Spelversie 1.111 (5 oktober 2017)

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
newlogo1.png

Koningen en Koninginnen,
Heersers en Heerseressen,


Op 5 oktober zullen we spelversie 1.111 installeren op onze werelden. De update kan ervoor zorgen dat de werelden en/of hoofdpagina voor korte tijd onbereikbaar zijn.

Verbeteringen


  • Het openen van he missie overzicht terwijl je in het bouwmenu zat, sloot het bouwmenu. Je kan nu de missies weer bekijken zonder uit het bouwmenu gegooid te worden.
  • We hebben verschillende teksten en hints in het spel verbeterd.
  • Bij het versturen van het schip was het niet altijd duidelijk of een bemanningslid een positief of negatief effect had. We hebben dit verbeterd door een groene kleur toe te voegen voor positieve effecten, en een rode kleur voor negatieve effecten.
  • We hebben nieuwe prestaties toegevoegd voor de vriendentaveerne en gilde-expeditie!

achievement_icons_you_call_that_archaeology.png

Noem je dit archeologie?
Deze prestatie toont anderen hoeveel ontmoetingen in de gilde-expeditie je hebt voltooid door te vechten.

achievement_icons_he_chose_wisely.png

Hij koos.... wijselijk.
Deze prestatie toont anderen hoeveel ontmoetingen in de gilde-expeditie je hebt voltooid door te onderhandelen.

achievement_icons_x_marks_the_spot.png

Het doel is aangekruist!
Verzamel normale relieken voor deze prestatie.

achievement_icons_throw_me_the_idol.png

Gooi me het idool!
Verzamel bijzondere relieken voor deze prestatie.

achievement_icons_it_belongs_in_a_museum.png

Dit hoort in een museum!
Verzamel zeldzame relieken voor deze prestatie.

achievement_icons_dont_call_me_junior.png

Noem me geen junior!
Voltooi meerdere levels van de gilde-expeditie.

achievement_icons_very_dangerous_i_go_first.png

Erg lastig... Ik ga eerst.
Je kan deze prestatie alleen krijgen door de hoogste moeilijkheidsgraad van de gilde-expeditie te voltooien!

achievement_icons_innkeeper.png

Herbergier
Om deze prestatie vrij te spelen moet je stoelen hebben in jouw vriendentaveerne!

achievement_icons_silver_collector.png

Zilververzamelaar
Verzamel taveernezilver voor deze prestatie

achievement_icons_one_of_many_faces.png

Een uit meerdere
Ga zitten in taveernes van jouw vrienden voor deze prestatie.

achievement_icons_up_it_goes.png

Het gaat omhoog
Activeer bonussen in jouw vriendentaveerne voor deze prestatie.

Verholpen fouten


  • Het was niet mogelijk om de tijgerrots op te knappen. Dit is nu opgelost.
  • Het verbeteren van bemanningsleden uit de oceanische toekomst vereiste soms arctische goederen. Je zal nu altijd goederen uit de oceanische toekomst nodig hebben.
  • Er was een probleem waarbij de vergiftigingsvaardigheid gevechten deed vastlopen. Dat zou nu niet meer moeten gebeuren.
  • De beschrijving van sommige grootse gebouwen zoals de sterrenwacht en reliekentempel gaf aan dat je blauwdrukken kon ontvangen door te helpen, deze beschrijving is nu aangepast.
  • De voortgang van de missievereiste "Voltooi een andere missie" werd soms niet goed aangegeven. Dit zou nu duidelijker moeten zijn.

In de tussentijd werkt ons ontwikkelteam aan het Halloween evenement en verbeteringen aan het berichtensysteem. Bekijk onze Beta om op de hoogte te blijven!


Bedankt voor het spelen! Discussiëren over deze spelversie kan in het openbare discussietopic.

Met vriendelijke groet,
Het Forge of Empires Team
 
Bovenaan