Wordt FoEbal uitgesteld net als het EK

DarthRonin

Actief lid
Aangezien het EK is uitgesteld tot volgend jaar, gaan we dat nu ook doen met het FoEbal event wat net op Beta is geweest?
 

DeletedUser10267

Guest
Nog voor het EK van 2021 begint geloof ik :p
Maar ik heb het gespeeld op BETA... ik sla net als het gewone EK ook dit FoE EK over :cool:;)
 

Markus

Actief lid
het EK zou nu al bezig zijn geweest hoor. maar ik denk dat we volgende week donderdag wel mogen ballen hier :p
 
Heel vreemd signaal dat FoE afgeeft door wel een voetbalevent te organiseren, het voelt als een sche#t aan coronafeestje...
Sensitiviteit van een baksteen!
Blijkbaar hebben ze bij FoE de afgelopen maanden geen nieuws gekeken en volledig gemist dat de wereld van voor maart veranderd is.

Als ik het voor het zeggen had bij FoE, dan zou ik het zomerevent naar voren gehaald hebben.
 

Felair

Actief lid
Heel vreemd signaal dat FoE afgeeft door wel een voetbalevent te organiseren, het voelt als een sche#t aan coronafeestje...
Sensitiviteit van een baksteen!
Blijkbaar hebben ze bij FoE de afgelopen maanden geen nieuws gekeken en volledig gemist dat de wereld van voor maart veranderd is.

Als ik het voor het zeggen had bij FoE, dan zou ik het zomerevent naar voren gehaald hebben.
pas op het anders kom ik dadelijk je huis plunderen hahaha
 

bonke35

Actief lid
Heel vreemd signaal dat FoE afgeeft door wel een voetbalevent te organiseren, het voelt als een sche#t aan coronafeestje...
Sensitiviteit van een baksteen!
Blijkbaar hebben ze bij FoE de afgelopen maanden geen nieuws gekeken en volledig gemist dat de wereld van voor maart veranderd is.

Als ik het voor het zeggen had bij FoE, dan zou ik het zomerevent naar voren gehaald hebben.
vertel mij eens of je ziek kan worden van een virtueel voetbalspelletje ?
 

DeletedUser13259

Guest
Om eerlijk te zijn is het gewoon dat terecht dat dit wordt gevraagd, er is geen EK dus het hele event is gebaseerd op een gebeurtenis die helemaal niet plaatsvindt, inderdaad zomer event gewoon iets vervroegd doen en dan wat meer ruimte laten tussen dat event en het herfstevent.. Dan hoeven de meesten zich op vakantie ook geen zorgen te maken over het zomerevent
 

Reijer

Lid
Van mij mag dat hele voetbal wel weg blijven voor de komende 40 jaar. EK WK enz. Maar goed FoE heeft andere plannen.
Nu las ik dat er BETA versie of zo iets is. Waar kan ik die vinden, want als het toch door moet gaan, wil ik fff trainen .
 

Wildstorter

Actief lid
Wat maakt het nu weer uit dat er geen EK voetbal gespeeld wordt? Mogen we ook alleen maar GvG spelen indien er oorlog is? En wanneer heb jij voor het laatst iets georganiseerd om de winter of de herfst te vieren? En als het tijdens de zomer ineens maar 20 graden en regenachtig is, mag het event dan wel door gaan? Misschien moeten we iedere server per land maar aan gaan passen, ken weinig mensen die st Patrick's day vieren in Nederland.

En hoe zit het met het helpen van je buren? Als je dat in real life niet doet dan kan dat in het spel ook niet uiteraard, over plunderen zal ik maar zwijgen ;-) En graag alle accounts koppelen aan een social media site om te bepalen of je daadwerkelijk wel 140 vrienden hebt.

Neem trouwens aan dat jij vroeger nog met de Egyptenaren hebt gevochten en zij aan zij hebt gestaan met de Vikingen want anders moeten die ook uit het spel natuurlijk... En graag een foto uploaden van je paspoort met de stempel uit Japan + een foto dat je met een Japanner aan het knikkeren bent voordat die in het spel vrijgegeven wordt.

Dus voordat je alles aan real life gaat koppelen: het is maar een spelletje en in een virtuele spelwereld kan alles wat de developers maken ;)
 
Wat maakt het nu weer uit dat er geen EK voetbal gespeeld wordt? Mogen we ook alleen maar GvG spelen indien er oorlog is? En wanneer heb jij voor het laatst iets georganiseerd om de winter of de herfst te vieren? En als het tijdens de zomer ineens maar 20 graden en regenachtig is, mag het event dan wel door gaan? Misschien moeten we iedere server per land maar aan gaan passen, ken weinig mensen die st Patrick's day vieren in Nederland.

En hoe zit het met het helpen van je buren? Als je dat in real life niet doet dan kan dat in het spel ook niet uiteraard, over plunderen zal ik maar zwijgen ;-) En graag alle accounts koppelen aan een social media site om te bepalen of je daadwerkelijk wel 140 vrienden hebt.

Neem trouwens aan dat jij vroeger nog met de Egyptenaren hebt gevochten en zij aan zij hebt gestaan met de Vikingen want anders moeten die ook uit het spel natuurlijk... En graag een foto uploaden van je paspoort met de stempel uit Japan + een foto dat je met een Japanner aan het knikkeren bent voordat die in het spel vrijgegeven wordt.

