Winter evenement 2019 discussie

DeletedUser10536

Guest
Moet je nog steeds diamanten betalen als je alle 9 rendieren hebt?
Of wordt het dan gratis?
 

DeletedUser10536

Guest
Dus zonder diamanten heb je eigenlijk helemaal niks aan de rendieren?
 

squirrel

Actief lid
Rendieren gewoon apart zien van event. Event is de treinen en de opdrachten en voor hen die willen, is er een extra mogelijkheid om met diamanten iets extra te kopen...
 

BPCastellano

Actief lid
Benieuwd
Moet je nog steeds diamanten betalen als je alle 9 rendieren hebt?
Of wordt het dan gratis?

Is alleen voor de topspelers weggelegd. Die krijgen de ene dia actie na de andere namelijk. Ik heb nog nooit een dia aanbieding gekregen van 100k dia voor 200 Euro. Scheef beleid.
 

Graecus 002

Actief lid

Dit is de beste deal die ik tot nu toe heb gehad, heb hem momenteel voor de (denk ik) bijna 8ste keer en ben er nog nooit op ingegaan. Ik weet niet hoe jij aan 100k voor 200 euro komt hoor...
 

BPCastellano

Actief lid
Ja verbaasd me niks. Grotere spelers worden hier gewoon bevoordeeld. Ik heb nu een 50% aanbieding maar ga mijn poot stijf houden tot ik ook een 100% aanbieding krijg.


Dit is de beste deal die ik tot nu toe heb gehad, heb hem momenteel voor de (denk ik) bijna 8ste keer en ben er nog nooit op ingegaan. Ik weet niet hoe jij aan 100k voor 200 euro komt hoor...

Dat krijgen alle topspelers. Roeltje, SH etc etc. En niet af en toe maar zeer vaak.

Je bent overigens gek dat je er niks meegedaan hebt. Als ik dat aanbod van jou gekregen had dan wist ik het wel.
 
hahahahaha, een speler die regelmatig dergelijke aanbiedingen koopt is in mijn ogen geen topspeler hoor, maar een pay-to-win speler, da's een heel andere categorie. Begrijp me niet verkeerd, ik ben een en al waardering voor hun financiële bijdragen die ervoor zorgen dat FoE blijft draaien, maar topspeler ...

het goeie nieuws is dat je ook best leuk kan spelen zonder dia te kopen, alleen moet je dan iets meer nadenken over de keuzes die je maakt
 

squirrel

Actief lid
Begint goed, maar 1 incident in de stad , geen antiek handelaar door mijn beginners tijdperk, dat gaat dagen kosten om die incidents te verzamelen , aan de andere kant scheelt het weer geld, normaal koop ik tijdens events wat diamanten om de developers te steunen, dat sla ik dit keer maar over als ze met missies komen waar ik geen enkele invloed op kan hebben. Ik log meermaals per dag in, weet eigenlijk niet of er in loop van dag nog incidenten bij komen, nooit opgelet, zal wel niet met mijn geluk , volgens mij elke dag altijd wel 1 incident gezien maar begin zelfs te twijfelen ? Waarom missies die niet volledig uitvoerbaar zijn eigenlijk?? Een OF missie geeft je een keuze, dit is geen keuze, jammer en snap hun bedoeling erachter ook niet, iemand idee?

Nog erger, nu log ik weer in, is die ene zelfs verdwenen dacht dat ze uren bleven staan, daar gaat dus mijn vooruitwerk idee , txs inno

Idd, Quest 5, kan niet verder stomen door afhankelijkheid van inno incidenten...... Txs guys
 
Laatst bewerkt:
Goede start, sjonge. Ga ik ff naar andere wereld, kom weer terug en hup .... al mijn vorderingen in het evenemet verdwenen. Moet ik opnieuw vooraan beginnen met alle muntjes en voorraaden al geind. Lekker dan! Support ticket is aangemaakt
 

DeletedUser13624

Guest
Begint goed, maar 1 incident in de stad , geen antiek handelaar door mijn beginners tijdperk, dat gaat dagen kosten om die incidents te verzamelen , aan de andere kant scheelt het weer geld, normaal koop ik tijdens events wat diamanten om de developers te steunen, dat sla ik dit keer maar over als ze met missies komen waar ik geen enkele invloed op kan hebben. Ik log meermaals per dag in, weet eigenlijk niet of er in loop van dag nog incidenten bij komen, nooit opgelet, zal wel niet met mijn geluk , volgens mij elke dag altijd wel 1 incident gezien maar begin zelfs te twijfelen ? Waarom missies die niet volledig uitvoerbaar zijn eigenlijk?? Een OF missie geeft je een keuze, dit is geen keuze, jammer en snap hun bedoeling erachter ook niet, iemand idee?

Nog erger, nu log ik weer in, is die ene zelfs verdwenen dacht dat ze uren bleven staan, daar gaat dus mijn vooruitwerk idee , txs inno

Idd, Quest 5, kan niet verder stomen door afhankelijkheid van inno incidenten...... Txs guys

Een incident blijft 24 uur bewaard. Je krijgt zo ongeveer ~12 incidenten per dag, die uiteraard allemaal op verschillende tijdstippen verschijnen. Je hebt trouwens nog 31 dagen voor de volledige quest lijn dus die beetje vertraging die je nu oploopt haal je vanzelf weer in.
 

Tigertjheu

Actief lid
Dikke boelshit, heb je alle rendieren moet je nog 3k dia betalen.. en dan is het 't ook nog niet eens waard!
Geef ze dan ook gewoon niet maar laat de spelers die er 3k voor willen betalen het gewoon kopen..
 

BPCastellano

Actief lid
hahahahaha, een speler die regelmatig dergelijke aanbiedingen koopt is in mijn ogen geen topspeler hoor, maar een pay-to-win speler, da's een heel andere categorie. Begrijp me niet verkeerd, ik ben een en al waardering voor hun financiële bijdragen die ervoor zorgen dat FoE blijft draaien, maar topspeler ...

het goeie nieuws is dat je ook best leuk kan spelen zonder dia te kopen, alleen moet je dan iets meer nadenken over de keuzes die je maakt

Dat is zeker waar. Sommigen kopen al het succes. En dan lopen blairen dat ze de beste zijn lol.
 

DeletedUser13624

Guest
Dikke boelshit, heb je alle rendieren moet je nog 3k dia betalen.. en dan is het 't ook nog niet eens waard!
Geef ze dan ook gewoon niet maar laat de spelers die er 3k voor willen betalen het gewoon kopen..

Het is optioneel, zie het dus als een extra voor die willen betalen. Je hebt het niet nodig om van het evenement te genieten.
 
Bovenaan