Verbeterpunten GvG

Wat zou jij graag anders zien in GvG?

  • 1. Alle sectors als landingszone markeren.

    Stemmen: 8 32,0%
  • 2. Her-inzetbaar maken van legers.

    Stemmen: 1 4,0%
  • 3. Bezet houden van sectoren tegengaan.

    Stemmen: 14 56,0%
  • 4. Kostbaarder maken van eindeloos belegeringen zetten.

    Stemmen: 5 20,0%
  • 5. Introduceer boobytraps.

    Stemmen: 3 12,0%
  • 6. Om de week GvG verversen

    Stemmen: 3 12,0%
  • 20. geen van bovenstaande vind ik een goed idee

    Stemmen: 8 32,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Enquête gesloten .

DeletedUser6877

Guest
Branch speelt niet vals hij levert diensten aan tegen betaling. Het is een eigen keus of je daar al dan niet gebruik van maakt. Net zoals dat geldt voor het zetten van een "nep" belegering. Door hier de hele dag op het forum te zitten en je ongefundeerde meningen te spuien, het is hoog tijd dat foe hier iets aan gaat doen, ga je in ieder geval niet de torens winnen. Kijk dat is een feit en niet eens kansberekening nodig ;)

Ik vecht niet alleen op GvG maar ook met mijn buren. De meeste daarvan moet ik handmatig aanvallen. Maar inderdaad ik heb redelijk wat ervaring met GvG gevechten. En ja dan kom je zo het een en ander te weten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Branch speelt niet vals hij levert diensten aan tegen betaling.

Branch doet aan spelbederf en dat is nog altijd een vorm van valsspelen.

Het is een eigen keus of je daar al dan niet gebruik van maakt.

Als ik jou ergens op een onbewoond eiland drop, is het dan jouw eigen keus daar te blijven als je toch niet weg kan? o_O

Ik vecht niet alleen op GvG maar ook met mijn buren. De meeste daarvan moet ik handmatig aanvallen. Maar inderdaad ik heb redelijk wat ervaring met GvG gevechten. En ja dan kom je zo het een en ander te weten.

Hoeveel gevechten had je daar nu voor nodig? Wat leer je nu zoal van vechten tegen buren die altijd dezelfde verdediging hebben staan, anders dan dat het verstandig is om bij te houden wat er staat zodat het makkelijker wordt? Had je je ingelezen voorddat je begon? Met anderen er over gepraat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er zijn in dit topic een aantal ideeën langsgekomen. Als Floydfan hier nog een reactie op wil geven dan zal ik op zijn verzoek polls zetten op de ideeën die hij wil. Mocht er geen reactie komen dan zal ik alle ideeën die hieronder staan in een poll zetten. Alle ideeën met uitleg zijn in het topic (op chronologische volgorde) terug te vinden.

1: Alles als landingszone markeren. (Floydfan)
2: Introductie duurzaamheid investeringen: her-inzetbaar maken van legers. (Floydfan)
3: Bezet houden van sectoren tegengaan. (Floydfan)
4: Het kostbaarder maken van het eindeloos belegeringslegers plaatsen. (Floydfan)
5: Introduceer het fenomeen boobytrap. (Floydfan)
6: Om de week GvG verversen. (Drakenridder)
7: Niet onbeperkt gildes aanmaken en ontbinden. (MvHs)
8: Bij vrijgeven kosten van volgende siege niet laten zakken. (Gerdo232)
9: Vrijgeven van sectoren niet langer toestaan (MrBranch)
10: Belegeringslegers niet meer kunnen verwijderen. (MrBranch)
11: Vrijgegeven sectors bescherming geven. (Ihavenoname)
12: Vrijgeven van sectoren na veroveren x uur/dagen niet toestaan. (Sl8yer)
13: Na zetten siege verplicht binnen 24 uur de sector veroverd hebben. (Sl8yer)
 

DeletedUser

Guest
Punt 6 is al eerder aan de orde geweest. Volgens mij was toen de reactie dat het technisch niet mogelijk of haalbaar was. Daarnaast duurt het wel langer dan een week voor de kaart van een tijdperk vol staat. Bovendien heeft het een enorme impact op de gilderanglijst en zal daarom dus wel op veel tegenstand stuiten.
 

DeletedUser

Guest
Technische haalbaarheid verandert natuurlijk tegenwoordig. Niet dat ik zeg dat het nu wel kan, ik zeg alleen dat ik het niet weet.
Daarnaast heb je wel gelijk hebt dat het langer dan een week duurt voor een kaart volstaat, en GvG een heel ander karakter zal krijgen.
 