Dus voordat je alles aan real life gaat koppelen: het is maar een spelletje en in een virtuele spelwereld kan alles wat de developers maken ;)
Je bent nog vergeten te vermelden dat we dan ook gewoonweg FoE niet meer mogen spelen, tenzij we burgemeester van een stad zijn, of leider van een land. :cool::p
 
Beste Voske,

Je hebt helaas volledig het punt gemist.
Ik ben van mening dat het door laten gaan van een voetbal event gelijk staat aan het promoten van voetbalwedstrijden (lees: bijeenkomsten met onverantwoord veel personen). Er is nu geen EK omdat dit gezondheidsrisico's oplevert, laat FoE zich dan bij deze boodschap aansluiten en daarmee de ernst van de huidige situatie onderschrijven.
We leven nu in een tijd waarin iedereen rekening met elkaar dient te houden waarbij het nog lang zal duren totdat een vaccin het leven zoals we dat voorheen leefden weer mogelijk gaat maken. En zolang dat het geval is, dient iedere organisatie z'n maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen. Voor FoE zou dit moeten betekenen dat ze geen zaken promoten die niet langer bij de tijdsgeest passen.

Maar dat is wat ik er van vind... Uiteraard heb jij recht op jouw mening.
 
Beste Voske,

Je hebt helaas volledig het punt gemist.
Ik ben van mening dat het door laten gaan van een voetbal event gelijk staat aan het promoten van voetbalwedstrijden (lees: bijeenkomsten met onverantwoord veel personen). Er is nu geen EK omdat dit gezondheidsrisico's oplevert, laat FoE zich dan bij deze boodschap aansluiten en daarmee de ernst van de huidige situatie onderschrijven.
We leven nu in een tijd waarin iedereen rekening met elkaar dient te houden waarbij het nog lang zal duren totdat een vaccin het leven zoals we dat voorheen leefden weer mogelijk gaat maken. En zolang dat het geval is, dient iedere organisatie z'n maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen. Voor FoE zou dit moeten betekenen dat ze geen zaken promoten die niet langer bij de tijdsgeest passen.

Maar dat is wat ik er van vind... Uiteraard heb jij recht op jouw mening.
Dus je ziet dit als "promoten"? Promoot dan soms elk spel de gebeurtenissen die in dat spel gebeuren? Wat dan met de talloze voetbalgames, de misschien nog meer talloze oorlogsgames? Dit is toch echt niet promoten, hoor. Het event in FoE heeft, buiten dat het op hetzelfde moment gedaan wordt, niks te maken met het EK in het echt. Veel mensen zien dit spel net als een mogelijkheid om te ontsnappen uit de buitenwereld. En net nú, tijdens corona, liggen sommige beroepen nagenoeg stil, waardoor mensen meer tijd hebben, en er dus meer mensen FoE zullen spelen. Het is normaal dat inno ze dan de mogelijkheid bied om zich te ontspannen.

En je kunt het ook op een puur commerciële manier bekijken vanuit het standpunt van inno: er waren vast al mensen mee bezig om het echt te maken voordat het vaststond dat het EK niet zou doorgaan. Moet inno dus miljoenen, misschien zelfs miljarden, verlies maken omdat het EK niet doorgaat? Dat zou niet erg goed zijn, om het zacht uit te drukken.
 

Wildstorter

Actief lid
Beste Voske,

Je hebt helaas volledig het punt gemist.
Ik ben van mening dat het door laten gaan van een voetbal event gelijk staat aan het promoten van voetbalwedstrijden (lees: bijeenkomsten met onverantwoord veel personen). Er is nu geen EK omdat dit gezondheidsrisico's oplevert, laat FoE zich dan bij deze boodschap aansluiten en daarmee de ernst van de huidige situatie onderschrijven.
We leven nu in een tijd waarin iedereen rekening met elkaar dient te houden waarbij het nog lang zal duren totdat een vaccin het leven zoals we dat voorheen leefden weer mogelijk gaat maken. En zolang dat het geval is, dient iedere organisatie z'n maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen. Voor FoE zou dit moeten betekenen dat ze geen zaken promoten die niet langer bij de tijdsgeest passen.

Maar dat is wat ik er van vind... Uiteraard heb jij recht op jouw mening.

Er wordt wel degelijk gevoetbald op het hoogste niveau in onder andere Spanje, Duitsland, Engeland. En dat zonder publiek dus waar komen de door jou genoemde risico's nu vandaan?

Het EK is alleen verplaatst vanwege de agenda van de nationale competities en had ook op dit moment in bijvoorbeeld Portugal gespeeld kunnen worden. De Champions league gaat ook (hoogstwaarschijnlijk) daar uitgespeeld worden.

Maar om jouw eigen punt te gebruiken: leuk dat EK voetbal wedstrijden volgens jou nu gepromoot worden. Ze promoten dan iets wat er helemaal niet eens is dus ik denk dat het aantal supporters wel mee zal vallen dit jaar ;)
 

DeletedUser3895

Guest
Heel vreemd signaal dat FoE afgeeft door wel een voetbalevent te organiseren, het voelt als een sche#t aan coronafeestje...
Sensitiviteit van een baksteen!
Blijkbaar hebben ze bij FoE de afgelopen maanden geen nieuws gekeken en volledig gemist dat de wereld van voor maart veranderd is.

Nieuws !!
Tipje van mij, stop met nieuws en ga besluitvormingen wereldwijd volgen.
De beïnvloedbare mens is ronduit gevaarlijk voor de mensheid.
 
Bovenaan