerd, krijgt niets en is alles kwijt. De enige die er echt van profiteert is de eigenaar v/h gebouw, die lacht in z'n vuistje, want iedereen bouwt mee aan zijn bonussen die hij permanent krijgt. Ik raad dan ook iedereen af om forge punten in die bodemloze put te gooien.
 

DeletedUser905

Guest
Sorry, maar dat klopt echt niet. Alleen de eerste drie krijgen een gedeelte van hun forge punten terug + medailles + een blauwdruk (of twee) de nr's 4 en 5 krijgen een aalmoes in de vorm van een paar medailles waar je niks aan hebt en de rest die dus de bulk van de forge punten heeft gedoneerd, krijgt niets en is alles kwijt. De enige die er echt van profiteert is de eigenaar v/h gebouw, die lacht in z'n vuistje, want iedereen bouwt mee aan zijn bonussen die hij permanent krijgt. Ik raad dan ook iedereen af om forge punten in die bodemloze put te gooien.
Dat slaat nergens op, je krijgt wel per niveau meer bluawdrukken. Hoe hoger het niveau hoe meer er verdeeld word. Dan krijgt de nummer 5 ook 1 blauwdruk. Als mensen Hun blauwdrukken hebben zullen ze er ook geen punten meer in stoppen en zelf dat gebouw neerzetten en dan kunnen anderen er weer punten in stoppen en zo krijgt iedereen een kans. Ik heb zelf er ook pas een paar maar weet ook dat ik gewoon geduldig moet wachten en als ik de blauwdrukken alle 9 compleet heb dan zal ik zo snel mogelijk het gebouw neerzetten zodat anderen ook een kans maken. Dus die bodemloze put waar jij het over hebt is onzin.
En daarbij komt het ook nog voor dat mensen soms vast lopen en als je dan toch forgepunten verliest omdat die de 10 heeft bereikt kun je op deze manier je punten ook gebruiken.

Heb gewoon meer geduld en dan zul je er zelf ook voordeel van hebben.Doe ik ook:)
 

DeletedUser

Guest
Dat slaat nergens op, je krijgt wel per niveau meer bluawdrukken. Hoe hoger het niveau hoe meer er verdeeld word. Dan krijgt de nummer 5 ook 1 blauwdruk. Als mensen Hun blauwdrukken hebben zullen ze er ook geen punten meer in stoppen en zelf dat gebouw neerzetten en dan kunnen anderen er weer punten in stoppen en zo krijgt iedereen een kans. Ik heb zelf er ook pas een paar maar weet ook dat ik gewoon geduldig moet wachten en als ik de blauwdrukken alle 9 compleet heb dan zal ik zo snel mogelijk het gebouw neerzetten zodat anderen ook een kans maken. Dus die bodemloze put waar jij het over hebt is onzin.
En daarbij komt het ook nog voor dat mensen soms vast lopen en als je dan toch forgepunten verliest omdat die de 10 heeft bereikt kun je op deze manier je punten ook gebruiken.

Heb gewoon meer geduld en dan zul je er zelf ook voordeel van hebben.Doe ik ook:)
Dus je verwacht dan dat al die mensen die dan al die tijd forge punten hebben verloren bij jou weer vrolijk opnieuw beginnen? Denk dat het nieuwtje er gauw af is en er veel mensen teleurgesteld zullen zijn. Ik zie het nu al in m'n gilde, men gelooft het wel met die blauwdrukken. En btw mijn bericht slaat wel ergens op ;-0!
Natuurlijk krijg je meer BD's in hogere niveau's maar heb je wel gezien hoeveel forge punten daarvoor nodig zijn?
En hoeveel mensen dus "om niet" hun forge punten kwijt zijn? Dank je de koekoek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1701

Guest
Ik had er eergisteren drie gevonden. Heb nu al van 12 blauwdrukken in totaal gevonden, of gekregen door het meewerken aan een ander gebouw.
 

