Besloten spel [speeltopic] Vampieren van wakkerdam(wvw)

DeletedUser78

Guest
Als je zou willen, en tijd ervoor hebt, graag! <3
ik stuur zo meteen wel even de lynchen door die ik tot nu toe heb. (want je bent toch uit het spel xd)
 

DeletedUser

Guest
is goed
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
moeten we voor 21:00 vandaag nog een stem insturen eigenlijk? van gister stond de deadline op 17:00 uur vandaag dus ik weet niet of dat te snel is ofzo...
 

DeletedUser

Guest
Ik stem nu alweer voor vanavond want m'n pc is kapot en kan heel even snel ergens anders reageren.
Ga gewoon weer random btw
 

DeletedUser78

Guest
@Discosmurf, die deadline van 17.00 was voor de lynchen van gisteren (voor de gene die nog niet hadden in gestuurd.)
Vandaag zijn er gewoon weer inzendingen voor vandaag en ook gewoon weer deadline om 21.00
 

DeletedUser

Guest
Krijgen we voor die tijd dan ook te zien wie er gelynched is is wel makkelijk voor het stemmen.
Plus aan de stemmen kunnen we misschien vampieren herkennen
 

DeletedUser78

Guest
Dat ligt helemaal aan KingMike. Hij gaat me helpen met de verhalen omdat ik weining tijd heb(morge geschiedenis toets)
Maar als het goed is, komt het verhaal ong tussen 20.00 en 20.30 (als mike het red)
 

DeletedUser

Guest
Dat ligt helemaal aan KingMike. Hij gaat me helpen met de verhalen omdat ik weining tijd heb(morge geschiedenis toets)
Maar als het goed is, komt het verhaal ong tussen 20.00 en 20.30 (als mike het red)

Dat red ik niet ik moet in een kwartiertje weg en ben pas rond half elf weer thuis
 

DeletedUser

Guest
misschien wel handig iedereen iets langer de tijd te geven dan tot 9 uur, omdat niemand op dit moment weet wie er uit is
 

DeletedUser78

Guest
Hmm.. daar heb je een punt. Ik verleng hem tot 22.00 maar dat is max!
 

DeletedUser78

Guest
Lord wolf bedoelde die van gisteren. Sorry mensen maar ik heb voorlopig echt minder/geen tijd voor dit. Daarom duurt het allemaal wat langer.
(hopen maar dat ash snel haar laptop weer terug krijgt..)
 

DeletedUser78

Guest
Lynch en Lunch..
Het dorpje Wakkerdam was nog steeds in de rouw wegens het vertrek van de voormalige burgemeester. Iedere bewoner was naar het dorpsplein voor het stadshuis gekomen om te rouwen en om degene te vervloeken die de voormalige burgemeester in twijfel had getrokken.

Heer Henk, de nieuwgekozen burgemeester van Wakkerdam, betrad het balkon van het gemeentehuis. Bedroeft keek hij neer op de mensenmassa die zich op het plein had verzameld. ‘Beste mensen!’ Riep hij over het plein. ‘Ik weet dat velen van jullie nog in de rouw zijn wegens het verlies van onze burgemeester en onze stadsgenoten die door vampiers te grazen zijn genomen. We moeten echter verder kijken. Er zijn nog steeds vampiers onder ons! En die vampiers moeten terechtgesteld worden!’
Hij was nauwelijks uitgesproken, toen er nog een stem over het plein schalde. ‘Waar is Codex?’ Riep Iprosemmie tegen de menigte. ‘Ja! Waar is Codex.’ Riepen LordWolf en KingofOn Iprosemmie na. Al gauw riep de hele mensenmassa: ‘Waar is Codex! Waar is Codex!’
‘Codex is dus niet gekomen om te rouwen?’ Riep Henk tegen de rest van de mensenmassa. ‘Misschien moeten we eens kijken waar hij is. Straks blijkt hij nog het slachtoffer van een vampier te zijn.’

Al gauw was de hele mensenstoet, met Henk voorop, op weg naar het huis van Codex. Eenmaal daar aangekomen klopte Henk op de deur. Er werd echter niet opengedaan. Na even gewacht te hebben gaf hij het bevel om de deur in te beuken.
Eenmaal binnen troffen ze Codex aan, die net wat exotische goedjes in een pan gooide. Geschokken keek hij om. ‘Wat doen jullie in mijn huis!’ Brulde hij naar de rest. ‘Jullie hebben geen recht om zomaar…’ Verder kwam hij echter niet. Verward tastte hij naar zijn keel, totdat hij het lemmet van de dolk voelde die zich diep in zijn hals had geboord. Terwijl hij geruisloos ineenzakte, keken de mensen elkaar verbaast aan. Waar was die dolk zo plotseling vandaan gekomen? Wie had hem recht in Codex keel geworpen?

Net toen de burgemeester weer iets wilde zeggen, begon de substantie in de ketel heftig te sissen. De bodem van de ketel begon langzaam te smelten. ‘Wegwezen!’ brulde iemand. Onmiddellijk stoof de mensenmassa alle kanten op. Ze hadden nog nauwelijks het huis verlaten, toen de muren begonnen te stomen. Het huis van Codex stortte langzaam in, terwijl de grond rondom het huis begon in te zakken.

Het was pas enkele uren nadat het huis was ingestort, dat de mensen weer in de buurt van de verzakte grond konden komen. Er wachtte hen echter een verassing: er lag niet 1 lijk, maar 2. Vlakbij Codex lag Frobje. Maar terwijl Codex nog steeds de dolk in zijn nek had, waren er bij Frobje enkel 2 kleine gaatjes te zien…

Samenvatting:
Mr Codex was Lynch en was de Heks.
Frobje was Lunch en was burger.

Met dank aan KingMike voor dit verhaal!
Mensen nu kunnen jullie weer verder! Graag degene die mij nog niet hun stem voor vandaag in gestuurd heeft rond nu sturen.
 
Bovenaan