Besloten spel speeltopic: Schatzoekers 1# reis door de tijd

DeletedUser

Guest
Zullen we het hier On-Topic houden?

Vooe de rest hebben we toch nachtwaker en praatcafe
 

DeletedUser78

Guest
iets meer details graag xd
wat is voor jou mooi? etc, en waar moet het mee te maken hebben?
 

DeletedUser665

Guest
Liefst iets vrouwlijks
Of een wolf thema
Grijs of erg lichte kleuren.
 

DeletedUser

Guest
Het was een grapje. :p Als je een boycot legt op iets, koopt niemand er meer iets van, waardoor de producent in problemen komt. Bijvoorbeeld: Als de rest van de wereld Iran zou boycotten, zou het land in de problemen komen doordat ze geen afzetmarkt meer hadden, en zouden ze eerder bereid zijn te onderhandelen. Met deze opdracht boycotten bedoelde ik Toon dwingen iets anders te bedenken. Maar het woord was dus als grapje bedoelt.
En ik kan jullie ook vanwege de boycot nog veel ergere opdrachten geven :p. Nee joh soms moeten j ullie werken en soms krijgen jullie het makkelijk dat is het spel.
En team, school + limited tijd op pc zorft ervoor dat ik hier niet veel tijd voor heb

En toon wat krijgen de winnaars?

De winnaars krijgen een mooie prijs. Wat het is hou ik geheim maar geloof mij die prijs wil je :eek:
 

DeletedUser93

Guest
Geef ons dan maar moeilijkere opdrachten, want ik ga geeen uren besteden om een 'goede' prijs te winnern.
 

DeletedUser

Guest
Weet je dit gaat gewoon niet. Genade deze opdracht win je met je team dat had ik jullie allang duidelijk gemaakt.
Wat maakt het echt helemaal uit dat je de prijs niet weet ?
Ik zal nu wel uren besteden aan een nieuwe opdracht, maar dan houd het op hoor.
 

DeletedUser

Guest
Oh, je bedoelde alleen bij deze opdracht. Ik dacht dat je de hele Schatzoekers bedoelde.

We weten het, je hebt veeleisende spelers. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Oh, je bedoelde alleen bij deze opdracht. Ik dacht dat je de hele Schatzoekers bedoelde.

We weten het, je hebt veeleisende spelers. :eek:

Sorry ik was wat onduidelijk :eek:
Kijk als jullie allemaal zo veel eisend zijn dan doen we de volgende opdracht nu wel.
Maar anders wil ik combinaties zien :eek:
 

DeletedUser

Guest
Geef BringItOn eerst de tijd om te reageren. Hij kan ook gewoon een andere opdracht verzinnen ;)
 

DeletedUser

Guest
*bump*

Gaat dit potje nog verder? Anders wil ik wel een nieuw potje doen, ik was toch al bezig voor schatzoekers op GP, maar dat kan net zo goed hier. ;)
 
Bovenaan