Besloten spel speeltopic: Schatzoekers 1# reis door de tijd

DeletedUser

Guest
Charles Darls loopt al tegen zijn pensioen aan en is daarom op zoek naar een opvolger. De opvolger zal bepaald worden met een wedstrijd. De opdracht luid als volgt: Charles heeft 10 munten verstopt over heel Nederland en België. Deze munten kan je alleen vinden door de hints, maar de hints die moet je ook ontdekken. De 10 vinders van deze munten zal charles zelf ontvangen. De hints zijn overal te vinden wij geven een gratis hint daarna zal je het zelf moeten uitzoeken: 'water' De hint kan naar een andere hint verwijzen. Hij kan ook verwijzen naar spullen die je nodig hebt om de schat te vinden. Wat je met de hint aan moet weet je nooit.

Opdracht 1
Jullie moeten nu de munten vinden. Er zijn 10 munten verstopt over 100 vlakken.
Als je een munt te pakken krijgt ben je door. Echter mag je nog steeds munten zoeken. als je dan nog een munt vindt bepaal jij voor wie die munt is.
Je mag 3 keer raden. Als je het 3 keer fout hebt moet je dus hopen dat iemand 2 munten heeft en jou er een geeft.

kaart.jpg



Het vak helemaal linksboven is natuurlijk A1. Zo gaat het door tot rechtsonder J10

Leganda:
Groen=boom
rood=vulkaan
blauw=rivier
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1 Mathijs 10 Voorronde
2 Kingmike50 10
voorronde
3 hallonl 10
4 Skoopy 14
5 Genade 11
6 marcoknight 7

7 wardos 10 voorronde
8 Robin 6
9 Loena-Meya 7
10 Arwenden 10 voorronde
11 Iron man 15 + zaklamp
12 KingOfOn 16
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
regels:
elkaar liegen bedriegen is toegestaan, maar je mag nooit posts van de spelleider doorsturen.
Ook screenshots van een bericht van de spelleider is ten strengste verboden.
geldtransacties gaan in het vet.
het is mogelijk geldtransacties voor later te doen: zoals ik geef 2 munten aan ... zodra ik die heb
Nooit veranderingen maken in geldtransacties dan krijg je een waarschuwing 1. bij 2 waarschuwingen lig je eruit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jullie mogen posten :D Hints komen eraan plus leganda van de kaart.
 

DeletedUser

Guest
krijgen we hints ofzo? Is er iets van tactiek of samenwerken mogelijk? Of is dat gewoon alleen maar gokken?
 

DeletedUser

Guest
Hints ruilen?
=> PM
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser93

Guest
IK neem aan dat ik zo ook nog mijn hint krijg. Maar iedereen kan met mij ruilen, p mmij gewoon.
 

DeletedUser

Guest
pm ;)
Oja guys nog een kleine verandering. Je mag nu 6 keer raden. 3 keer zou betekenen dat het bijna onmogelijk is
 

DeletedUser93

Guest
Toon, bij J1 zit een streepje, is dat streepje blauw als een rivier of is het streepje zwart van de kaart.
 

DeletedUser

Guest
Toon, je kaart faalt , zucht.
Ik heb 2 hints gecombineerd en 21 vakjes over gwn omdat niet zo duidelijk waar wat ligt ;)
 

DeletedUser78

Guest
Heeft iedereen dan al een hint gekregen? (want ik heb nog niets namelijk ;$)
 

DeletedUser

Guest
Rabbid voor deze keer tellen je 2 pogingen voor 1 omdat het gewoon heel onduidelijk is xD als je iets vaag vindt gewoon pmen.
Oja als je nog geen hint hebt pm me
 
Bovenaan