DeletedUser

Guest
ik heb er nu 6 gevonden door te motiveren, 1 door te plunderen, 1 door iemand te helpen en 1 door de kerst missie.
totaal van 9 waarvan er één gebouw is van 4 stukjes. al met al is dit dus goed te doen. gewoon opleten wat je motiveert en plundert dat het allemaal van de zelfde tijdperk is zodat je daar een gebouw van kan sparen.
 

DeletedUser266

Guest
Dus je verwacht dan dat al die mensen die dan al die tijd forge punten hebben verloren bij jou weer vrolijk opnieuw beginnen? Denk dat het nieuwtje er gauw af is en er veel mensen teleurgesteld zullen zijn. Ik zie het nu al in m'n gilde, men gelooft het wel met die blauwdrukken. En btw mijn bericht slaat wel ergens op ;-0!
Natuurlijk krijg je meer BD's in hogere niveau's maar heb je wel gezien hoeveel forge punten daarvoor nodig zijn?
En hoeveel mensen dus "om niet" hun forge punten kwijt zijn? Dank je de koekoek.

Hoe egoïstisch zeg!

Is het niet de bedoeling dat je in je gilde elkaar helpt?
Ik vind het enkel een bonus dat je iets krijgt als je je gildegenoten of vrienden helpt.
Je helpt je gildegenoot of vriend bouwen aan hun GG je zou er niets voor hoeven terug te krijgen maar toch doe je het en het is nog niet genoeg :X
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zojuist alle 9 blauwdrukken weten te vinden voor mijn pharos gebouw!
ik ben er erg blij mee.. want als je alle moeite doet dan ben je meer gelukkiger mee dan als je alles afkoopt met diamanten.
ik heb echt 350 forgepunten moeten besteden om alle 9 blauwdrukken te vinden..
Het is mij vanmorgen gelukt!
 

DeletedUser

Guest
beste spelers mschn een goude tip hier voor iedereen.
ik heb vernomen van een gilde lid,die is erachter gekomen dat als je diamantgebouwen motiveert of opknapt je eerder en sneller een blauwprint krijgt.dan dat je een gewoon gebouw motiveert of opknapt.
ik zou zeggen probeer het.
grt esco.
 

DeletedUser

Guest
beste spelers mschn een goude tip hier voor iedereen.
ik heb vernomen van een gilde lid,die is erachter gekomen dat als je diamantgebouwen motiveert of opknapt je eerder en sneller een blauwprint krijgt.dan dat je een gewoon gebouw motiveert of opknapt.
ik zou zeggen probeer het.
grt esco.

Is random.. Want de ene zegt dit, de andere zegt dat.
Het is gewoon random :p
 

DeletedUser

Guest
Is random.. Want de ene zegt dit, de andere zegt dat.
Het is gewoon random :p

deze actie is bewezen door onze leden,en die hebben allemaal het zelfde ondervonden.
random is het zeker niet helaas!
grt esco.


ps±medelid raceeend.
Het valt mij op dat wanneer ik een diamantengebouw motiveer of plunder ik eerder een blauwdruk krijg, misschien puur toeval, misschien ook niet, in ieder geval, ik ga mij richten op de diamantgebouwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
maakt volgens mij niet of het diamant gebouw is of niet, maar zou ook zo maar kunnen dat het zo ingesteld is dat er bij diamant gebouwen een grotere kans is ingezet, wie zal het zeggen.

Maar om het als bewezen te gaan beschouwen vind ik te overtrokken:

1. hoe vaak zijn gebouwen gemotiveerd/opgeknapt van 1 en dezelfde tijd?
2. hoeveel gebouwen waren hiervan diamant- en hoeveel waren er geen diamantgebouw?
3. na de hoeveelste keer precies met motiveren/opknappen van dezelfde tijdperkgebouwen kwam de BD?
4. hoeveel keer is er in de tijd een soortgelijk tijdperkgebouw geplunderd tot de BD verscheen?

en zo zijn er nog diverse factoren die meetellen om het als een vast gegeven te kunnen gaan zien dat er via diamantgebouwen sneller een BD te verkrijgen is plus dat een en ander over langere tijd bijgehouden zou moeten worden om er wat uit op te kunnen maken.

