Besloten spel wvw 1 speeltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser93

Guest
Je moet gewoon elke dag stemmen, tenzij je onverwafchts wegmoet en niet meer kan zeggen.
De eerste dag ga je meestal random op iemand, tenzij je al bewijzen weet enkan je voor die gaan.
 

DeletedUser

Guest
Is het verplicht om elke dag hier mee te praten, want een heel aantal spelers hebben hier nog niet gereageerd waar je dus helemaal geen hoogte van kunt krijgen.
 

DeletedUser174

Guest
Is het verplicht om elke dag hier mee te praten, want een heel aantal spelers hebben hier nog niet gereageerd waar je dus helemaal geen hoogte van kunt krijgen.

MIsschien beter, om de 2 dagen?
 

DeletedUser

Guest
ze zullen toch moeten stemmen, en ik ben gelukkig wel altijd online :), dus mij zullen julliee niet missen:inlove:
 

DeletedUser

Guest
Weet je, aangezien ik nu de hele tijd namen door elkaar haal, blijf ik maar gewoon bij mijn accountnaam
smooch.gif


Op wie zal ik toch eens gaan stemmen als burgemeester...
 

DeletedUser93

Guest
Is het verplicht om elke dag hier mee te praten, want een heel aantal spelers hebben hier nog niet gereageerd waar je dus helemaal geen hoogte van kunt krijgen.
Eigenlijks wel, maar omdat er al weinig mensen waren die mee wouden doen ga ik geen inactiviteitspunten geven want anders is het potje miss te snel over
Gewoon zo actief mogelijk zijn, dan komt het wel goed.
Dat bedoel ik inderdaad.
Zo actief mogelijk zijn als kan.
ze zullen toch moeten stemmen, en ik ben gelukkig wel altijd online :), dus mij zullen julliee niet missen:inlove:
Je mag best niet erg actief zijn op topic(liever wel) als je maar stemt.
Je kan ook hoogste krijgen van mensen door hun stemwijze.
Ik ben en blijf wel actief.
Ik doe hier ook gewoon aan mee, maar sommige kunnen/gaan niet elke dag op FoE
Als je aan een forumspel meedoet verwacht ik wel dat je elke dag hier kan stemmen, en je hoeft het alleen niet te doen als er een geldige reden is,
 

DeletedUser93

Guest
kunnen we al stemmen wie we gaan lynchen?

Tuurlijk, altijd.
Maar je mag ook gewoon op het laatst stemmen zodaqt je meer tijd hebt om na te denken.
Maar als je gat stemmen doe je de lynch in het rood en de bm in het groern.
 

DeletedUser78

Guest
BM: Asherali
Lynch: Lord Wolf (hij is verdacht hahhaha )
 

DeletedUser

Guest
Bm: Frobje(KingOfOn en Asherali vind ik maar noobs :eek:)
Lynch: Loena-Meya[(Nummer 5, dus gwn random)
Kan ik gecupidood en gezienerd worden, nu is men rol maar saai, :sleep:
 

DeletedUser93

Guest
Bm: Frobje(KingOfOn en Asherali vind ik maar noobs :eek:)
Lynch: Loena-Meya[(Nummer 5, dus gwn random)
Kan ik gecupidood en gezienerd worden, nu is men rol maar saai, :sleep:

OMG rabbid, dit is wel heel erg lol.
En mensen mogen nu al wel stemmen hoor, want ik denk dat er toch niet veel te ewijzen valt voor de eerste lynch,lunch en bm.
 

DeletedUser93

Guest
Ik zou jullie iets willen vragen.
Willen jullie lke dag een lijst van wie wat heeft gedaan na elke dag, of na elke dag een screenshot van een esxcel bestandje waar van alle dagen ervoor erook instaat?
 

DeletedUser

Guest
Kingmike50 liep kalmpjes de saloon binnen. Hij keek naar de andere aanwezigen.
'Er valt weinig van jullie gezichten af te lezen, laat staan leiderschap. Desondanks zal ik het een van jullie wel gunnen.'
Hij pakte een stel kaarten en begon deze te schudden. Vervolgens trok hij een kaart uit de stapel, en bekeek deze aandachtig.
'De hartenprinses. Dat lijkt me duidelijk. Frobje wordt mijn keuze als BM.'
Vervolgens schudde hij de kaarten nogmaals, om de onderste kaart uit de stapel te pakken. Opnieuw keek hij aandachtig naar de kaart.
'Het boerenkonijn. Die lijkt mij eveneens duidelijk. RabbidRobin is niet helemaal zuiver.'
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik zou jullie iets willen vragen.
Willen jullie lke dag een lijst van wie wat heeft gedaan na elke dag, of na elke dag een screenshot van een esxcel bestandje waar van alle dagen ervoor erook instaat?

Ik het liefst elke dag wat iedereen die dag heeft gedaan, en als je dan ook zo vriendelijk wil zijn duidelijk aan te geven of iemand dood is, of die personen er gewoon uit laten, zou dat fijn zijn :)


Trouwens,
BM: Asherali
Lynch: Frobje
 

DeletedUser93

Guest
Ik het liefst elke dag wat iedereen die dag heeft gedaan, en als je dan ook zo vriendelijk wil zijn duidelijk aan te geven of iemand dood is, of die personen er gewoon uit laten, zou dat fijn zijn :)


Trouwens,
BM: Asherali
Lynch: Frobje
Naja ik heb excel bestandje gedaan, moet iok dan eerste de lgewone lijst in spoiler te doen en aan t eind spoiler van wie er nou uit is en welke rol het is, en bij de eerste post staat dan het excelbestandje van mij erbij zodat je alle stemmingen weet.
Is het zo goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan