Wordt FoEbal uitgesteld net als het EK

Tja, voor de volksgezondheid zou FoE eigenlijk het aantal evenementen moeten verveelvoudigen. Er zijn nog steeds mensen die een RL kunnen handhaven naast dit spel! Voor je het weet gaan FoE spelers allemaal dingen in de echte wereld doen, bezoekjes, bbq's. Dus ik zeg meer evenementen, kunnen er ook wel 2 tegelijk in naam van de volksgezondheid!
 

DeletedUser13271

Guest
Beste Voske,

Je hebt helaas volledig het punt gemist.
Ik ben van mening dat het door laten gaan van een voetbal event gelijk staat aan het promoten van voetbalwedstrijden (lees: bijeenkomsten met onverantwoord veel personen). Er is nu geen EK omdat dit gezondheidsrisico's oplevert, laat FoE zich dan bij deze boodschap aansluiten en daarmee de ernst van de huidige situatie onderschrijven.
We leven nu in een tijd waarin iedereen rekening met elkaar dient te houden waarbij het nog lang zal duren totdat een vaccin het leven zoals we dat voorheen leefden weer mogelijk gaat maken. En zolang dat het geval is, dient iedere organisatie z'n maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen. Voor FoE zou dit moeten betekenen dat ze geen zaken promoten die niet langer bij de tijdsgeest passen.

Maar dat is wat ik er van vind... Uiteraard heb jij recht op jouw mening.
Maar dat je je buren met een leger kunt uitschakelen en beroven vind je geen probleem?
 
Bovenaan