Word Jumble 2023 - Discussietopic

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Het topic inzendingen zal vanaf elk moment worden gesloten en wij gaan hard aan de slag om alle antwoorden te controleren. We hebben veel inzendingen, dus geef ons even tijd dit te doen! We proberen dit weekend de winnaars online te hebben! Alvast allemaal heel erg bedankt voor jullie deelname :)
 

SonnyWeg

Actief lid
Hoe zit het met de uitbetaling van de sterren als je die als prijs krijgt? Worden die automatisch aan de eerste de beste wereld waar je inlogt toegevoegd, of krijg je een uitbetaalknop zodat je zelf de (hoofd)wereld uit kunt kiezen?
 

Beyzieee

Nieuw lid
Hoe zit het met de uitbetaling van de sterren als je die als prijs krijgt? Worden die automatisch aan de eerste de beste wereld waar je inlogt toegevoegd, of krijg je een uitbetaalknop zodat je zelf de (hoofd)wereld uit kunt kiezen?
Dit staat in de aankondiging:
Noot: * naar keuze op één speelwereld.
Dus denk dat we een berichtje krijgen met de vraag waar je het wilt.
 

L Cypherus90

Actief lid
Ik dacht dat we NEGEN opdrachten kregen ?
vandaag nog niets gezien ?
9 opdrachten voor een 7 letterwoord?
In de aankondiging staat zeer duidelijk dat het van 1 tot en met 7 december was.

Vanaf 01 december t/m 07 december 2023 posten wij dagelijks een afbeelding met een nieuwe Word Jumble op dit forum.

Ook nog uit de regels:
  1. Alle oplossingen moeten uiterlijk op 07 december 2023 om 23:59:59 uur verstuurd zijn. Hierna is de wedstrijd afgelopen en kan het subforum ieder moment worden gesloten.
En verder staat het op nog 2 plaatsen... Volgende keer wat beter lezen dan.
 

Rik60

Lid
Moest ik behalve het eindoordeel ook alle tussenliggende stappen posten? Zo ja, dan heb ik iets verkeerds gedaan, door alle tussenstappen weer te verwijderen ;-)
 

L Cypherus90

Actief lid
Is de uitslag al bekend?
Werd geschreven ze hopen het dit weekend te laten weten... Ze zullen het heus niet vergeten te posten.
Het topic inzendingen zal vanaf elk moment worden gesloten en wij gaan hard aan de slag om alle antwoorden te controleren. We hebben veel inzendingen, dus geef ons even tijd dit te doen! We proberen dit weekend de winnaars online te hebben! Alvast allemaal heel erg bedankt voor jullie deelname :)
 

SonnyWeg

Actief lid
Ik zie het nu ook. Ik bekijk uiteraard niet alle reacties in deze discussietopic en er zijn ook spelers die helemaal niet in de discussietopics kijken, maar alleen de aankondiging omdat ze daar alle info verwachten. Het was dus handiger geweest om het niet alleen in de discussietopic, maar ook in de aankondiging te zetten (tip voor de volgende keer).
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Was even goed kijken en controleren met heel veel deelnemers! De winnaars kunnen jullie zien op volgende topic: Word Jumble2023 - Winnaars

Bedenk dat jullie een ticket moeten aanmaken als jullie deel genomen hebben en niet bij de Winnaars behoren met aangave dat je de 20
Winter_event_icon_star_currency.png
wilt hebben en op welke spelwereld.

Aan de Winnaars van harte gefeliciteerd!
 
Bovenaan