Besloten spel wvw 1 speeltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Gaan we nu al lekker verdacht doen? :p

Bestaat er ook zoiets als een zelfmoordterrorist? Dan kan ik daar tenminste rekening mee houden.
 

DeletedUser

Guest
Stem KingOfOn
Waarom?



- Een King weet hoe hij leiden moet
- Eens moet de eerste keer zijn
- Omdat het kan
 

DeletedUser

Guest
ok, dus hier gaat het verhaal zich afspelen?
Dan kan ik daar rekening mee houden;)
Even een naam voor mijn character bedenken
 

DeletedUser93

Guest
ok, dus hier gaat het verhaal zich afspelen?
Dan kan ik daar rekening mee houden;)
Even een naam voor mijn character bedenken

WTF, waarom een naam voor jouw character, dat hoeft neit hoor.
Begrijp je wel wat het spel is?
Het is geen echte RPG.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk begrijp ik dit spel, Ik heb het al vele malen op andere fora gespeeld. Alleen ik verzin altijd een naam voor mijn character, omdat ik 'Kingmike50' niet echt zo'n bi naam vind voor zulke dingen;)

Maar een beetje RPG in WvW ben ik nou eenmaal gewend, met dank aan dit forum: http://www.purefantasy.nl/forum/viewforum.php?f=81
 

DeletedUser

Guest
Aja, maar dit is niet een fantasy forum met schrijvers he.

klopt
maar het is moeilijk oude gewoonten af te leren
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
Wij zijn niet zo creatief met wvw op grepolis. Meestal paar keer reageren maar vorige potje is helemaal doodgebloed. Ik was op laatste dag lunch terwijl ik al klein weekje dood was :p
 

DeletedUser

Guest
We laten het potje zoals het nu is gewoon zoals het nu is. Anyway, de mensen die nu roepen dat ze burgemeester willen worden vind ik verdacht.
 

DeletedUser

Guest
moest tog wat ;)

maar

Asherali 4 BM
- ze is een meisje
- ze kan goed leiden
- heeft ervaring
- het kan :cool:
 

DeletedUser

Guest
We laten het potje zoals het nu is gewoon zoals het nu is. Anyway, de mensen die nu roepen dat ze burgemeester willen worden vind ik verdacht.

Dat is inderdaad al gauw verdacht.
Verder heb ik geen behoefte aan burgemeesterschap, mijn eerste keer wil ik nog niet allemaal taken op m'n rug.
 

DeletedUser93

Guest
Nog even voor de duidelijkheid:
Vandaag moet de eerste lynch, bm en lunch worden ongeleverd.
De lynch moet gewoon hier in het speel topic en moet in het rood
De stem voor wie bm word moet ook hier in het speeltopic maar dan in het groen, of als dat niet lukt( dat lukt namelijk niet bij mij) dan in het dik en cursief.
De wolven moeten de lunch in een pm zeggen tegen mij.
Dusvoor vanavond 8 uur moet ik de stemmen voor lynch en bm in het topic hebben.
En ik moet de lunch van de wolven en de eventuele acties van de speciale rollen in mijn pmbox hebben.
Sommige speciale rollen kan je altijd doen, zoals die van de heks en de cupido, en andere moet je doen voor de lynch en lunch, zoals de beschermengel.
Veel succes
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor je uitleg. :)

Is er ook nog zoiets dat de eerste 2 dagen nog niet per se hoeft te worden gelyncht? Omdat je nu nog moeilijk een verdachte kunt stellen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan