Word Jumble 2023 - Discussietopic

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Confus.gif
Hier kunnen jullie weer alle vragen en opmerkingen kwijt over de Word Jumble 2023. Bedenk dat er geen antwoorden mogen worden gepost voordat de winnaars bekend zijn.

Heel veel plezier!

Word Jumble 2023 - Aankondiging & Opdracht
 
Als ik hier een bericht kan achterlaten dan heb ik toch een forumaccount? Waarom heb ik dan niet genoeg rechten voor de wedstrijd?
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Ik ga even voor jullie checken, dat klopt inderdaad niet.
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Ik ben ermee bezig en dank jullie voor het begrip. We moeten het topic openzetten en dat duurt even een moment helaas op deze zaterdagochtend. Ik wou ook dat het sneller kon :confused:
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Jullie kunnen het antwoord alvast even noteren en de wedstrijd blijft lopen tot en met 7 december en elke dag zal er 1 nieuwe opdracht komen. bewaar je antwoord en kom even later terug en dan zal het topic werken. Dit is heel vervelend, maar jullie kunnen tot en met 7 december jullie antwoorden inzenden. Klinkt raar natuurlijk, maar komt goed ;)
 
ik wou het naam zetten maar ik krijg dit te zien Je hebt onvoldoende rechten om hier topics te plaatsen
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Glups.gif
BELANGRIJKE MEDEDELING: Ik heb een fout gemaakt en de verkeerde afbeelding op dag 1 en 2 gepost. Kijk hier goed naar, want er is iets veranderd met de letter die je moet gebruiken voor het woord wat je na 7 dagen moet raden! De oplossing van het gehusselde woord is nog wel hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:

The Prophet

Nieuw lid
moet je voor iedere dag een aparte topic openen en het antwoord inzenden of is het één topic met het wword dat moet geraden worden met de bekomen letters op het einde van de wedstrijd?
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
moet je voor iedere dag een aparte topic openen en het antwoord inzenden of is het één topic met het wword dat moet geraden worden met de bekomen letters op het einde van de wedstrijd?
1 topic graag en gewoon elke dag erbij zetten of in 1x alle dagen opsturen
 
Bovenaan