Een week is ook wel wat kort door de bocht ja, maar iedere 2 maanden een reset bijvoorbeeld, en dan iedere week een ander tijdperk zou wel een goeie optie zijn
 

DeletedUser

Guest
Met 12 TP's in GvG zou het dus om de 12 weken worden? Klinkt beter dan elke week. Alleen zal er over het algemeen waarschijnlijk die laatste week weinig gebeuren omdat het een week later toch allemaal weg is.
 

DeletedUser

Guest
Blijft overeind staan dat het nogal een impact op de gildenranglijst heeft. Nou boeit mij dat niet echt, maar er zullen er zat zijn die menen dat het spel daardoor kapot gaat.
 

DeletedUser

Guest
Dan hebben ze hier de mogelijkheid om tegen het idee te stemmen :)
 

DeletedUser

Guest
Beetje zonde als door een klein gedeelte er van een heel idee om zeep geholpen wordt. Uiteindelijk bepaalt de indiener van het idee waar de poll over zou gaan. Dat lijkt mij in deze situatie ook zonde.

Waarom niet gewoon dit hele lijstje zonder poll naar de ontwerpers sturen? Laten die maar uitmaken of ze er iets mee kunnen.
 

DeletedUser

Guest
En mocht de topicstarter niet meer reageren dan mag ik alsnog een poll plaatsen, ook dat staat in de regels. Okee, ik ga hier breder dan de topicstarter aangaf, maar dat is op basis van de ontvangen feedback.

Ik zal hier meerdere opties geven. Je kunt dus elk idee apart wel of niet goed vinden. Het is niet zo dat ze allemaal tegelijk wel of niet goed bevonden worden.
 

DeletedUser

Guest
En mocht de topicstarter niet meer reageren dan mag ik alsnog een poll plaatsen, ook dat staat in de regels. Okee, ik ga hier breder dan de topicstarter aangaf, maar dat is op basis van de ontvangen feedback.

Ik zal hier meerdere opties geven. Je kunt dus elk idee apart wel of niet goed vinden. Het is niet zo dat ze allemaal tegelijk wel of niet goed bevonden worden.


Klopt, maar als hij wel reageert bepaalt hij. Punt is, waarom zou je moeilijk doen? We willen allemaal dat er iets aan gedaan wordt. Wat precies verschillen de meningen over, dus leg gewoon alles voor aan de ontwerpers. Een poll met zo veel keuzes, wordt toch een chaos. Hoe vaak mag je dan stemmen? Mag je onderdelen voor stemmen en andere tegen? Kan de forumsoftware dat aan?
 

DeletedUser

Guest
Er kunnen maximaal 10 antwoorden in een poll gezet worden. Het zullen dus 2 polls met 6 en 7 ideeën worden.
Uitgaande van 6:
Er zijn dan 7 keuzemogelijkheden. Idee 1-6 en 'geen van allen'
Iedereen kan op meerdere keuzemogelijkheden stemmen. Breng jij je stem uit vóór idee 1-3 dan is dat automatisch een tegenstem bij idee 4-6.
 

DeletedUser3120

Guest
Hi Sl8yer,

Ik snap je vrees, maar ik denk dat het idee van Murdocku haalbaar is en toch nog redelijk overzichtelijk blijft. Ik vind het het proberen waard. Want ik zal niet voor elk idee stemmen en om nu 13 verschillende polls te openen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hier bij deze een poll geplaatst. Je kunt meerdere opties aanvinken, vink alle opties aan die jij goed vindt! Vind je ze geen van allen goed, geef dan aan '20. geen van bovenstaande vind ik een goed idee'.

De ideeën zijn allemaal terug te vinden in dit topic, een korte samenvatting per punt vind je in de openingspost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6877

Guest
optie 20, omdat ze echt geen van allen gvg verbeteren of iets doen tegen sloopgildes. Geldt ook voor deel 2
 

DeletedUser5789

Guest
Ik mis bij de ideeen een plan om gvg beter speelbaar te maken( bedoel de dagelijkse puinhoop rond de dagtelling en veelvuldige crashes bij grote hoeveelheid gevechten). De rest van de ideeen is naar mijn inzien in het leven geroepen om lekker makkelijk je behaalde sectoren te behouden.
Vandaar 2x nee
 
Bovenaan