Besloten spel [speeltopic] Vampieren van wakkerdam(wvw)

DeletedUser

Guest
Hmmm, jammer dag weet ik eigenlijk niet en alleen maar het welpje eruit. Eens kijken wie ik vanavond ga lynchen, topic is trouwens stil, zijn de wolfjes ook stil? Als dat zo is hebben we een probleem want dan word het moeilijk om de wolfjes te vinden.
 

DeletedUser78

Guest
@Lord Wolf, Ik heb het heel erg druk, en heel veel mensen zijn inactief en sturen hun lynchen niet.
Of er moeten heel veel vervangers komen voor de mensen die inactief zijn, of KingMike moet het potje overnemen en hope dat het wel weer gaat lopen, of we moeten dit potje stoppen.
 

DeletedUser

Guest
Dus momenteel wordt dit even stilgelegd of moeten we voor vanavond gewoon stemmen?
 

DeletedUser

Guest
Ik denk even stilgelegd want de resultaten van de vorige twee avonden staan er nog niet op
 

DeletedUser

Guest
@loena-meya: Oke bedankt voor het reageren. Was niet lullig bedoeld :)
 

DeletedUser78

Guest
was ook niet lullig opgevat ;)
maar ik denk idd dat het beste is als het spel even stil word gelegt.
dan kan ik dit weekend proberen de verhalen van de vorige 2 avonde te plaatsen en dan (hopelijk) kan het spel weer verder gaan.
@Love, Ja maar wie?
dit zijn degene die (op dit moment zonder de uitslag van de vorige avonden) mee doen maar ik moet even kijken wie actief is en wie niet:
1. HalloNL

2. xxIprosemmieeexx

3. Lord Wolf

4. KingOfOn

9 wardos

12 discosmurf

18 DonFrank

20. Skoopy
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser665

Guest
was ook niet lullig opgevat ;)
maar ik denk idd dat het beste is als het spel even stil word gelegt.
dan kan ik dit weekend proberen de verhalen van de vorige 2 avonde te plaatsen en dan (hopelijk) kan het spel weer verder gaan.
@Love, Ja maar wie?
dit zijn degene die (op dit moment zonder de uitslag van de vorige avonden) mee doen maar ik moet even kijken wie actief is en wie niet:
1. HalloNL

2. xxIprosemmieeexx

3. Lord Wolf

4. KingOfOn

9 wardos

10 MrCodex

12 discosmurf

15marcoknight.

16 frobje

18 DonFrank

20. Skoopy

rondom getallen generator. geef ze een getal... en dan kijken welke ik word
 

DeletedUser78

Guest
oww sorry wist niet dat je op de lijst als marconight stond ;$
zal het even aanpassen ;)
 

DeletedUser

Guest
Mr.Codex en frobje zijn ook al dood. Daar heb ik nog een prachtig verhaal voor geschreven
smooch.gif
 

DeletedUser93

Guest
Maar mike is ook heel erg goed in het shrvijven van verhalen in tegenstellingt tot mijzelf ik schrijf bagger.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb mijn lynch voor gister ook niet ingestuurd omdat ik de resultaten te laat vond komen. Ik bedoel maar nu lopen we eigenlijk 3 avonden achter...
 
Bovenaan