Besloten spel [speeltopic] Vampieren van wakkerdam(wvw)

DeletedUser93

Guest
Asheraliu, nu weten ze al dat ik burger ben dus echt eeen superfaal.
 

DeletedUser

Guest
hmmmg faal
dat had ik niet gezien
mike moet een nieuwe BM aanwijzen en die stemt dan

Mijn lynch staat er niet tussen terwijl ik die toch echt ingestuurd heb
Naar Loena want stond hier in topic dat dat moest
 

DeletedUser78

Guest
Lynch van HalloNL:
Marco voor lynch
(dus ik neem aan dat hij Ariana bedoelde?)
 

DeletedUser

Guest
Sorry voor inactiviteit :( Had tussen me werk en training even 15 minuten om te eten en kon dus snel ff lynch insturen, maar had geen tijd voor meer. Morgen zal ik wat vaker proberen te reageren ;)
 

DeletedUser

Guest
Mike keek naar de pijl in zijn lijf... en lachte. Hij lachte zo luid als iemand maar lachen kon. 'Dwaas die je bent. Dacht je echt dat ik, de opperziener van Wakkerdam, mijn eigen dood niet heb kunnen voorspellen?' Met een glimlach trok hij de pijl uit zijn shirt, en haalde een zandzak onder zijn shirt uit. Zijn allom bekende dikke buik was plotseling verdwenen.

'Dit bewijst weer hoeveel vertrouwen er op deze wereld is. Maar terwijl jij lekker gelyncht gaat worden Araluen, vertrek ik naar Rennés. Henk (HalloNL) zal vanaf nu over jullie zieltjes waken. Ik hoop voor jullie dat hij geen vampier is, want anders hebben hebben jullie een probleem dat nog groter is dan mijn zienerskennis. Vaarwel.' En met deze laatste woorden klom Mike in het zadel van zijn paard, om vervolgens na een tijdje uit het zicht te verdwijnen.
 

DeletedUser

Guest
Dit betekent dus dat hallonl een goedje is... of juist niet en hij speelt een gemeen spelletje net ons zelfs in zijn dood... hmmmm... wat zal het worden morgen...
 

DeletedUser

Guest
De ziener eruit is natuurlijk nooit goed maar ik weet niet zeker of we HalloNL nu wel kunnen vertrouwen, denk het wel aangezien het de ziener is :D. Maar je kunt niemand in dit spel vertrouwen dus ik blijf voorzichtig.
 

DeletedUser

Guest
Denk idd dat hallo gezien is en wel vertrouwd is momenteel. Als het zo blijft ga ik vanavond maar weer random
 

DeletedUser78

Guest
Doordat Ash aankomende 2 weken minder tijd heeft, en ik ook druk ben met leren, zal ik het verhaal van vandaag verplaatsen naar of morgen ochtend(vroeg rond 6, 7 uur) of `s middags rond een uur of 3.. Als jullie het hier niet mee eens zijn zal ik kijken of ik het vanavond nog even snel kan regelen. Maar, dat weet ik niet zeker!
 

DeletedUser78

Guest
Ja dat mag, omdat ik ook laat ben (druk druk en nog eens druk(met school))
iedereen die nog geen lynch heeft in gestuurd kan dat nu nog doen tot en met morgen 15.00! dan ben ik net uit school, maar anders laat ik jullie te lang wachten..
 

DeletedUser

Guest
Ik merk dat ik echt te inactief ben voor dit soort dingen.
De volgende keer doe ik niet meer mee denk ik. ;)
Ik zal nog mijn lynch insturen.
 

DeletedUser

Guest
ik kan eventueel wel helpen met het verhaal, mocht dat nodig zijn Loena
smooch.gif
 
Bovenaan