Verkoop diamant gebouwen.

Wil je bij de verkoop van diamant / evenement gebouwen een aantal diamanten terug krijgen?

  • Ja

    Stemmen: 21 75,0%
  • Nee

    Stemmen: 7 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    28
  • Enquête gesloten .

DeletedUser6877

Guest
Opdrachten voor de herhalingsmissies krijg je zeer veel dia van. Nog meer als je Chateau een behoorlijk nivo heeft. 100 of 200 dia voor een provincie vind ik niet minimaal. Het duurt een tijdje, maar ja geduld is een vereiste voor foe.

Idee is niet goed onderbouwd en is niet goed gepresenteerd, dus een poll zou echt waardeloos zijn. Nogmaals bedenk goed waaraan je je dia spendeert, dan heb je dit soort problemen ook niet.
 

DeletedUser

Guest
Opdrachten voor de herhalingsmissies krijg je zeer veel dia van. Nog meer als je Chateau een behoorlijk nivo heeft. 100 of 200 dia voor een provincie vind ik niet minimaal. Het duurt een tijdje, maar ja geduld is een vereiste voor foe

Of jij zit er naast, of een Community Manager zit er naast. Die heeft hier op het forum namelijk heel duidelijk gemeld dat je in iedere herhalingsmissie slechts 1x diamanten kan winnen en dat de kans daar op bovendien zeer klein is. Dat is iets heel anders dan "zeer veel dia" en ik gok er toch op dat de kans vele malen groter is dat jij niet weet waar je het over hebt dan hij.

Idee is niet goed onderbouwd en is niet goed gepresenteerd, dus een poll zou echt waardeloos zijn. Nogmaals bedenk goed waaraan je je dia spendeert, dan heb je dit soort problemen ook niet.

Idee is goed onderbouwd en prima gepresenteerd. Is dit nu omdat hij tegen jouw vorige idee was? o_O
 

DeletedUser6867

Guest
Opdrachten voor de herhalingsmissies krijg je zeer veel dia van. Nog meer als je Chateau een behoorlijk nivo heeft. 100 of 200 dia voor een provincie vind ik niet minimaal. Het duurt een tijdje, maar ja geduld is een vereiste voor foe.

Idee is niet goed onderbouwd en is niet goed gepresenteerd, dus een poll zou echt waardeloos zijn. Nogmaals bedenk goed waaraan je je dia spendeert, dan heb je dit soort problemen ook niet.


Diamanten is voor mij geen probleem ik gebruik immers elke dag de 5 dia alles inn knop dat kost per week 35 en per maand zo'n 150 diamanten gemiddeld maar daar hoor je mij niet over klagen.
Ik vind het persoonlijk gewoon zonde dat we er niks voor terug krijgen en denk persoonlijk dat meer mensen het op zich niet erg vinden als ze wat terug krijgen van hun investering.
Zoals ik al zei zal elk idee voor en tegenstanders en de kans dat het er doen heen komt en als nog door de ontwikkelaars word goed gekeurd zal een vraag blijven maar als je het niet probeert dan weet je het nooit :)
Het idee staat er en hoop dat er een poll op komt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb enkele off-topic berichten verwijderd.

Ook heb ik een poll gezet op dit idee gezet.

Persoonlijk vind ik het niet zo'n goed idee. Iedereen krijgt nu extra spullen van GE, dat lijkt me al genoeg vooruitgang sinds vóór GE. Maar we gaan zien hoe de rest daar over denkt. Succes!
 

DeletedUser6867

Guest
Ik heb enkele off-topic berichten verwijderd.

Ook heb ik een poll gezet op dit idee gezet.

Persoonlijk vind ik het niet zo'n goed idee. Iedereen krijgt nu extra spullen van GE, dat lijkt me al genoeg vooruitgang sinds vóór GE. Maar we gaan zien hoe de rest daar over denkt. Succes!

Dank je :)
 

DeletedUser5889

Guest
Nog 11 dagen te gaan. Ook deze even omhoog gezet.
Thanks, dan bij deze even tegengestemd :p
Van mij hoeft geen enkel gebouw iets terug te geven als je het afbreekt; dat geldt niet alleen voor dia-gebouwen. Het heeft zijn waarde gehad doordat het in je stad stond. Als het goedkoper moet, dan kun je net zo goed de aanschafprijs van het gebouw verlagen.
Dat je iets zou krijgen voor evenements en GE gebouwen waarvoor je niets betaald hebt, dat vind ik alleen maar raar.
 

DeletedUser5986

Guest
Ik ben voor:D
we moeten toch leren te recyclen:p
Dus idd wat diamanten retour:confused:...of (en dan horen event gebouwen erook bij:eek:) omrekenen naar munten/voorraden of evt medailles of goederen die dat gebouw waard zou zijn (en daar 10% of 25% of 33% van.;)
 

DeletedUser10433

Guest
Jottem dit is een geweldig idee, bro's.:D Nu hopen dat ze het doorvoeren,
zal geweldig zijn. Maakt tenminste dat idee om spul uit je inventaris te
dumpen nog een beetje nuttig.
Hey bro's het idee heeft zelfs een overtuigende meerderheid gehaald. Kon
ook niet anders, is een top idee. Misschien levert het nog doekoe op ook,
omdat meer mensen geld gaan uitgeven. Als een idee zo'n grote meerderheid
heeft, kunnen ze het niet negeren.:D
 

DeletedUser1072

Guest
Hey bro's het idee heeft zelfs een overtuigende meerderheid gehaald. Kon
ook niet anders, is een top idee. Misschien levert het nog doekoe op ook,
omdat meer mensen geld gaan uitgeven. Als een idee zo'n grote meerderheid
heeft, kunnen ze het niet negeren.:D

75% voor is het minimum ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit idee is inderdaad goedgekeurd. Het idee zal doorgegeven worden. Morgen archiveer ik dit topic.
 

DeletedUser4100

Guest
Sorry jongens maar dit is al vaker besproken en is een afgewezen idee.

Dit idee heeft eerlijk een meerderheid van 75% gehaald, als het idee niet insteming
te brengen is, had het niet gewoon bij de lijst horen te staan van ideeën & suggesties
die niet voorgesteld kunnen worden? Zal heel wat bespaart hebben.:cool: of heb je dit
als respons gekregen bij Inno?
 

DeletedUser

Guest
Sorry jongens maar dit is al vaker besproken en is een afgewezen idee.

Zou kunnen, maar bij het herfst evenement krijgen we straks een kit om evenementsgebouwen terug in je inventaris te plaatsen. Die is ook al vaker afgewezen. Bovendien hebben jullie zelf al eens aangegeven dat ook meespeelt hoe vaak een idee aangedragen wordt, dus doorgeven maar lijkt mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ook afgewezen ideeën kunnen uiteindelijk geïmplementeerd worden, het is echter vaak zo dat het ontwikkelteam er al van op de hoogte is en mochten ze besluiten dat ze het willen invoeren, dan zal dat gebeuren, doorgeven is hiermee zinloos. Er is al discussie geweest over dit onderwerp en besloten dat het voorlopig niet zal komen. Het is mogelijk dat die discussie over een tijdje weer gevoerd gaat worden met eventueel een ander resultaat, maar de tijd is daar nu nog niet rijp voor.
 

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dan wel dat dit niet direct bekend gemaakt wordt. Dit idee staat er nu al 14 dagen. Discussie geweest, poll op gezet en mensen hebben gestemd. Allemaal voor niets dus. :(
 
Bovenaan