Discussietopic 1.111

Er zou wel iets meer aandacht aan de vertaling besteed mogen worden. Tijgerhol? Ik ken alleen een tijgegerrots. En ik vermoed dat de "hij koos ... wijselijk" geen prestatie voor vechten is maar voor onderhandelen. Oh, en op het engelse forum staat het Mahatma Gandhi historische event al weer even aangekondigd, dat zou de 5e beginnen, neem aan dat dat hier ook komt?
 

DeletedUser5986

Guest
Noem je dit archeologie?
Deze prestatie toont anderen hoeveel ontmoetingen in de gilde-expeditie je hebt voltooid door te vechten.


Hij koos.... wijselijk.
Deze prestatie toont anderen hoeveel ontmoetingen in de gilde-expeditie je hebt voltooid door te vechten.

deze zin dezelfde, waarschijnlijk is de een handelen en de ander vechten... maar welke??:confused:

btw very corny:eek:...om indiana jones teksten te gebruikeno_O.
 

DeletedUser11091

Guest
Wanneer kunnen we the kraken verwachten of wordt daar geen uitspraak over gedaan ? Op beta staat die al begreep ik.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer kunnen we the kraken verwachten of wordt daar geen uitspraak over gedaan ? Op beta staat die al begreep ik.

Ja en op de beta is ook Oceanisch deel 4 begonnen waar hij dus deel van uitmaakt. Wanneer denk je dan dat je hem kan verwachten?:rolleyes:
 

DeletedUser11091

Guest
Ja en op de beta is ook Oceanisch deel 4 begonnen waar hij dus deel van uitmaakt. Wanneer denk je dan dat je hem kan verwachten?:rolleyes:
Ja dat was dus mijn vraag ;-) wanneer en of dat dan te samen valt met OT level 4 maakt verder niet uit toch gaat mij om een tijds indicatie ;-)
 

DeletedUser

Guest
Ja dat was dus mijn vraag ;-) wanneer en of dat dan te samen valt met OT level 4 maakt verder niet uit toch gaat mij om een tijds indicatie ;-)

Het valt samen met OT 4 want de Kraken maakt daar deel van uit en wanneer OT 4 komt zal je kunnen lezen in de aankondiging.
 

DeletedUser10934

Guest
Send een bericht, heal a point? Wat is hier gebeurd? Missies is ook nog steeds geen Nederlands.
 
Bovenaan