Daarbij het citaat " misschien puur toeval, misschien ook niet", zegt genoeg over dat er niet genoeg harde feiten zijn die als bewijs kunnen doorgaan.
 

DeletedUser3038

Guest
maakt volgens mij niet of het diamant gebouw is of niet, maar zou ook zo maar kunnen dat het zo ingesteld is dat er bij diamant gebouwen een grotere kans is ingezet, wie zal het zeggen.

Maar om het als bewezen te gaan beschouwen vind ik te overtrokken:

1. hoe vaak zijn gebouwen gemotiveerd/opgeknapt van 1 en dezelfde tijd?
2. hoeveel gebouwen waren hiervan diamant- en hoeveel waren er geen diamantgebouw?
3. na de hoeveelste keer precies met motiveren/opknappen van dezelfde tijdperkgebouwen kwam de BD?
4. hoeveel keer is er in de tijd een soortgelijk tijdperkgebouw geplunderd tot de BD verscheen?

en zo zijn er nog diverse factoren die meetellen om het als een vast gegeven te kunnen gaan zien dat er via diamantgebouwen sneller een BD te verkrijgen is plus dat een en ander over langere tijd bijgehouden zou moeten worden om er wat uit op te kunnen maken.

Daarbij het citaat " misschien puur toeval, misschien ook niet", zegt genoeg over dat er niet genoeg harde feiten zijn die als bewijs kunnen doorgaan.

het maakt volgens mij ook niet. ben al een dag of 5 aan het motiveren bij zon 140 steden,zowel diamant als gewone gebouwen en wat blijkt: ik vind helemaal geen enkele bd. wordt er wel een beetje flauw van. Hoort weliswaar bij het spel maar toch..

hopelijk trekt dit snel bij.
 

DeletedUser

Guest
ik ook al dagen niets meer, heb ruim 100 gildeleden en buren. En ja, al dagen 's avonds (een mens moet overdag toch werken, nietwaar?)
 

DeletedUser

Guest
Sorry, maar dat klopt echt niet. Alleen de eerste drie krijgen een gedeelte van hun forge punten terug + medailles + een blauwdruk (of twee) de nr's 4 en 5 krijgen een aalmoes in de vorm van een paar medailles waar je niks aan hebt en de rest die dus de bulk van de forge punten heeft gedoneerd, krijgt niets en is alles kwijt. De enige die er echt van profiteert is de eigenaar v/h gebouw, die lacht in z'n vuistje, want iedereen bouwt mee aan zijn bonussen die hij permanent krijgt. Ik raad dan ook iedereen af om forge punten in die bodemloze put te gooien.

wat je nu zegt slaat nergens op,dat is niet waar waar jij op citeert aracanid.
grt esco.
 

DeletedUser

Guest
Dus je verwacht dan dat al die mensen die dan al die tijd forge punten hebben verloren bij jou weer vrolijk opnieuw beginnen? Denk dat het nieuwtje er gauw af is en er veel mensen teleurgesteld zullen zijn. Ik zie het nu al in m'n gilde, men gelooft het wel met die blauwdrukken. En btw mijn bericht slaat wel ergens op ;-0!
Natuurlijk krijg je meer BD's in hogere niveau's maar heb je wel gezien hoeveel forge punten daarvoor nodig zijn?
En hoeveel mensen dus "om niet" hun forge punten kwijt zijn? Dank je de koekoek.

hey arcanoid als je een kleine moeitte wilt nemen en ff leden van bellum deorum benadert en vraagt hoe dat zit met die groots gebouwen,dan zullen ze je dat wel ff uit leggen,want ik denk dat je er zelf niet veel van snapt,
ik heb al het een en ander gepost,en ik krijg daar alleen maar domme op merkingen over van bepaalde spelers.
maar als ik het forum doorspit dan kom ik overal mijn woorden weer tegen,maar mijn info die ik over het spel vrij geef aan iedereen,daar wordt niet eens naar gefloten,maar ben er wel achter dat ik toch gelijk had.maar goed ieder zijn spel toch.
ga zo maar door spelers valse info te geven,vindt je het gek dat spelers er niks van begrijpen!

mvg esco.
 
Bovenaan