Word Jumble 2023 - Discussietopic

Andre de Lange

Nieuw lid
Moest je nu per DAG de oplossing geven ?
Ik heb al vast de oplossingen van 1 2 en 3 december geplaatst, of mag je alleen het eindresultaat plaatsen ?
Biebs Als dat NIET goed is kun je dan mijn inzending verwijderen ?
 

Andre de Lange

Nieuw lid
Ik zie NU pas de antwoorden van gisteren verschijnen, ik zal mijn nieuwe antwoorden erbij plaatsen (inclusief de wijzigingen van de fout)
 
Ik had 2 topics gereageerd, 1 voor iedere dag, maar die 2e is verwijderd. Nu dus opnieuw. Aangezien het om 7 dagen gaat, zeven streepjes neergezet en nu het woord stap voor stap aan het invullen. Ik snap wel dat het makkelijker is zo, dan zie je als moderator alles in 1 bericht, dat is veel sneller dan alles achter elkaar nazoeken.
Leuke challenge! Heb er geen last van gehad dat het een trage start had omdat ik zaterdag weinig tijd had en als je op 7 december alle antwoorden geeft, je alsnog op tijd bent. Ben benieuwd!
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Zoals inderdaad aangegeven mag je het elke dag doen of in 1x. Gelieve wel graag in 1 topic die je aanmaakt in inzendingen :)
 

Atokirina

Actief lid
Voor de klik:
ulVZoP9.png

Na de klik:
e4uldqL.png

De wedstrijd loopt van 01 december 2023 tot en met 07 december 2023. Het forumdeel zal op 06 december om 23:59:59 uur worden gesloten

Kan het forumdeel iets langer dan 6 december opengehouden worden? Aangezien op 7 december het laatste woord pas verschijnt.
 
Laatst bewerkt:

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Voor de klik:
ulVZoP9.png

Na de klik:
e4uldqL.png



Kan het forumdeel iets langer dan 6 december opengehouden worden? Aangezien op 7 december het laatste woord pas verschijnt.
Discussietopic is nu in orde en de wedstrijd zal op 7 december eindigen om middernacht. De opdracht zal ook vroeg in de morgen worden gepost.
 
Bovenaan